eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokDostawa szaf ubraniowych oraz odzie¿y ochronnej.



Og³oszenie z dnia 2021-12-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa szaf ubraniowych oraz odzie¿y ochronnej.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Zespolony im. J. ¦niadeckiego w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050657729

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Sk³odowskiej-Curie 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 7488531

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.wsz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sniadecja.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

www.sniadecja.pl

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa szaf ubraniowych oraz odzie¿y ochronnej.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5c375850-46d2-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00336600

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00271836/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.ZP.242.54.2021

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 46907,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dwudrzwiowa szafa ubraniowa - 25 szt.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy parametry i wymagania techniczno-funkcjonalne oraz ilo¶æ, stanowi za³±cznik nr 1.1 do SWZ (Pakiet nr 1).
Wymagane warunki gwarancji zosta³y okre¶lone w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik nr 5A do SWZ (Pakiet nr 1).

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39150000-8 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 13125,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Odzie¿ ochronna:
poz. 1: Fartuch dwustronny - 5 szt.;
poz. 2: Fartuch jednostronny - 3 szt.;
poz. 3: Os³ona na tarczycê - 6 szt.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 35113420-9 - Odzie¿ do ochrony j±drowej i radiologicznej

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33782,77 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 16328,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 23431,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16328,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOBBY MEBLE S. C.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9452189785

7.3.3) Ulica: ul. Pod Fortem 2F

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-302

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 16328,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-22

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 41683,68 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 41683,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41683,68 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Model Medical S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6793066450

7.3.3) Ulica: ul. Lipowa 3

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-702

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 41683,68 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-22

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Oferta nr 6 z³o¿ona do przedmiotowego postêpowania przez Pana Jana Wysockiego zosta³a odrzucona.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Oferta zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp (Dz. U. z 2019 r., poz. 2019 ze zm.) - nie zosta³a sporz±dzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporz±dzania lub przekazywania ofert przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej okre¶lonymi przez zamawiaj±cego.
Podczas próby deszyfrowania ww. oferty na stronie miniPortal.uzp.gov.pl pojawi³ siê komunikat: „Wybrany plik nie zosta³ przes³any przez ePUAP”. Jednocze¶nie w zak³adce postêpowania na miniPortalu w spisie ofert przes³anych do postêpowania przy niniejszej ofercie, w kolumnie "Nazwa pliku" widnia³ ¿ó³ty trójk±t, przy którym po oznaczeniu kursorem myszy pojawia siê informacja: „Uwaga: plik zosta³ zaszyfrowany kluczem do innego postêpowania”.
Zamawiaj±cy zwróci³ siê do Urzêdu Zamówieñ Publicznych o analizê powy¿szego problemu. Z uzyskanej odpowiedzi wynika, ¿e Wykonawca zaszyfrowa³ ofertê do innego postêpowania o innym identyfikatorze. Zespó³ miniPortal poinformowa³, ¿e ze wzglêdu na brak zgodno¶ci szyfrowania i podanego identyfikatora, nie ma mo¿liwo¶ci odszyfrowania oferty.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.