Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00306268/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi kompleksowego ubezpieczenia Gminy Sadki wraz z jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SADKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 11
1.5.2.) Miejscowość: Sadki
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-110
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sadki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mbu1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi kompleksowego ubezpieczenia Gminy Sadki wraz z jednostkami organizacyjnymi i pomocniczymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c16e70c-5103-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336233
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00306268/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 165000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11/ Ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej
2/ Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem, rabunku i dewastacji (wandalizmu),
3/ Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych,
4/ Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk,
5/ Ubezpieczenie NNW członków OSP i młodzieżowych Drużyn Pożarniczych,
6/ Ubezpieczenie NNW sołtysów i inkasentów,
7/ Ubezpieczenie NNW wolontariuszy, praktykantów, stażystów, osób skierowanych do prac interwencyjnych z Urzędu Pracy, osób skierowanych do prac publicznych i społecznie użytecznych
Przez 36 miesięcy w okresie od 01.03.2022 r. do 28.02.2025r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 105000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 21/ Ubezpieczenie komunikacyjne
- Ubezpieczenie OC
- Ubezpieczenie AC/KR
- Ubezpieczenie NNW
- Ubezpieczenie assistance
Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, NNW, AC/KR, Ass.), zgodnie z terminami wskazanymi w Załączniku Nr 8 do SWZ – wykaz pojazdów. Termin zakończenia okresu ubezpieczenia dla wszystkich pojazdów: 28.02.2025r. Polisy winny być wystawiane indywidualnie dla każdego z pojazdów, zgodnie z terminami wskazanymi w Załączniku nr 8.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe
4.5.5.) Wartość części: 60000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104551,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104551,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104551,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Kujawsko – Pomorskie Biuro Regionalne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526 10 33 426
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104551,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49716,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49716,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49716,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW Kujawsko – Pomorskie Biuro Regionalne
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5261033426
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
jakie przetargi wygrała firma
TOWARZYSTWO UBEZPIECZEŃ WZAJEMNYCH "TUW"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49716,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
INNE PRZETARGI SADKI
- Przebudowa drogi gminnej Broniewo-Wyrza (nr 090204C)
- ROK SZKOLNY 2025/2026 - Usługi w zakresie dowozu dzieci z terenu gminy Sadki do jednostek oświatowych w okresie od 1 września 2025 roku do czerwca 2026 roku - 1 rok szkolny
więcej: przetargi SADKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "UBEZPIECZENIE MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN"
- Ubezpieczenie grupowe na życie dla pracowników Starostwa Powiatowego w Radomsku oraz pracowników jednostek organizacyjnych Powiatu Radomszczańskiego
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Kompleksowe ubezpieczenie dzieł sztuki Grupy Instytucji Kultury Województwa Mazowieckiego
- Usługa ubezpieczenia Gminy Nowy Dwór Gdański wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Chocianów
więcej: Usługi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.