Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00206073/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00231085/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja świetlicy wiejskiej w Poniatowej Wsi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poniatowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020144
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młodzieżowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Poniatowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-320
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 818204836
1.5.8.) Numer faksu: 818203573
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@um.poniatowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umponiatowa.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.um.poniatowa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja świetlicy wiejskiej w Poniatowej Wsi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-487db4aa-ee2d-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033807/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Poniatowej Wsi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie jest finansowane w ramach działania „Wsparcie na wdrożenie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego Programem w zakresie: 4.6 Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206073
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INP.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 439786,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja świetlicy wiejskiej w Poniatowej Wsi”.
4.2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, które obejmują docieplenie ścian budynku, docieplenie dachu budynku wraz z wymianą pokrycia dachu, wymiana ślusarki drzwiowej zewnętrznej, remont tarasu przy elewacji południowej, poprzez: demontaż betonowego utwardzenia zlokalizowanego przy zachodniej elewacji budynku, demontaż parapetów zewnętrznych, obróbek blacharskich i orynnowania, demontaż zewnętrznej stolarki drzwiowej (bez bram garażowych), demontaż elementów mocowanych do elewacji budynku np. tabliczki informacyjne, uchwyt na flagi, klimatyzatory, kraty okienne, kratki i kanały wentylacyjne, instalacja odgromowa, punkty oświetleniowe, itp., demontaż pokrycia dachowego (z wyłączeniem dachu nad częścią garażową od strony wschodniej i zadaszenia tarasu od strony południowej), przygotowanie powierzchni ścian pod docieplenie, w tym naprawa i uzupełnienie uszkodzonych części elewacji, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej strefy cokołu i ścian podziemnych (z wyłączeniem części poniżej poziomu terenu elewacji frontowej), wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych strefy cokołu wraz z wykonaniem tynku mozaikowego (z wyłączeniem części poniżej poziomu terenu elewacji frontowej), wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych nadziemia wraz z wykonaniem tynku cienkowarstwowego, wykonanie ocieplenia dachu (z wyłączeniem dachu nad częścią garażową od strony wschodniej i zadaszenia tarasu od strony południowej), wykonanie nowego pokrycia dachu (z wyłączeniem dachu nad częścią garażową od strony wschodniej i zadaszenia tarasu od strony południowej), montaż nowej instalacji odgromowej, montaż nowej ślusarki drzwiowej, montaż nowych parapetów zewnętrznych, nowych obróbek blacharskich i nowego orynnowania, montaż: nowych punktów oświetleniowych (wraz z ponownym podłączeniem) oraz nowych kratek i kanałów wentylacyjnych i nowego uchwytu na flagi, ponowny montaż klimatyzatorów i tabliczek informacyjnych, remont tarasu przy elewacji tylnej: wymiana balustrad i okładzin ściennych oraz posadzki, remont elementów drewnianych, wykonanie orynnowania, remont terenu utwardzonego przed głównym wejściem do budynku (podcienie), wykonanie nowej opaski wokół budynku (z wyłączeniem elewacji frontowej) oraz grysu kamiennego pod tarasem, obsianie trawą zniszczonego, przyległego terenu zielonego oraz jego uporządkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 385000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kacper Bernacki BERMAL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632432908
7.3.4) Miejscowość: Rudolfin 30 a
7.3.5) Kod pocztowy: 22-113
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 385000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PONIATOWEJ
więcej: przetargi w Poniatowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa drogi łączącej ul. Na Lotnisko z planowanym Centrum Szkolenia załóg Ryanair
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.