Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00300368/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku \szkoły \podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. BOHATERÓW ZIEMI GDAŃSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191076390
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 83-032
1.5.2.) Miejscowość: Pszczółki
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-032
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586829134
1.5.8.) Numer faksu: 586829134
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolapszczolki@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppszczolki.intertczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/f184e870-510d-4c00-9cb9-608a480e26551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku \szkoły \podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 42.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e25154f-5674-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336397
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300368/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2021.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 180272,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Ziemi Gdańskiej w Pszczółkach, 83-032 Pszczółki, ul. Szkolna 4
Łączna powierzchnia sprzątania wynosi 4.776,28 m2, w tym:
budynek dydaktyczny klas 4-6 – 1.105,64 m2 , łącznik -822,69 m2 , I piętro – 95,23 m2 , budynek dydaktyczny klas 1-3- 1.417,97 m2 , II piętro – 435,30 m2 , część sportowa – 899,45 m2.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące prace:
a) Prace codzienne:
Wycieranie kurzu i mycie blatów ławek i stołów po zakończonych zajęciach oraz z mebli, biurek, parapetów, grzejników i urządzeń biurowych typu monitory, drukarki itp.;
Zamiatanie i mycie powierzchni podłóg;
Odkurzanie wykładzin dywanowych i dywanów, czyszczenie miejscowych zabrudzeń i plam;
Obmiatanie ścian z kurzu i pajęczyn;
Usuwanie kurzu i zabrudzeń z cokołów, listew podłogowych, elektrycznych, maskujących okablowanie;
Systematyczne opróżnianie koszy biurowych oraz koszy w łazienkach wraz z każdorazową wymiana worków na śmieci do pojemników Zamawiającego;
Utrzymanie czystości toalet i czyszczenie urządzeń sanitarnych, armatury w tym ich skuteczne dezynfekowanie;
Wyposażenie toalet w mydło w płynie, kostki zapachowe oraz odświeżaczy powietrza
Dbanie o czystość szczotek WC w sanitariatach oraz pojemników na śmieci;
Mycie parapetów okiennych w pomieszczeniach i klasach;
Opróżnianie pojemników na śmieci, wymiana plastikowych worków;
Czyszczenie elementów chromowych i baterii umywalkowych, utrzymanie czystości luster;
b) Prace okresowe – minimalny zakres prac:
Mycie parapetów i drzwi – w miarę potrzeb, minimum 1 raz w tygodniu;
Mycie i czyszczenie drzwi przeszklonych i pełnych wraz z ościeżnicami – w miarę potrzeb, minimum 1 raz w tygodniu;
Mycie ścian wykonanych z kafelek w pomieszczeniach WC – w miarę potrzeb, minimum 1 raz w tygodniu;
Mycie, utrzymanie w czystości ścian w klasach lekcyjnych, salach gimnastycznych, szatniach, korytarzach i klatek schodowych w miarę potrzeb, minimum dwa razy w miesiącu;
c) Ciągi komunikacyjne i wejście – minimalny zakres prac:
Zamiatanie i odkurzanie powierzchni podłóg – codziennie;
Mycie powierzchni podłóg – codziennie;
Mycie schodów – codziennie;
Zamiatanie powierzchni podestów przed drzwiami wejściowymi – w miarę potrzeb, minimum 1 raz w tygodniu;
Odkurzanie pajęczyn w sposób nie pozostawiający zabrudzeń ścian – w miarę potrzeb, minimum 1 raz w tygodniu;
Miejscowe czyszczenie lamperii – w razie konieczności;
Wycieranie wywieszek, gaśnic, hydrantów, gablot, itp. – w miarę potrzeb, minimum 1 raz w tygodniu;
Mycie drzwi wejściowych i wewnętrznych – w miarę potrzeb, minimum 1 raz w tygodniu;1 raz w tygodniu.
d) Dwa razy w roku:
szorowanie ławek, biurek, krzeseł i innych mebli oraz czyszczenie opraw oświetleniowych;
doczyszczanie i konserwacja posadzek automatem szorująco zbierającym (będącym na stałe do dyspozycji pracowników na terenie szkoły) włącznie z salami gimnastycznymi;
mycie okien z szybami i ramami od strony wewnętrznej i zewnętrznej oraz dodatkowo po robotach budowlanych, jeżeli takie wystąpią;
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919300-5 - Usługi sprzątania szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 198394,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198394,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 198394,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HS Security Sp. z o.o. Sp.k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hombre Servive sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6040159336
7.3.3) Ulica: Piastowska
7.3.4) Miejscowość: Pruszcz Gdański
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"HS SECURITY SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
"HS SECURITY SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 198394,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-01-02 do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.