eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BochniaPark rekreacyjny - strefa aktywności i zieleni przy BSAG



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Park rekreacyjny – strefa aktywności i zieleni przy BSAG

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 014 61-49-100

1.5.8.) Numer faksu: 014 61-18-399

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d732245-f7df-11ee-b016-82aaee56c84c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Park rekreacyjny – strefa aktywności i zieleni przy BSAG

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d732245-f7df-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336582

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054613/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Park rekreacyjny – strefa aktywności i zieleni przy BSAG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286614

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 217295,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Park rekreacyjny – strefa aktywności i zieleni przy BSAG.
2. Zadanie obejmuje: montaż obiektów małej architektury - trampolina okrągła, wymiar: fi 1,5m, wymiar maty trampoliny: fi 1,0m oznaczone na PZ nr 3 - 6 szt. i huśtawki wahadłowej – trzy siedziska, w tym 1 siedzisko przeznaczone dla osób niepełnosprawnych (tzw. siedzisko półleżące) i 1 bocianie gniazdo oznaczone na PZ nr 2 – 1szt. wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej poliuretanowej – 35mm ET + 13mm EPDM, kolorystyka odpowiednio: nr 3 – kolor ceglasty, nr 2 – kolor szary; wyrównanie terenu i wykonanie nawierzchni trawiastej w obrębie projektowanych elementów placu zabaw na osiedlu Smyków – w ramach zadania budżetowego pn.: „Park rekreacyjny – strefa aktywności i zieleni przy BSAG”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: przedmiar robót, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, projektowane postanowienia umowy.
4. Urządzenia będą dostosowane do użytkowania dla dzieci zgodnie z normą PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177.
5. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne:
Przed otwarciem ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania zamieszczona została informacja, że na sfinansowanie zamówienia zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości: 232 000,00 zł.
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 08.05.2024 r. do godz. 10:00 złożone zostały następujące oferty:
1) Grupa EPX Paweł Matera 39-205 Pustków 288 z kwotą brutto w wysokości: 369 560,00 zł
2) GRUPA MAGIC GARDEN Sp. z o.o. ul. Dworcowa 52-54, 88-100 Inowrocław z kwotą brutto w wysokości: 287 366,13 zł
3) KORA Jamer i Wspólnicy Sp. J. 32-828 Biadoliny Szlacheckie 190 z kwotą brutto w wysokości: 259 938,05 zł
4) Firma Remontowo Budowlana Ryszard Czajka Królewice 93, 28-512 Bejsce z kwotą brutto w wysokości: 258 000,81 zł
5) KW LUPUS Sp. z o.o. ul. Harcerska 60, 43-100 Tychy z kwotą brutto w wysokości: 302 822,92 zł
6) PARK - M POLAND Sp. z o.o. ul. Piaski 12, 33-340 Stary Sącz z kwotą brutto w wysokości: 349 830,87 zł
7) MKA RABKA Kinga Zachwieja-Kapłon ul. Jana Pawła II 36, 34-700 Rabka Zdrój z kwotą brutto w wysokości: 279 788,10 zł
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Po analizie Zamawiający stwierdził, że nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z tym, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, do ceny najkorzystniejszej oferty, zachodzi konieczność unieważnienia postępowania.
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.