Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00136872/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pieniężno Pierwsze”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PIENIĘŻNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748005
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Generalska 8
1.5.2.) Miejscowość: Pieniężno
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-520
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@pieniezno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieniezno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzp.pieniezno.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pieniężno Pierwsze”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7faf3402-f51c-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008494/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pieniężno Pierwsze”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00136872/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN. 271.1.2.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 205729,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zadania pn.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pieniężno Pierwsze”
2. Inwestycja realizowana będzie zgodnie z projektem budowlanym- dokumentacją rzeczowo-finansową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót a także wprowadzonymi do dokumentacji zmianami – całość dokumentacji stanowi załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
3. Zakres robót:
„Inwestycja polegać będzie przebudowie drogi gminnej 113053 w miejscowości Pieniężno Pierwsze (km0+000+do km0+451)
Stan projektowany (przebieg trasy) A. Parametry techniczne:
- Klasa techniczna drogi L - Prędkość projektowa Vp = 30 km/h - Przekrój poprzeczny - Szerokość jezdni – 3,0 m - Szerokość korony – zmienna z uwagi na szerokość istniejących poboczy
- Kategoria ruchu - ruch KR1 - Obciążenie 80 kN/oś
Zakres prac:
Zadanie obejmuje wykonanie robót związanych ułożeniem podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie , a na niej warstwy bitumicznej .Bezpośrednio przy jezdni zostaną wykonane pobocza z kruszywa łamanego . Istniejące pobocza gruntowe zostaną ścięte do poziomu umożliwiającego odprowadzenie wód opadowych z nawierzchni.
Niweleta
Niweleta drogi na całym odcinku zostanie wyniesiona o grubość położonej warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie i warstwy bitumicznej.
Przekrój poprzeczny
Droga w przekroju poprzecznym na całym odcinku będzie posiadała jezdnię o szerokości 3,0 m . Pochylenie poprzeczne na całym odcinka dwustronne ( daszkowe ) 2%. Obustronne pobocze zmiennej szerokości z pochyleniem 6% od jezdni
Projektowana konstrukcja nawierzchni
Dla drogi o ruchu kategorii KR1 przyjęto następującą konstrukcję :
Na całym odcinku o istniejącej nawierzchni z kruszywa naturalnego - warstwa ścieralna gr.8 cm z SMA 1 -warstwa gr. 8 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 ze skały litej stabilizowanego mechanicznie ( C 90/3 ) na całej szerokości jezdni i poboczy - istniejąca nawierzchnia z kruszywa naturalnego . Pobocza. gr. 8 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 ze skały litej stabilizowanego mechanicznie.
Zjazdy wg istniejącego układu – nawierzchnia ścieralna gr.8 cm z SMA 1 -warstwa gr. 8 cm z kruszywa łamanego 0/31,5 ze skały litej stabilizowanego mechanicznie (C 90/3)
4. Szczegółowy zakres robót został określony w projekcie budowlanym, wykonawczym oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w zmianach wprowadzonych do dokumentacji stanowiących załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45100000-8- Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8–Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównanie terenu
- 45233000-9 – roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad , dróg.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
8. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
9. Wykonawca składając ofertę ma obowiązek zawrzeć w niej cały zakres prac związanych z realizacją zamówienia.
10. W przypadku użycia w dokumentacji określeń wskazujących na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać je wraz z wyrazami „lub równoważne”. Nazwy własne są przykładowe, określają klasę produktu i służą ustaleniu – nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji czy przedmiarach jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych, gabarytowych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że oferowane artykuły są równoważne w stosunku do wymagań określonych przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy.
11. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcie w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów na roboty budowlane niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Termin ewentualnej wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Panem Mateuszem Sobieszczukiem, przedstawicielem Zamawiającego pod nr tel. 552374660. Zamawiający informuje, iż dokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę jest dobrowolne, a jej niedokonanie nie będzie skutkowało negatywnymi konsekwencjami dla Wykonawcy w postaci odrzucenia oferty lub wykluczenia Wykonawcy z postępowania.
12. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez podmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
13. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.
14. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz.U.2017.1332 ze zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
15. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową
16. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodnie z Polskimi Normami
17. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z „Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych”
18. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi
19. Do wykonania inwestycji muszą być używane materiały nowe dopuszczone do stosowania w budownictwie, spełniające warunki określone w Ustawie o wyrobach budowlanych z dnia 16 kwietnia 2004 r. (tj. Dz.U.2016.1570 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
20. Przy realizacji robót wykonawca musi przestrzegać przepisów dotyczących ochrony środowiska, a w szczególności:
- segregować i właściwie utylizować odpady,
- w sąsiedztwie zabudowy mieszkaniowej nie prowadzić prac w porze nocnej, w godz. 22-6
- stosować technologie ograniczające pylenie przy składowaniu i wykorzystaniu materiałów sypkich
21. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania z należytą starannością wszelkich robót i czynności niezbędnych dla zrealizowania przedmiotu zamówienia, w celu przekazania Zamawiającemu dzieła budowlanego, które zostanie bezwarunkowo dopuszczone do użytkowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236060,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250535,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236060,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRABAG Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521-04-21-928
7.3.3) Ulica: Parzniewska
7.3.4) Miejscowość: Pruszków
7.3.5) Kod pocztowy: 05-800
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236060,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-10-29INNE PRZETARGI PIENIĘŻNO
więcej: przetargi PIENIĘŻNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 250328W Grodzisk Duży - Borek od km 0+000,00 do km 1+446,14
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.