Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00323185/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie czystości terenów zewnętrznych Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce oraz wewnątrz budynków dworca kolejowego i dworca autobusowego w roku 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rozwoju Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 388232043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 35
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osir@um.ustka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osir.ustka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.osir.ustka.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzątanie i utrzymanie czystości terenów zewnętrznych Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce oraz wewnątrz budynków dworca kolejowego i dworca autobusowego w roku 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44809e5d-618f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00323185/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OSiR.271.5.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 214805,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości terenów zewnętrznych Transportowego Węzła Integracyjnego w Ustce oraz wewnątrz budynków dworca kolejowego i autobusowego w roku 2022, zwanych w dalszej treści niniejszego SWZ „terenami” lub „terenem”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 9 do SWZ – Szczegółowy opis sprzątania budynków i załączniku nr 10 do SWZ – Szczegółowy opis sprzątania terenów zewnętrznych TWI, z którymi należy się szczegółowo zapoznać przed złożeniem oferty.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację powyższych usług na następujących terenach oraz w następujących obiektach:
3.1. tereny zewnętrzne Transportowego Węzła Integracyjnego (TWI):
a) powierzchnia utwardzona TWI:
bulwar: 5114 m2,
dworzec autobusowy: 1 245 m2,
dworzec kolejowy (skarpa): 667 m2;
b) powierzchnia terenów zielonych TWI:
bulwar: 900 m2,
dworzec autobusowy:485 m2,
dworzec kolejowy (skarpa): 441 m2
3.2. budynki TWI:
a) budynek dworca autobusowego pow. 173,46 m2,
b) budynek dworca kolejowego pow. 324,93 m2.
4. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie objętym przedmiotem zamówieniem. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących usługi sprzątania. Usługi te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – Wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych – wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.Okolicznością wskazująca na bezcelowość dalszego procedowania postępowania jest ujawnienie okoliczności uzasadniających potrzebę podziału zamówienia na części i dopuszczenia możliwości składania ofert częściowych.
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Budowa hali magazynowej na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
- Bieżące remonty nawierzchni ulic na terenie miasta Ustka w 2025 roku
- Konserwacja oświetlenia ulicznego i urządzeń teletechnicznych stanowiących majątek Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Ustce w 2025 roku - II postępowanie
- Wymiana okien połaciowych na poddaszu Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Ustce
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie w zakresie utrzymania czystości w obiektach Namysłowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Namysłowie.
- Sprzątanie miejsc noclegowych w Leśnym Ośrodku Edukacyjnym w Jedlni Letnisko w 2025 roku - II postępowanie
- Utrzymanie urządzeń odwadniających na drogach powiatowych na terenie powiatu legionowskiego
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynku i na terenie posesji Filharmonii Zielonogórskiej oraz pielęgnacji zieleni na posesji Filharmonii
- Świadczenie usługi kompleksowych prac porządkowych w zakresie stałego utrzymania czystości pomieszczeń biurowych w trzech lokalizacjach biur WFOŚiGW w Gdańsku przez okres 12 m-cy
- Kompleksowa obsługa Kwatery Myśliwskiej w Borowcu oraz usługi cateringowe
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.