eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KramskDowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kramsk w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kramsk w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAMSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019177

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 12

1.5.2.) Miejscowość: Kramsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-511

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina.kramsk@kramsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kramsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kramsk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kramsk w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7def373a-1192-11ed-8c68-c68bc3dc99bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336285

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006800/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kramsk w roku szkolnym 2022/2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286474/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.11.2022.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Twórczej Integracji w Milinie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2022/2023
Przedmiotem zamówienia jest przewóz (dowóz i odwóz) uczniów niepełnosprawnych na trasach wskazanych w tabeli poniżej wraz z zapewnieniem na każdej trasie 1 opiekuna.

Lp. Nr trasy Przebieg trasy (dowozy i odwozy) Ilość uczniów
1. Trasa nr 1 Milin – Wysokie - Pogorzałki - Milin 2
2. Trasa nr 2 Milin – Osowce - Podbór - Milin 4
3. Trasa nr 3 Milin - Święciec - Kramsk - Milin 7

Dowóz podzielony jest na trzy trasy:
Trasa nr 1
Dowóz do szkoły 2 dzieci + 1 opiekuna trasą Milin – Wysokie - Pogorzałki - Milin - od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, przed rozpoczęciem lekcji. Godziny rozpoczynania lekcji przeciętnie 7:30-9:30 - zależnie od planu lekcji.
Powrót ze szkoły 2 dzieci + 1 opiekuna trasą Milin – Pogorzałki - Wysokie - Milin od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, w godzinach 14: 00-16:00 - dostosowanych do planu lekcji.
Trasa nr 2
Dowóz do szkoły 4 dzieci + 1 opiekuna trasą Milin - Podbór - Osowce - Milin - od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, przed rozpoczęciem lekcji. Godziny rozpoczynania lekcji przeciętnie 7: 30 - 9:30 - zależnie od planu lekcji.
Powrót ze szkoły 4 dzieci + 1 opiekuna trasą Milin - Osowce - Podbór - Milin - od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, w godzinach 14: 00 -16:00 - dostosowanych do planu lekcji.
Trasa nr 3
Dowóz do szkoły 7 dzieci + 1 opiekuna trasą Milin - Święciec - Kramsk - Milin - od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, przed rozpoczęciem lekcji. Godziny rozpoczynania lekcji przeciętnie 7:30-9:30 - zależnie od planu lekcji.
Powrót ze szkoły 7 dzieci + 1 opiekuna trasą Milin - Kramsk - Święciec - Milin - od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, w godzinach 14:00-16:00 - dostosowanych do planu lekcji.
Łączna liczba uczniów niepełnosprawnych – 13.
Łączna szacunkowa ilość kilometrów dowozów i odwozów – ok. 150 km dziennie.
Liczba dni przewozów w roku szkolnym 2022/2023 – ok. 186 dni.
W przypadku choroby dziecka lub pobytu w szpitalu kurs może zostać odwołany przez Zamawiającego. Wykonawca nie otrzyma zapłaty za taki kurs. W związku z tym ryzyko odwołania kursu musi być ujęte
w uśrednionej cenie stawki dziennej.
Zamówienie obejmuje dowóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania)
na utworzonych przez Zamawiającego liniach i przystankach. W trakcie trwania roku szkolnego,
w wyniku zmiany harmonogramu zajęć szkolnych, istnieje możliwość zmiany długości tras oraz zmiany liczby przystanków.
Zamawiający finansuje jedynie przewóz uczniów od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdów. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi, przez osoby mającego odpowiednie kwalifikacje
i uprawnienia do świadczenia tych usług, środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów, spełniającymi wszystkie przepisy w trym zakresie, w szczególności wymagania oznakowania, bezpieczeństwa, bhp i kodeksu drogowego.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić każdego dnia roboczego do dyspozycji Zamawiającego, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych, odpowiednią ilość pojazdów spełniających wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego zobowiązany jest posiadać autobus rezerwowy.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość miejsc w pojeździe – odpowiednio dla danej trasy. Zaleca się, aby pojazdy miały klimatyzację, monitoring GPS, rok produkcji 2000 wzwyż i poziom emisji spalin euro 4, 5 lub 6.
Wykonawca będzie sprawował opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. Kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób,
aby w każdym wykonywanym kursie (pojeździe) był opiekun.
W każdym pojeździe Wykonawca musi zapewnić opiekuna posiadającego przeszkolenie w zakresie BHP i udzielania pierwszej pomocy. Opiekunem nie może być kierowca autobusu.
Do obowiązków opiekuna należy:
1) zapewnienie uczniom korzystającym z przewozów bezpieczeństwa podczas wsiadania do pojazdu;
2) zapewnienie uczniom korzystającym z przewozów bezpieczeństwa w trakcie jazdy;
3) zapewnienie uczniom korzystającym z przewozów bezpieczeństwa podczas wysiadania z pojazdu, jak również podczas przechodzenia przez drogę (na drugą stronę ulicy) po wyjściu uczniów
z pojazdu;
4) w trakcie dowozów odprowadzanie uczniów do budynku szkoły;
5) kontrola uprawnień uczniów do korzystania z przejazdu na podstawie wykazu uczniów;
6) ustalanie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy;
7) zapewnienie wszystkim uczniom miejsc siedzących;
8) w przypadku przewozu dzieci z ograniczonymi możliwościami poruszania się, poruszających się
na wózkach inwalidzkich, kulach itp. do obowiązków opiekuna należy wnoszenie i wynoszenie
z pojazdu przewożonych uczniów oraz ich wózków inwalidzkich, itp.
Za początek podjęcia obowiązków opiekuna uważa się moment odebrania uczniów z przystanków autobusowych, natomiast za zakończenie moment doprowadzenia uczniów do miejsca wskazanego przez dyrektora szkoły oraz przekazania ich pracownikom upoważnionym przez dyrektora szkoły
w trakcie dowozu i odwrotnie w trakcie odwozów.
Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i powstających w związku z przewozem.
Wykonawca jest zobowiązany w szczególności:
1) posiadać wymagane uprawnienia do wykonywania umowy przez cały okres jej trwania;
2) zapewnić wykonywanie usług przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia zawodowe;
wykonywać przewozy przy użyciu pojazdów wykazanych w oświadczeniu w trakcie postępowania przetargowego, spełniających wymagane warunki techniczne, z aktualnym ubezpieczeniem OC
i NNW, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 (CZĘŚĆ I) do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 63942,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II
Dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kramsk wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2022/2023 na podstawie biletów miesięcznych.

Przedmiotem zamówienia jest przewóz dowóz uczniów do następujących placówek oświatowych:
1) Szkoły Podstawowej w Kramsku – ul. Konińska 18, 62-511 Kramsk;
2) Szkoły Podstawowej w Wysokiem – Wysokie 15, 62-511 Kramsk;
3) Szkoły Podstawowej w Anielewie – Anielew 4, 62-563 Licheń Stary
i odwóz do miejsca zamieszkania na podstawie biletów miesięcznych na trasach wskazanych w tabeli poniżej wraz z zapewnieniem na każdej trasie 1 opiekuna.

Lp. Trasa Przebieg trasy – dowóz Ilość km Ilość uczniów
1. Trasa nr 1 710 Rudzica kapliczka– Pachów zatoczka – Pąchów skrzyżowanie – Bilczew – Kramsk szkoła 735 - Wielany –Wielany remiza – Wielany kapliczka – Wielany I – Wielany – Patrzyków – Kramsk szkoła 750 34 35
2. Trasa nr 2 710 Święte – Patrzyków – Grabowe – Górka – Milin – Kuźnica – Biechowy zatoczka – Ksawerów – Biechowy sklep - Biechowy las – Barce – Wysokie szkoła 750 18 42
3. Trasa nr 3 715 Wielany I – Wielany remiza – Wielany – Niwka – Chmielnik – Chmielnik Herbapol – Wysokie szkoła 735 – Drążek – Konstantynów I – Konstantynów – Wysokie szkoła 750 16 64
4. Trasa nr 4 725 Ochle – Konstantynów Mały – Stanisławów – Borki – Borki SKR – Wysokie szkoła 750 23 38
5. Trasa nr 5 705 Rudzica kapliczka – Wola Podłężna CPN – Izabelin – Anielew szkoła – Grąblinek – Grąblin – Anielew szkoła 750 42 79

Lp. Trasa Przebieg trasy – odwóz Ilość km Ilość uczniów
1. Trasa nr 1 1250 1350 1430 Kramsk szkoła – Wielany – Wielany I – Wielany kapliczka – Wielany remiza Wielany – Patrzyków – 1430 Kramsk szkoła – Bilczew – Pachów skrzyżowanie – Pąchów zatoczka – Rudzica kapliczka 58 35
2. Trasa nr 2 1435 Wysokie szkoła – Barce – Biechowy las – Biechowy sklep – Ksawerów – Biechowy zatoczka – Kuźnica – Milin – Górka – Grabowe – Patrzyków – Wola Podłężna CPN – Święte 22 42
3. Trasa nr 3 1245 1340 1435 Wysokie szkoła – Konstantynów – Konstantynów I – Drążek – Wysokie szkoła – Chmielnik Herbapol – Chmielnik – Niwka – Wielany – Wielany remiza – Wielany I 51 64
4. Trasa nr 4 1245 1340 1435 Wysokie szkoła – Borki SKR – Borki – Stanisławów – Konstantynów Mały – Ochle 69 38
5. Trasa nr 5 1230 1330 1420 Anielew szkoła – Grąblin – Grąblinek – Anielew szkoła – Izabelin – Wola Podłężna CPN – Rudzica kapliczka. 69 83

Usługi objęte przedmiotem zamówienia publicznego realizowane będą w ramach regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym, zgodnie z ustawą o transporcie drogowym,
na podstawie biletów miesięcznych.
Łączna liczba uczniów – 258 (z zastrzeżeniem zmian w okresie trwania umowy do +/- 20 uczniów).
Łączna szacunkowa ilość kilometrów przewozów w roku szkolnym 2022/2023 – ok. 74 000 km.
Liczba dni przewozu w roku szkolnym 2022/2023 – ok. 186 dni.

Przewidywane dane zostały ustalone na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Wykaz kursów, miejscowości, ilość dzieci w okresie obowiązywania umowy może ulec zmianie (w zależności
od zatwierdzonego rozkładu zajęć w szkołach), z zastrzeżeniem, że zmiany w ilości uczniów objętych przewozami w liczbie +/- 20 nie skutkują zmianą w miesięcznej wartości biletu miesięcznego.

Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym po dostarczeniu biletów miesięcznych, tj. cena
1 biletu miesięcznego oraz ilość uczniów, dla których zostały zakupione bilety.

Według Zamawiającego utrzymanie regularnych połączeń komunikacyjnych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wymaga jednoczesnego kursowania 5 autobusów.

Zamawiający przewiduje zmiany umowy w zakresie określonym w projekcie umowy,
z zastrzeżeniem możliwości zmiany dotyczącej ilości uczniów o dodatkowe ok. 60 osób, co skutkować może dodatkową trasą i koniecznością dysponowania dodatkowymi pojazdami.

Zamówienie obejmuje dowóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania)
na utworzonych przez Zamawiającego liniach i przystankach. W trakcie trwania roku szkolnego,
w wyniku zmiany harmonogramu zajęć szkolnych, istnieje możliwość zmiany długości tras oraz zmiany liczby przystanków.

Zamawiający finansuje jedynie przewóz uczniów od pierwszej do ostatniej miejscowości, zgodnie z trasami przejazdów. Zamawiający nie pokrywa kosztów dojazdu autobusów z bazy i na bazę Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługi, przez osoby mającego odpowiednie kwalifikacje
i uprawnienia do świadczenia tych usług, środkami transportu przystosowanymi do przewozu uczniów, spełniającymi wszystkie przepisy w trym zakresie, w szczególności wymagania oznakowania, bezpieczeństwa, bhp i kodeksu drogowego.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić każdego dnia roboczego do dyspozycji Zamawiającego, z wyjątkiem okresów wolnych od zajęć lekcyjnych, odpowiednią ilość pojazdów spełniających wymagania szczegółowe jak dla pojazdów do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz posiadać wymagane dokumenty potwierdzające kwalifikacje kierowcy i właściwy stan techniczny pojazdów, zgodnie z przepisami ustawy o transporcie drogowym. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu, w taki sposób, aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego zobowiązany jest posiadać autobus rezerwowy.
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednią ilość miejsc w pojeździe – odpowiednio dla danej trasy. Zaleca się, aby pojazdy miały klimatyzację, monitoring GPS, rok produkcji 2000 wzwyż i poziom emisji spalin euro 4, 5 lub 6.
Wykonawca będzie sprawował opiekę nad uczniami w trakcie ich dowozu do szkół oraz w drodze powrotnej. Kierowca nie może pełnić funkcji opiekuna. W pojeździe musi znajdować się kierowca i opiekun. Ilość opiekunów musi być dostosowana do liczby wykonywanych kursów w taki sposób,
aby w każdym wykonywanym kursie (pojeździe) był opiekun.
W każdym pojeździe Wykonawca musi zapewnić opiekuna posiadającego przeszkolenie w zakresie BHP i udzielania pierwszej pomocy. Opiekunem nie może być kierowca autobusu.
Do obowiązków opiekuna należy:
1) zapewnienie uczniom korzystającym z przewozów bezpieczeństwa podczas wsiadania do pojazdu;
2) zapewnienie uczniom korzystającym z przewozów bezpieczeństwa w trakcie jazdy;
3) zapewnienie uczniom korzystającym z przewozów bezpieczeństwa podczas wysiadania z pojazdu, jak również podczas przechodzenia przez drogę (na drugą stronę ulicy) po wyjściu uczniów
z pojazdu;
4) w trakcie dowozów odprowadzanie uczniów do budynku szkoły;
5) kontrola uprawnień uczniów do korzystania z przejazdu na podstawie wykazu uczniów;
6) ustalanie sposobu porozumiewania się z kierowcą w czasie jazdy;
7) zapewnienie wszystkim uczniom miejsc siedzących;
8) w przypadku przewozu dzieci z ograniczonymi możliwościami poruszania się, poruszających się
na wózkach inwalidzkich, kulach itp. do obowiązków opiekuna należy wnoszenie i wynoszenie
z pojazdu przewożonych uczniów oraz ich wózków inwalidzkich, itp.
Za początek podjęcia obowiązków opiekuna uważa się moment odebrania uczniów z przystanków autobusowych, natomiast za zakończenie moment doprowadzenia uczniów do miejsca wskazanego przez dyrektora szkoły oraz przekazania ich pracownikom upoważnionym przez dyrektora szkoły
w trakcie dowozu i odwrotnie w trakcie odwozów.
Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozów i powstających w związku z przewozem.
Wykonawca jest zobowiązany w szczególności:
1) posiadać wymagane uprawnienia do wykonywania umowy przez cały okres jej trwania;
2) zapewnić wykonywanie usług przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia zawodowe;
3) wykonywać przewozy przy użyciu pojazdów wykazanych w oświadczeniu w trakcie postępowania przetargowego, spełniających wymagane warunki techniczne, z aktualnym ubezpieczeniem OC
i NNW, w sposób zgodny z odpowiednimi przepisami prawa, zapewniający maksymalne bezpieczeństwo, higienę i wygodę przewożonych osób.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7a (CZĘŚĆ II) do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 198975,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97326,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107269,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97326,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WIKTORIA" Paweł Waleriańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6651773143

7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice 22B

7.3.5) Kod pocztowy: 62-561

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97326,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 506196,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 508826,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 506196,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KATARZYNA TURIST Krystyna Waleriańczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6650009948

7.3.4) Miejscowość: Piotrkowice 22A

7.3.5) Kod pocztowy: 62-561

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 506196,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.