Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00192056/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-25
- 2023/BZP 00198073/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-28
- 2024/BZP 00222415/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-28
- 2024/BZP 00222687/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji, obsługi instalacji i
urządzeń elektr. , obsługi instalacji i urządzeń sanitarnych w
zakresie ich dozoru, napraw, eksploatacji i prac pomocniczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: AKADEMIA SZTUKI W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320850334
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Orła Białego 2
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-562
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@akademiasztuki.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.akademiasztuki.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/akademiasztuki1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji, obsługi instalacji iurządzeń elektr. , obsługi instalacji i urządzeń sanitarnych w
zakresie ich dozoru, napraw, eksploatacji i prac pomocniczych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54076d67-ceec-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336378
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192056
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AS/BZP/02/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 520000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 433333,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 - Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji, napraw i prac pomocniczych w dni robocze oraz usuwania nagłych awarii w powyższym zakresie występujących poza godzinami pracy, w dni wolne od pracy i świąteczne w budynkach Akademii Sztuki w Szczecinie.4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 175338,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Świadczenie usług bieżącej obsługi instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie ich dozoru, napraw i eksploatacji w dni robocze oraz usuwania nagłych awarii w powyższym zakresie występujących poza godzinami pracy, w dni wolne od pracy i świąteczne w budynkach Akademii Sztuki w Szczecinie4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50710000-5 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych
50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 133062,33 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 - Świadczenie usług bieżącej obsługi instalacji i urządzeń sanitarnych w zakresie ich dozoru, napraw i eksploatacji w dni robocze oraz usuwania nagłych awarii w powyższym zakresie występujących poza godzinami pracy, w dni wolne od pracy i świąteczne w budynkach Akademii Sztuki w Szczecinie.4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
50760000-0 - Usługi napraw i konserwacji obiektów użyteczności społecznej
50730000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów chłodzących
50720000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania
50500000-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających, pojemników metalowych i maszyn
65000000-3 - Obiekty użyteczności publicznej
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 124932,25 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152666,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186666,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152666,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „DEKOGROD” Ariel Juszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9860156663
7.3.3) Ulica: Jarszewo 33B
7.3.4) Miejscowość: Kamień Pomorski
7.3.5) Kod pocztowy: 72-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JUSZCZAK ARIEL - GARDEN SERVICE CONSTRUCTION
jakie przetargi wygrała firma
JUSZCZAK ARIEL - GARDEN SERVICE CONSTRUCTION
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152666,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 156666,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 408164,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 156666,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maks – Tomasz Jarecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551960232
7.3.3) Ulica: Światowida 90
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-726
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 156666,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150666,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150666,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150666,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maks – Tomasz Jarecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9551960232
7.3.3) Ulica: Światowida 90
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-726
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150666,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa wraz z montażem stanowiska badawczo-dydaktycznego układu chłodniczego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Opracowanie projektu budowlano- wykonawczego dla zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ul. Wroniej w Szczecinie".
- Dostawa gazów medycznych wraz z napełnieniem i dzierżawą butli dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
- Remont budynków nr 33 i 36 zlokalizowanych na terenie Składu Drawno
- Usługi w zakresie konserwacji pokryć dachowych oraz bieżącego usuwania awarii w obiektach Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
- Zakup, dostawa głowic do fakoemulsyfikacji oraz resektoskopów operacyjnych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zewnętrznej wiaty wraz z utwardzeniem gruntu pod zabytkowe samochody muzealne
- Modernizacja pomieszczeń Oddziału C w Pawilonie VIII na terenie Specjalistycznego Psychiatrycznego ZOZ w Łodzi przy ul. Aleksandrowskiej 159.
- Malowanie korytarza i sal lekcyjnych w Zespole Szkół im. gen. T. Kutrzeby w Obornikach
- Wykonanie napraw, wymiany i usuwanie awarii urządzeń techniczno-technologicznych w budynkach i budowlach eksploatowanych przez Spółkę Wodno-Ściekową "SWARZEWO"
- "Termomodernizacja i remont budynków mieszkaniowych 4 wspólnot mieszkaniowych tj.: Kościelna 2, 1 Maja 23, Chmielna 10 - 11, Pełczycka 16 w Barlinku"
- Roboty budowlane polegające na remoncie schodów wejściowych do budynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.