Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00110180/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obiektu Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej PSP w Szprotawie – etap II – wykonanie kotłowni oraz instalacji kolektorów solarnych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971183678
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowogródzka 3
1.5.2.) Miejscowość: Żagań
1.5.3.) Kod pocztowy: 68-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@straz.zagan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.zagan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/straz_zagan1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa obiektu Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej PSP w Szprotawie – etap II – wykonanie kotłowni oraz instalacji kolektorów solarnych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97cc54cc-e09d-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00012696/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa obiektu JRG PSP w Szprotawie etap II – wykonanie technologii kotłowni oraz montaż klimatyzatorów w budynku strażnicy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00110180/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PT.2370.04.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 200782,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kotłowni gazowej oraz instalacji solarnej w obiekcie Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej Państwowej Straży Pożarnej przy ul. Nowej w Szprotawie, powiat żagański, woj. lubuskie. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) wykonanie technologii kotłowni gazowej przeznaczonej do zasilania obiegu ogrzewania grzejnikowego, ciepła technologicznego oraz ciepłej wody użytkowej (układ kaskadowy składający się z dwóch kotłów gazowych kondensacyjnych o zakresie mocy cieplnej 30-80 kW, system odprowadzenia spalin, podgrzewacz pojemnościowy, zmiękczacz jonowymienny wody) oraz automatyki kotłowni wraz z podłączeniem do instalacji gazowej, grzewczej i wodnej, b) wykonanie instalacji solarnej o powierzchni kolektora brutto minimum 2,65 m2 wraz z jej podłączeniem do systemu centralnego ogrzewania,
c) uruchomienie kotłowni i przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi,
d) serwis gwarancyjny - w okresie gwarancji wykonawca jest zobowiązany zapewnić na własny koszt przeglądy gwarancyjne zgodnie z warunki gwarancyjnymi producentów dostarczonych urządzeń oraz przeglądy okresowe i bieżące wynikające z dokumentacji techniczno-ruchowej tych urządzeń oraz obowiązujących przepisów. Koszt zakupu materiałów eksploatacyjnych ponosi zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 244401 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244401 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 244401 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURUS Budownictwo i Usługi Jarosław Kopciuch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 080426515
7.3.3) Ulica: Keramzytowa 16,
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-954
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TAURUS-BUDOWNICTWO I USŁUGI JAROSŁAW KOPCIUCH
jakie przetargi wygrała firma
TAURUS-BUDOWNICTWO I USŁUGI JAROSŁAW KOPCIUCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 244401 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Żagań
- Zakup samochodu pożarniczego typu pickup o napędzie 4x4 o DMC do 3,5t dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Żaganiu
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Modernizacja 13 lokali stanowiących mieszkalny zasób Gminy Jawor
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.