eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WałbrzychDostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzętem oraz odzieży roboczej dla personelu medycznego i pomocniczego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzętem oraz odzieży roboczej dla personelu medycznego i pomocniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: malgorzata.slomiana@zdrowie.walbrzych.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa lamp bakteriobójczych wraz z osprzętem oraz odzieży roboczej dla personelu medycznego i pomocniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b0281a2-2677-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00013168/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Odzież robocza dla personelu medycznego

1.2.15 Lampy bakteriobójcze wraz z osprzętem

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00214528/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp/48/TP-48/21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 94400,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Lampy bakteriobójcze wraz z osprzętem
L.p: Asortyment ILOŚĆ szt. na 12 -mcy
1. Lampa bakteriobójcza przepływowa duża naścienna z licznikiem – 110 cm 6
2. Lampa bakteriobójcza przepływowa mała naścienna z licznikiem - 60 cm 10
3. Lampa bakteriobójcza mobilna duża - 110 cm 10
4. Lampa bakteriobójcza mobilna mała - 60 cm 5
5. Licznik do lampy bakteriobójczej 10
6. Filtr do lampy bakteriobójczej 300
7. Wkład do lampy bakteriobójczej 40
8. Wentylator do lampy bakteriobójczej 20
Lampa bakteriobójcza przepływowa duża naścienna z licznikiem
Parametry techniczne Potwierdzenie
1 Przepływowa lampa bakteriobójcza dezynfekuje powietrze w obecności personelu i pacjentów TAK
2 Możliwość przebywania personelu w pomieszczeniu podczas pracy lampy. TAK
3 Napięcie zasilania 230V, 50Hz
4 Moc pobierania z sieci – lampy energooszczędne max. 115 VA
5 Element emitujący promieniowanie UV-C 2 x TUV 55W
PHILIPS lub równoważna
6 Trwałość promiennika min 8000 h
7 Wymuszony przepływ powietrza przez komorę UV-C TAK
8 Minimalna wydajność wentylatora 199 m³/h
9 Dezynfekowana kubatura 45-90 m³
10 Powierzchnia (zasięg) działania lampy 18-36 m²
11 Licznik cyfrowy z mikroprocesorem z wyświetlaczem
4-polowym LED z akustyczną sygnalizacją momentu wymiany promiennika TAK
12 Klasa zabezpieczenia przeciwporażeniowego I
13 Masa max. 9,5 kg
14 Wymiana filtra bez użycia narzędzi TAK
15 Zapasowe filtry min. 5 szt.
16 Montaż do ściany z obu stron lampy, przy pomocy uchwytów (efekt solidnego/stabilnego umocowania lampy na ścianie) lub przejezdna. TAK
17 Deklaracja Zgodności TAK
Lampa bakteriobójcza przepływowa mała naścienna z licznikiem
Parametry techniczne Potwierdzenie
1 Przepływowa lampa bakteriobójcza dezynfekuje powietrze w obecności personelu i pacjentów TAK
2 Możliwość przebywania personelu w pomieszczeniu podczas pracy lampy. TAK
3 Napięcie zasilania 230V, 50Hz
4 Moc pobierania z sieci – lampy energooszczędne max. 75 VA
5 Element emitujący promieniowanie UV-C 2 x TUV 30W
PHILIPS lub równoważna
6 Trwałość promiennika min 8000 h
7 Wymuszony przepływ powietrza przez komorę UV-C TAK
8 Minimalna wydajność wentylatora min. 132 m³/h
9 Dezynfekowana kubatura 25-50 m³
10 Powierzchnia (zasięg) działania lampy 10-20 m²
11 Licznik cyfrowy z mikroprocesorem z wyświetlaczem
4-polowym LED z akustyczną sygnalizacją momentu wymiany promiennika TAK
12 Klasa zabezpieczenia przeciwporażeniowego I
13 Masa max. 9 kg
14 Wymiana filtra bez użycia narzędzi TAK
15 Zapasowe filtry min. 5 szt.
16 Montaż do ściany z obu stron lampy, przy pomocy uchwytów (efekt solidnego/stabilnego umocowania lampy na ścianie) lub przejezdna. TAK
17 Deklaracja Zgodności TAK

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 36702,02 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Osprzęt do lamp bakteriobójczych
L.p: Asortyment ILOŚĆ
szt. na 12 -mcy
1. Licznik do lampy bakteriobójczej 140
2. Filtr do lampy bakteriobójczej 2700
3. Wkład do lampy bakteriobójczej 460
4. Wentylator do lampy bakteriobójczej 110
Osprzęt do lamp bakteriobójczych musi być kompatybilny z lampami firmy "ULTRAVIOL" będącymi na wyposażeniu Szpitala

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33191000-5 - Urządzenia sterylizujące, dezynfekcyjne i higieniczne

4.5.5.) Wartość części: 36356,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odzież robocza (wielokrotnego użytku) dla personelu medycznego oraz pomocniczego


L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ NA 12 m-cy

1. Garsonka (góra + spodnie lub spódnica) biała kpl. 270
2. Garsonka (góra + spodnie lub spódnica) seledynowa kpl. 75
3. Ubranie lekarskie białe kpl. 23
4. Ubranie lekarskie seledynowe kpl. 40
Kryteria:
Ad 1 i 2
Garsonka – góra – na stójce lub bez, pod szyję na guziki lub napy, trzy kieszenie, krótki rękaw.
Spódnica: na pasku z wszytą gumką, z tyłu zapinana na zamek i guzik, z rozporkiem.
Spodnie: proste bez kieszeni, z gumką - wysoki stan, rozporek na zamek.
Ad 3 i 4
Ubranie – góra – na stójce, na guziki, trzy kieszenie, z krótkim rękawem.
Spodnie z kieszeniami, rozporek na zamek, w pasku wszyta gumka.

Materiał – bawełna +poliester, wysoki poziom przepuszczalności powietrza, wysoki poziom chłonności, długa wytrzymałość, materiał miły w dotyku, zapewniający komfort pracy i bezpieczeństwo. Temperatura prania 40 - 60 ° C.
Rozmiary: S, M, L, XL, XXL, XXXL – do wyboru przez Zamawiającego przy składaniu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33199000-1 - Odzież medyczna

4.5.5.) Wartość części: 21342,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42222,72 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42395,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42222,72 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego ,,Cezal” S.A. Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-010-72-08

7.3.3) Ulica: ul. Widna 4

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34327,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44726,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44726,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44726,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zaopatrzenia Medycznego „Cezal” S.A. Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 899-010-72-08

7.3.3) Ulica: Ul. Widna

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-543

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36363,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.