Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00262983/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
- 2021/BZP 00267861/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-15
- 2021/BZP 00273675/01 - Modyfikacja z dnia 2021-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa owoców gr I tropikalnych, owoców gr I krajowych z podziałem na 2 części:
Część 1: Dostawy owoców tropikalnych do magazynu w Wędrzynie
Część 2: Dostawa owoców krajowych do magazynu w Wędrzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080521018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 69-211 Wędrzyn
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-211
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 267676145
1.5.8.) Numer faksu: 267676222
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 45wog.zampubliczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/45wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa owoców gr I tropikalnych, owoców gr I krajowych z podziałem na 2 części:Część 1: Dostawy owoców tropikalnych do magazynu w Wędrzynie
Część 2: Dostawa owoców krajowych do magazynu w Wędrzynie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8dae99d3-414d-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336523
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019012/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.21 Dostawy owoców gr. I tropikalnych, owoców gr. I krajowych z podziałem na dwie części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262983/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 56/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 369236,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są : sukcesywne dostawy owoców tropikalnych, zgodnie z minimalnymi wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1 do umowy, w asortymencie, cenach i ilościach podstawowych wyszczególnionych w tabeli nr 1,3, - (wzór umowy), z zastrzeżeniem prawa opcji dla asortymentu i ilości wymienionych w tabeli nr 2,4 - (wzór umowy) . Ilość w opcji będzie dostarczana przez Dostawcę w wypadku zaistnienia potrzeb Odbiorcy po wykorzystaniu w całości ilości podstawowych danego asortymentu.2. W ramach niniejszej umowy Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu w garnizonie Wędrzyn, oraz do rozładunku dostarczonego towaru na własny koszt w asortymencie i ilościach określonych na podstawie zamówienia składanego przez odbiorcę wg harmonogramu znajdującego się we wzorze umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 12 do SWZ oraz wzór umowy – załącznik nr 11 do SWZ stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222110-7 - Owoce tropikalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222331-2 - Morele
03222332-9 - Brzoskwinie
4.5.5.) Wartość części: 327806,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są : sukcesywne dostawy owoców krajowych, zgodnie z minimalnymi wymaganiami jakościowymi zawartymi w załączniku nr 1 do umowy, w asortymencie, cenach i ilościach podstawowych wyszczególnionych w tabeli nr 1,3, - ( wzoru umowy) z zastrzeżeniem prawa opcji dla asortymentu i ilości wymienionych w tabeli nr 2,4 - (wzoru umowy). Ilość w opcji będzie dostarczana przez Dostawcę w wypadku zaistnienia potrzeb Odbiorcy po wykorzystaniu w całości ilości podstawowych danego asortymentu.2. W ramach niniejszej umowy Dostawca zobowiązuje się do dostarczenia towaru do magazynu w garnizonie Wędrzyn, oraz do rozładunku dostarczonego towaru na własny koszt w asortymencie i ilościach określonych na podstawie zamówienia składanego przez odbiorcę wg harmonogramu we wzorze umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 12 do SWZ oraz wzór umowy – załącznik nr 11 do SWZ stanowią integralną część Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222321-9 - Jabłka
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222300-6 - Owoce inne niż tropikalne
03222320-2 - Jabłka, gruszki i pigwy
03222322-6 - Gruszki
4.5.5.) Wartość części: 41430,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 296698,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315924,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 296698,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Transportowa "SYLWIA" Sylwia Bystra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911048411
7.3.3) Ulica: Akacjowa 40
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Transportowa "SYLWIA" Sylwia Bystra
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Transportowa "SYLWIA" Sylwia Bystra
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296698,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26964,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54705,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26964,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Specjalistyczne Gospodarstwo Rolno - sadownicze Wiesław Sałyga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8581556771
7.3.3) Ulica: Binowo 40
7.3.4) Miejscowość: Stare Czarnowo
7.3.5) Kod pocztowy: 74-106
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26964,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-28INNE PRZETARGI SULĘCIN
- "Sukcesywna dostawa paliw płynnych dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji w Sulęcinie sp. z o.o. w 2025 r."
- "Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci i młodzieży uczęszczających do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Sulęcinie w roku kalendarzowym 2025"
- DOSTAWĘA OPON DO POJAZDÓW DLA 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa art. żywnościowych (mięsa świeżego, wędlin i drobiu, nabiału, warzyw i owoców świeżych oraz różnych art. spoż.) dla DPS w Krakowie, ul. Łanowa 43 w okresie od 01.01.2025-30.06.2025
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek.
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Gnojnie w 2025 roku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola im. Jasia i Małgosi w Kluczach na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kluczach na rok 2025
- DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW
więcej: Owoce tropikalne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.