Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00266013/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa używanych pojemników do selektywnego zbierania odpadów komunalnych na potrzeby Gminy Rozdrażew”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROZDRAŻEW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 3
1.5.2.) Miejscowość: Rozdrażew
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-708
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 627221305
1.5.8.) Numer faksu: 627221370
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rozdrazew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rozdrazew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.rozdrazew.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa używanych pojemników do selektywnego zbierania odpadów komunalnych na potrzeby Gminy Rozdrażew”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7043623a-0747-11ed-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336505
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041741/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa używanych pojemników do selektywnego zbierania odpadów komunalnych na potrzeby Gminy Rozdrażew
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GK.271.3.2022.M.W.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę używanych pojemników do selektywnej zbiórki odpadów ze szkła w ilości 2260 szt. o pojemności 120 litrów.
2. Pojemniki na odpady komunalne stanowiące przedmiot zamówienia winny spełniać następujące wymagania techniczno-użytkowe:
1) pojemność 120 litrów;
2) odporny na warunki atmosferyczne i temperaturę, uszkodzenia mechaniczne, działanie promieni UV, a także działania chemikaliów;
3) pojemnik musi posiadać solidne ogumienie tj. pełne gumowe koła z metalową osią łączącą;
4) części metalowe zamontowane w pojemnikach muszą być wykonane z materiałów nieulegających
korozji;
5) pojemnik musi być wykonany tak, by po jego zapełnieniu stał stabilnie, nie przechylał się, nie wy-wracał;
6) wszystkie dostarczone pojemniki muszą być wykonane w kolorze zielonym;
7) Zamawiający nie wymaga, ale preferuje pojemniki wyposażone w fabryczne specjalne gniazdo umiejscowione w lewym górnym rogu korpusu pojemnika patrząc od jego czoła, umożliwiające za-montowanie transpondera RFID;
8) wszystkie pojemniki powinny być wykonane zgodnie z normą PN-EN 840-1;
9) nośność każdego pojemnika z odpadami nie może być mniejsza niż 70 kilogramów;
10) pojemniki mają być kompletne i spełniać funkcję do jakich są przeznaczone;
11) dostarczone pojemniki powinny mieć zamontowane klapy wsypowe;
12) pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przez śmieciarki z systemem grzebieniowym;
13) wszystkie krawędzie pojemnika z którymi może zetknąć się użytkownik pojemnika powinny być za-okrąglone tak, aby nie powodowały obrażeń podczas ich obsługi, zgodnie z normą PN-EN 840;
14) Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia jakości pojemników poprzez żądanie – przed za-warciem umowy – dostarczenia jednego pojemnika, odpowiadającego swoim stanem jakości oraz stopniem zużycia pozostałym, które dostarczone zostaną przez Wykonawcę;
15) w przypadku stwierdzenia, że stopień zużycia dostarczonych pojemników w znacznym stopniu od-biega jakościowo od dostarczonego Zamawiającemu przed podpisaniem umowy wzorcowego po-jemnika, Wykonawca zobowiązany jest do ich wymiany; stopień zużycia pojemników nie może wy-kluczać ich bezpiecznego użytkowania zgodnie z ich podstawową funkcją oraz nie może powodować braku ich estetyki, muszą być bez pęknięć, uszkodzeń, wypaleń, deformacji, bez danych teleadre-sowych obcych firm, a także bez wszelkiego rodzaju naklejek. W przypadku stwierdzenia odchyleń jakościowych dostarczonych pojemników np. ukrytych wad, braków, uszkodzeń mechanicznych, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany wadliwych pojemników;
4.5.3.) Główny kod CPV: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185662,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 247402,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185662,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. IMPEX Piotr Bęćkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 810504972
7.3.3) Ulica: Zielonogórksa 36
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-084
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185662,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Połaniec
- Modernizacja układów nawiewnych i wywiewnych w obiekcie Kompleksu Sportowego Basen i Hala przy ul. Wyspiańskiego 17 w Zielonej Górze
- Odbiór odpadów komunalnych
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Uścimów w latach 2025-2026
- Świadczenie usługi załadunku odpadów w punkcie przeładunkowym w Golędzinowie
- Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Starym Kurowie poprzez doposażenie w niezbędne urządzenia oraz modernizację infrastruktury PSZOK
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.