eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BoronówWymiana źródeł ciepła w budynku Urzędu Gminy wraz z wykonaniem mikroinstalacji fotowoltaicznej



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana źródeł ciepła w budynku Urzędu Gminy wraz z wykonaniem mikroinstalacji fotowoltaicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Boronów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna

1.5.2.) Miejscowość: Boronów

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-283

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 343539100

1.5.8.) Numer faksu: 343669814

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@boronow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://boronow.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff9b1214-dc6e-11ee-8305-7e4937eb936d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana źródeł ciepła w budynku Urzędu Gminy wraz z wykonaniem mikroinstalacji fotowoltaicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff9b1214-dc6e-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336509

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046151/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Wymiana źródła ciepła w budynku Urzędu Gminy wraz z wykonaniem mikroinstalacji fotowoltaicznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00236249

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKiZP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 179185,76 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 79385,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1. Dostawa wraz z wymianą źródeł ciepła w budynku Urzędu Gminy

Zakres prac obejmuje:
- demontaż istniejących kotłów węglowych;
- montaż nowego kotła na biomasę – pellet o mocy 40kW z zasobnikiem poj. 900dm3;
- przepięcie istniejących instalacji do nowego kotła;
- montaż bufora wody grzewczej o poj. 1000 dm3;
- rozwiercenie istn. komina + montaż wkładu kominowego ze stali nierdzewnej;
- przepięcie istniejących instalacji do nowego kotła.

Źródłem ciepła dla budynku Urzędu Gminy będzie nowy kocioł na biomasę – pellet o mocy 40kW
z mechanicznym dozowaniem paliwa. Kotłownia znajduje się w piwnicach budynku istniejącego.
Do nowego kotła należy podłączyć:
- istniejącą instalację C.O.;
- istniejącą instalację podgrzewu c.w.u.;
- istniejącą instalację wody zimnej;
- wyrzut spalin – do istniejącego komina.

PARAMETRY

Paliwo: pellet drzewny o średnicy do 6 mm
Zakres mocy (kW) 11,0-40,8 (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Jednorazowy zasyp paliwa (STD/PLUS) ~900 (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Sprawność: 91,2 % (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Klasa efektywności energetycznej A+
Masa kotła: 600 kg (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Objętość wodna :125 l (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Piec wyposażony w moduł WIFI – służący do sterowania online pracą pieca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 80000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2. Wykonanie mikroinstalacji fotowoltaicznej w budynku Urzędu Gminy

Zakres prac obejmuje:
- zabudowa na dachu budynku mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy 25kW;
- wymiana instalacji odgromowej na dachu;
- wykonanie warstwy papy termozgrzewalnej na dachu budynku oraz dwóch warstw papy w miejscu posadowienia konstrukcji pod panele.

Przedmiotem zamówienia jest instalacja fotowoltaiczna, o łącznej mocy nieprzekraczającej 25 kWp wraz z wymianą instalacji odgromowej. Zamówienie obejmuje podłączenie instalacji fotowoltaicznej
do istniejącej instalacji elektrycznej obiektu. Planuje się montaż modułów fotowoltaicznych o mocy 600 W razem z optymalizatorami mocy. Instalacja obejmuje zabudowę łącznie 41 sztuk modułów fotowoltaicznych. Moduły będą zabudowane na systemowej konstrukcji aluminiowej
z wykorzystaniem elementów dodatkowych, konstrukcyjnych ze stali nierdzewnej.

W związku z montażem paneli fotowoltaicznych na dachu budynku przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie warstwy papy termozgrzewalnej na całej połaci dachowej;
- wykonanie dwóch warstw dodatkowej papy termozgrzewalnej w miejscu posadowienia konstrukcji pod panele.


Parametry modułów fotowoltaicznych
Dane elektryczne (STS)
Nominalna moc max (Pmax): 600 W (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru),
Napięcie mocy max. (Vmp) 34,9 V (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Prąd mocy max. (Imp) 17,2 A (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Napięcie jałowe (Voc) 41,3 V (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Prąd zwarcia (Isc) 18,47 A (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Wydajność modułów 21,40% (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Temperatura pracy od -40 oC do 85 oC (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)

Dane techniczne
Typ ogniwa Monokrystaliczne
Konfiguracja ogniw 120 [2x(10x6)] (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Wymiary 2172 x 1303 x 35 mm (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Waga 31,4 kg (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Pokrycie frontu Szkło hartowane o grubości 3,2 mm (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Rama: Anodyzowany stop aluminium wzmocniona poprzeczka

Zamówienie obejmuje montaż inwertera trójfazowego o mocy znamionowej 25 kW po stronie AC.
W celu monitorowania systemu fotowoltaicznego należy zapewnić odpowiednią komunikację inwerterów zgodnie z wymaganiami Inwestora.

Parametry inwertera
Wyjście

Moc znamionowa prądu zmiennego 25000 VA (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Napięcie wyjściowe AC faza do fazy / faza do przewodu zerowego (napięcie znamionowe) 380/220; 400/230 Vac (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Maksymalny ciągły prąd wyjściowy (na fazę) 36,25 A (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Monitoring sieci, ochrona przed tworzeniem wysp, konfigurowany współczynnik mocy, konfigurowane w zależności od kraju wartości progowe Tak
THD <3 (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)

Wejście

Moc maksymalna DC (moduł STC) 37.500 W (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Bez transformatora, nieuziemione Tak
Maksymalne napięcie wejściowe 1000 Vdc (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Znamionowe napięcie wejściowe D 750 Vdc (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Maksymalny prąd wejściowy 36,25 Adc (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)
Maksymalna sprawność falownika 98,30% (Zamawiający dopuszcza odchylenie +/- 5 % podanego powyżej parametru)

Pozostałe funkcje

Obsługiwane interfejsy komunikacyjne RS485, Ethernet, Wi-Fi
Uruchomienie falownika Poprzez aplikację mobilną za pomocą wbudowanego dostępu Wi-Fi do połączenia lokalnego

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 150000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 97644,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191408,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 97644,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Odnawialne Źródła Energii spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472583762

7.3.3) Ulica: Wodzisławska

7.3.4) Miejscowość: Mszana

7.3.5) Kod pocztowy: 44-325

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97644,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Przed otwarciem ofert Zamawiający poinformował o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 150.000,00 zł brutto.

Oferta Wykonawcy INTELUS INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ oraz oferta Wykonawcy Centrum Usług Specjalistycznych Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego CEN-RAT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zostały odrzucone.

W związku z tym, że cena najkorzystniejszej oferty – oferty najwyżej ocenionej spośród ofert nieodrzuconych, tj. oferta Wykonawcy ECOLIBER SP. Z O. O. przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego Zamawiający unieważnił prowadzone postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122788,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207870,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.