Og³oszenie z dnia 2021-12-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00271836/01 - Og³oszenie z dnia 2021-11-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa szaf ubraniowych oraz odzie¿y ochronnej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. ¦niadeckiego w Bia³ymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 85 7488531
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsz@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadecja.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.sniadecja.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa szaf ubraniowych oraz odzie¿y ochronnej.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5c375850-46d2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00336600
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00271836/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.54.2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 46907,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dwudrzwiowa szafa ubraniowa - 25 szt.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne oraz ilo¶æ, stanowi za³±cznik nr 1.1 do SWZ (Pakiet nr 1).
Wymagane warunki gwarancji zosta³y okre¶lone w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 5A do SWZ (Pakiet nr 1).
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13125,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzie¿ ochronna:poz. 1: Fartuch dwustronny - 5 szt.;
poz. 2: Fartuch jednostronny - 3 szt.;
poz. 3: Os³ona na tarczycê - 6 szt.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 35113420-9 - Odzie¿ do ochrony j±drowej i radiologicznej
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33782,77 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16328,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 23431,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16328,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOBBY MEBLE S. C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9452189785
7.3.3) Ulica: ul. Pod Fortem 2F
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-302
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOBBY MEBLE S.C. TOMASZ MADLEWSKI, KRZYSZTOF £UDZIK
jakie przetargi wygra³a firma
LOBBY MEBLE S.C. TOMASZ MADLEWSKI, KRZYSZTOF £UDZIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16328,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-22Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 41683,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 41683,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41683,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Model Medical S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6793066450
7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 3
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-702
7.3.6.) Województwo: ma³opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 41683,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-22SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Oferta zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) - nie zosta³a sporz±dzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporz±dzania lub przekazywania ofert przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonymi przez zamawiaj±cego.
Podczas próby deszyfrowania ww. oferty na stronie miniPortal.uzp.gov.pl pojawi³ siê komunikat: „Wybrany plik nie zosta³ przes³any przez ePUAP”. Jednocze¶nie w zak³adce postêpowania na miniPortalu w spisie ofert przes³anych do postêpowania przy niniejszej ofercie, w kolumnie "Nazwa pliku" widnia³ ¿ó³ty trójk±t, przy którym po oznaczeniu kursorem myszy pojawia siê informacja: „Uwaga: plik zosta³ zaszyfrowany kluczem do innego postêpowania”.
Zamawiaj±cy zwróci³ siê do Urzêdu Zamówieñ Publicznych o analizê powy¿szego problemu. Z uzyskanej odpowiedzi wynika, ¿e Wykonawca zaszyfrowa³ ofertê do innego postêpowania o innym identyfikatorze. Zespó³ miniPortal poinformowa³, ¿e ze wzglêdu na brak zgodno¶ci szyfrowania i podanego identyfikatora, nie ma mo¿liwo¶ci odszyfrowania oferty.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnieñ i pozwoleñ z pe³nieniem nadzoru autorskiego
- Wykonanie badañ laboratoryjnych przy realizacji inwestycji na terenie miasta Bia³egostoku.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. 5KD-D na odcinku od ul. Ziemskiej do ul. Dolistowskiej w Bia³ymstoku wraz z budow± niezbêdnej infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i remont dwóch budynków wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania na pracownie artystyczne, zagospodarowaniem terenu przy ul. Ks. Stanis³awa Suchowolca 25 i 25A w Bia³ymstoku.
- Dostawê produktów spo¿ywczych (4 pakiety)
- Dostawa mebli do Sali 101 KB i do sekretariatu Wydzia³u In¿ynierii Zarz±dzania Politechniki Bia³ostockiej - ZK-DZP.262.102.2024
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych dla szkó³ podstawowych z terenu gminy Iwkowa w ramach projektu "Iwkowska EduWizja - indywidualizm, empatia, wykszta³cenie"
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni szkolnych
- "Dostawa oraz monta¿ mebli do pomieszczeñ biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum ¯up Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa wraz z monta¿em fabrycznie nowych mebli do Centrum Placówek Kszta³cenia Zawodowego we Wroc³awiu - w podziale na 4 zadania
- Dostarczenie i monta¿ mebli na wyposa¿enie Auli im. Profesora Andrzeja Ba³andy Akademii Nauk Stosowanych w Nowym S±czu
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.