eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Świadczenie usług geodezyjnych na rzecz Gminy Międzyrzecz w 2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług geodezyjnych na rzecz Gminy Międzyrzecz w 2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Międzyrzecz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Międzyrzecz

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-300

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@miedzyrzecz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miedzyrzecz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.miedzyrzecz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług geodezyjnych na rzecz Gminy Międzyrzecz w 2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d491167f-f59e-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336407

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042683/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 Świadczenie usług geodezyjnych na rzecz Gminy Międzyrzecz w 2024 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00275808

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 205528,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Świadczenie usług geodezyjnych niezbędnych do realizacji zadań gminy w 2024 r.
Specyfika głównych wymagań:
1) Wykonywanie usług w zakresie prac geodezyjnych niezbędnych do realizacji zadań gminy w 2024 r.
a) Wykonanie podziału nieruchomości z pełną stabilizacją - wynagrodzenie za każdą nowopowstałą działkę,
- termin wykonania nie więcej niż 28 dni dla każdego etapu tych usług,
- geodeta w I etapie podziału zobowiązany jest do sporządzenia wstępnego projektu podziału nieruchomości na aktualnym podkładzie mapy zasadniczej i w sposób komputerowy, a nie odręczny,
- geodeta w II etapie podziału zobowiązany jest do sporządzenia mapy z projektem podziału nieruchomości na aktualnym podkładzie mapy zasadniczej i w sposób komputerowy, a nie odręczny;
b) Wykonanie połączenia nieruchomości – wynagrodzenie za wykonanie wszystkich prac z tym związanych
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
c) Wykonanie zmiany oznaczenia rodzaju użytku – wynagrodzenie za wykonanie wszystkich prac z tym związanych
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
d) Obliczenie wielkości powierzchni części terenów gminnych za 1 ha (np. zajętych przez inne podmioty, w celu ustanowienia służebności, itp.) – wynagrodzenie za wykonanie wszystkich prac z tym związanych
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
e) Wykonanie wznowienia punktów granicznych (do 5 punktów) – wynagrodzenie za jeden punkt graniczny,
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
f) Wykonanie wznowienia punktów granicznych (powyżej 5 pkt) – wynagrodzenie za jeden punkt graniczny,
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
g) Przygotowanie opinii poprzedzającej postępowanie rozgraniczeniowe – wynagrodzenie za wykonanie 1 opinii,
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
h) Przeprowadzenie czynności w postępowaniu rozgraniczeniowym niezbędnych do wydania decyzji I instancji (m.in.: ustalenie przebiegu granic przez określenie położenia punktów i linii granicznych, utrwalenie tych punktów znakami granicznymi na gruncie, sporządzenie protokołu granicznego lub ugody likwidującej spór co do przebiegu granic, brak możliwości ustalenia stanu prawnego nieruchomości) – wynagrodzenie za jeden punkt graniczny,
- termin realizacji wynosić będzie nie więcej niż 40 dni;
i) Wykonanie mapy sytuacyjno – wysokościowej do celów projektowych w skali 1:500 za 1 ha wraz z załącznikiem w wersji cyfrowej terenu z uwzględnieniem dokładnej inwentaryzacji sieci uzbrojenia terenu – wynagrodzenie za wykonanie wszystkich prac z tym związanych,
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
j) Wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji obiektów budowlanych i sieci uzbrojenia terenu w skali 1:500 za 1 ha – wynagrodzenie za wykonanie mapy ww. obiektu lub sieci,
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia;
k) Pomiar rzędnych rowu – wynagrodzenie za 1 mb rowu.
- termin wykonania maksymalnie 28 dni od daty podpisania zlecenia.
2) Wybrany Wykonawca będzie wykonywać na rzecz Gminy Międzyrzecz indywidualnie na podstawie zleceń, prace geodezyjne niezbędne do realizacji zadań gminy w zakresie ustawy o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 344 ze zm.) i ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1752 ze zm.).
3) Zakres rzeczowy i ilościowy usług będzie każdorazowo określany w zleceniu na wykonanie poszczególnych usług z Wydziału Gospodarki Mieniem Urzędu Miejskiego w Międzyrzeczu, w zależności od potrzeb i środków posiadanych przez Zamawiającego w budżecie na 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

4.5.5.) Wartość części: 30081,30 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Wykonanie zmiany granic miasta Międzyrzecz.
Specyfika głównych wymagań:
1) wykonanie zmiany granic miasta Międzyrzecz w zakresie zmiany numeracji działek, punktów granicznych oraz identyfikatorów budynków – część terenu Sołectwa Jagielnik oraz Sołectwa Święty Wojciech, obręb 0004 Święty Wojciech, część terenu Sołectwa Kalsko, obręb 0006 Żółwin,
dla działek oznaczony numerami ewidencyjnymi:
• 142/95, 142/96,142/137, 142/138, 142/166, 142/167, 287/9, 296/3, 296/4, 316/21, 318/10, 318/11, 319/17, 319/23, 319/31, 319/38, 319/39, 319/40, 319/48, 319/49, 319/50, 319/51, 319/52, 319/54, 319/55, 320, 321, 322, 323, 324, 325/2, 326, 327, 328, 329/1, 329/2, 329/3, 329/4, 329/5, 330/1, 330/2, 330/3, 330/4, 330/5, 330/6, 331/1, 331/2, 331/3, 331/4, 331/5, 331/6, 331/7, 332/1, 332/2, 332/3, 333/1, 333/2, 333/3, 333/5, 333/6, 334/2, 334/3, 334/5, 334/6, 334/7, 334/8, 335/1, 335/2, 335/3, 335/5, 335/6, 335/8, 335/9, 335/10, 336, 336/1, 337, 338, 339, 340/1, 340/2, 341, 342/1, 342/2, 343/1, 343/2, 406, 426/1, 426/2, 427/1, 427/2, 427/3, 427/4, 427/12, 427/15, 427/16, 427/19, 427/25, 427/26, 427/27, 427/28, 427/32, 427/37, 427/39, 427/42, 427/45, 427/46, 427/47, 427/48, 427/49, 427/50, 427/51, 427/52, 427/53, 427/54, 427/55, 427/56, 427/57, 427/59, 4257/60, 427/61, 427/62, 427/63, 427/64, 427/66, 427/71, 427/73, 427/74, 427/75, 427/76, 427/78, 427/79, 427/81, 427/82, 427/83, 427/87, 427/89, 427/91, 427/93, 427/94, 427/95, 427/96, 427/97, 427/98, 427/99, 427/100, 435/1, 435/2, 436/1, 436/3, 436/5, 436/6, 438, 460 (powstała z połączenia dz. nr 427/22, 427/58, 427/63, 427/65 i 427/72) oraz części działek oznaczonych ewidencyjnie numerami: 317 oraz 319/47, obręb 0004 Święty Wojciech,
• 264/18 i 264/19 (powstały z podziału dz. nr 264/4), 264/20 i 264/21 (powstały z podziału dz. nr 264/5), 264/6, 267/2, 267/3 oraz część działki oznaczonej ewidencyjnie numerem 265/1 (powstała z podziału działki 265), obręb 0006 Żółwin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich

4.5.5.) Wartość części: 175447,15 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEO-Międzyrzecz Maciej Bublewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961739068

7.3.4) Miejscowość: Bobowicko

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-16

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239850 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239850 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Geo-Tech Usługi Geodezyjne Maciej Hulnicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961740456

7.3.4) Miejscowość: Międzyrzecz

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239850 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.