Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00276825/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy artykułów spożywczych różnych, jaj kurzych, cukru białego, przypraw i ziół oraz zup w proszku do Szkoły Policji w Katowicach na okres 2 miesięcy 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Policji w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276676775
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gen. Jankego 276
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-684
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 478516441
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@spkatowice.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://katowice.szkolapolicji.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://katowice.szkolapolicji.gov.pl/spk/zam/79361,Postepowania-o-zamowienia-publiczne.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Szkolenie Policji
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy artykułów spożywczych różnych, jaj kurzych, cukru białego, przypraw i ziół oraz zup w proszku do Szkoły Policji w Katowicach na okres 2 miesięcy 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a7ad3c8-491c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017602/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dostawy artykułów spożywczych różnych, jaj kurzych, cukru białego, przypraw i ziół oraz zup w proszku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00276825/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 23/ZP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 143545,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są „Dostawy artykułów spożywczych różnych, jaj kurzych, cukru białego, przypraw i ziół oraz zup w proszku do Szkoły Policji w Katowicach na okres 2 miesięcy 2022 r.”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
2) Pełny wykaz asortymentu będącego przedmiotem dostaw oraz maksymalna ilość zamawianych produktów została podana w specyfikacji asortymentowo-ilościowo- wartościowej stanowiącej załącznik nr 1A do SWZ.
UWAGA !!
Niewypełnienie kolumny nr 3 ww. specyfikacji (dotyczy załącznika 1A) lub zaproponowanie produktów niezgodnych z wymaganiami Zamawiającego, równoznaczne będzie z odrzuceniem oferty Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp – jako niezgodnej z warunkami zamówienia.
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą kart produktów, lub innych dokumentów, z których będzie wynikał ich skład
oraz spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Specyfikacji asortymentowo-ilościowo-wartościowej stanowiącej załącznik nr 1A do SWZ
W POZYCJACH OZNACZONYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO, tj. dla pozycji nr 2, 3, 4, 9, 10, 11, 12, 15, 16, 27, 28, 31, 34, 36, 38, 46, 47, 48.
3. Ilości podane w Specyfikacjach asortymentowo-wartościowo-ilościowych stanowiących załączniki 1A do SWZ są ilościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego
do zakupu produktów w tych ilościach.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia o wartości do 50% łącznego wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne.
5. Dostawa, rozładunek i wniesienie przedmiotu zamówienia realizowane będą na koszt Wykonawcy wkalkulowany w cenę produktów objętych umową o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia wykonywana będzie środkami transportu Wykonawcy dopuszczonymi do przewozu żywności.
7. Osoby wykonujące dostawę muszą legitymować się aktualnym orzeczeniem lekarskim dla celów sanitarno-epidemiologicznych, które okazują na żądanie Zamawiającego.
8. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli właściwych władz – zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 2021, z późn. zm.), ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (t.j. Dz.U.
z 2020 r. poz. 1753). Wykonawca musi podlegać stałemu nadzorowi właściwych władz.
9. Oferowane produkty muszą spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego produkcji i obrotu żywności. Każdy produkt musi być wyprodukowany
i wprowadzony do obrotu zgodnie z wymogami systemu HACCP.
10. Szczegóły realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
11. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1781) i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO) (t.j. Dz.U. UE L 2016 r. nr. 119 s. 1). Obowiązek poinformowania Podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone zostanie w formularzu ofertowym – stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142100-9 - Miód naturalny
03142500-3 - Jaja
03211900-2 - Produkty z ziaren
03212212-9 - Ciecierzyca
14430000-4 - Sól warzona i czysty chlorek sodu
15332419-4 - Sułtanki
15412100-0 - Tłuszcze zwierzęce
15421000-5 - Oleje rafinowane
15612100-2 - Mąka pszenna
15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż
15613380-5 - Płatki owsiane
15614100-6 - Ryż długoziarnisty
15620000-0 - Skrobia i produkty skrobiowe
15831200-4 - Cukier biały
15841000-5 - Kakao
15842220-0 - Batony czekoladowe
15842300-5 - Wyroby cukiernicze
15851100-9 - Makaron niegotowany
15862000-8 - Substytuty kawy
15863200-7 - Herbata czarna
15871110-8 - Ocet lub produkty równoważne
15871230-5 - Ketchup
15871250-1 - Musztarda
15871260-4 - Sosy
15871270-7 - Mieszanki przypraw
15871273-8 - Majonez
15872000-1 - Zioła i przyprawy korzenne
15872100-2 - Pieprz
15872200-3 - Przyprawy korzenne
15872300-4 - Zioła
15891500-5 - Buliony
15894100-2 - Dania wegetariańskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89802,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89802,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89802,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „POLARIS” Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250450755
7.3.3) Ulica: ul. Żołnierska 20A
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89802,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. W przypadku podpisania umowy w 2021 r., bieg okresu, o którym mowa w ust. 1, rozpoczyna się z dniem 1 stycznia 2022 r.
5. W przypadku skorzystania przez ZAMAWIAJĄCEGO ze wznowienia zamówienia, umowa będzie obowiązywać przez kolejne 2 miesiące.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Świadczenie usługi polegającej na zapewnieniu dostępu do obiektów i zajęć sportowo - rekreacyjnych dla pracowników Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNIOŚCIOWYCH - WARZYWA I OWOCE ŚWIEŻE
- Usługi szkoleniowe z zakresu dostępności dla grupy koordynatorów dostępności w podziale na II Części w ramach projektu pn. "Dostępny samorząd 2.0"
- Świadczenie usług w zakresie wyszukiwania, rezerwacji, zakupu i dostarczania biletów lotniczych na potrzeby Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach (przetarg nr 1)
- "Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, halach i laboratoriach Łukasiewicz-EMAG oraz na terenie wokół budynków Zamawiającego"
- ZP/62/24 Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego- apteka
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Bursy nr 6
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej Nr 1 im. III Tysiąclecia w Sycowie z podziałem na 6 części
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa pozostałych artykułów spożywczych dla 22.BLT w Malborku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 38 im. gen. Stanisława Maczka w Gdańsku
więcej: Miód naturalny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.