eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BystraZaprojektowanie, dostawa i montaż urządzeń technologicznych na potrzeby stacji uzdatniania wody w ramach realizacji zad. "Budowa wraz z wyposażeniem stacji uzdatniania wody w CPiT w Bystrej - etap 2"



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zaprojektowanie, dostawa i montaż urządzeń technologicznych na potrzeby stacji uzdatniania wody w ramach realizacji zad. „Budowa wraz z wyposażeniem stacji uzdatniania wody w CPiT w Bystrej – etap 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2

1.5.2.) Miejscowość: Bystra

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitalbystra.logintrade.net/zapytania_email,164373,11b9c1126471bdcfdd744eb0ff79e59b.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie, dostawa i montaż urządzeń technologicznych na potrzeby stacji uzdatniania wody w ramach realizacji zad. „Budowa wraz z wyposażeniem stacji uzdatniania wody w CPiT w Bystrej – etap 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c44f433-0b8e-11ef-9b7e-467806a93518

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037867/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa i montaż urządzeń technologicznych - stacja uzdatniania wody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00311125

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 10/Dz.ZP/380/Dz.AE/5/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, dostawa i montaż urządzeń technologicznych na potrzeby stacji uzdatniania wody w ramach realizacji zadania pn. „Budowa wraz z wyposażeniem stacji uzdatniania wody w CPiT w Bystrej – etap 2”. Zadanie dofinansowane ze środków Województwa Śląskiego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) opracowanie przez Wykonawcę i zatwierdzenie przez Sanepid projektu technologii uzdatniania wody polegającej na samoobsługowej/automatycznej stacji uzdatniania wody, która ma na cele usunięcie zanieczyszczeń i poprawienie jakości wody, z zastrzeżeniem zapisów pkt. 2,
2) montaż urządzeń zgodnie z opracowaną i zatwierdzaną przez Sanepid dokumentacją,
3) wykonanie drobnym prac ziemnych (jeśli będzie konieczność),
4) dostawa, montaż i uruchomienie kompletnego systemu monitoringu, transmisji danych z wizualizacją wraz z konfiguracją przesyłu danych i oprogramowania tj. możliwość podglądu, wysyłania przez Internet informacji dot. stanu pracy pomp, pojawienie się błędu, niskiego poziomu wody, itp. oraz przesyłania SMS-em na telefon komórkowy komunikatów alarmowych,
5) przeprowadzenie stosownych pomiarów, prób i uzyskanie pozytywnego wyniku wody zdatnej do picia zgodnie z przyjętymi normami sanitarnymi wskazanymi w Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz. U. 2017 poz. 2294),
6) uzyskanie innych niezbędnych uzgodnień, pomiarów, atestów oraz wykonanie innych prac, celem uzyskania wody zdatnej do picia zgodnie z w/w rozporządzeniem,
7) wykonanie dokumentacji powykonawczej, zamontowanie schematu technicznego w budynku stacji oraz przeprowadzenie instruktażu personelu Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SWZ w rozdz. II ust. 1 Przedmiot zamówienia, oraz w załącznikach do SWZ - załącznik nr 2 do SWZ Dokumentacja hydrogeologiczna, załącznik nr 3 do SWZ Dokumentacja powykonawcza budynku, oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42912300-5 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79930000-2 - Specjalne usługi projektowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie , ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890520,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 890520,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.