Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie podobne do zamówienia podstawowego pn. 05060 „Drogi rowerowe na Sądowej – etap 1 projekt nr 175 WBO 208” (nasadzenia zieleni).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020568529
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ofiar Oświęcimskich 36
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-059
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wi.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/wroclawskie_inwestycje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie podobne do zamówienia podstawowego pn. 05060 „Drogi rowerowe na Sądowej – etap 1 projekt nr 175 WBO 208” (nasadzenia zieleni).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-29d5896c-310d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z 214 ust. 1 pkt. 7) w zw. z art. 305 pkt 1) ustawy prawo zamówień publicznych. Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w niniejszej sekcji ogłoszenia uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu znajduje się w sekcji pn. Informacje dodatkowe.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/23/ZWR/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 327800,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Niniejsze zamówienie podobne polega na wykonaniu:
a) nasadzeń zieleni wraz z przygotowaniem podłoża,
b) innych czynności zgodnie z dokumentacją projektową w tym przygotowanie terenu pod nasadzenia zgodnie z zapisami dokumentacji projektowej (wycinkę krzewów) odtworzyć trawnik po nasadzeniach,
c) zapewnieniu pełnej obsługi geodezyjnej przy wykonywaniu robót,
d) sporządzeniu operatu kolaudacyjnego
Szczegółowy zakres niniejszego zamówienia znajduje się w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354024,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 354024,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354024,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rotomat Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970015621
7.3.3) Ulica: ul. Stabłowicka 134
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-062
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354024,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamówienie podstawowe zostało udzielone dnia 22.09.2021r. Wykonawcy: tj. Konsorcjum ROTOMAT Sp. z o.o. oraz Elektrotim S.A. od jego udzielenia nie minęły 3 lata.
2. Zamówienie podobne będzie udzielane dotychczasowemu wykonawcy prac tj. ROTOMAT Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Stabłowickiej 134, 54-062 Wrocław. W związku z brakiem zainteresowania realizacją niniejszego zamówienia podobnego przez jednego z partnerów konsorcjum realizującego zamówienie podstawowe tj. Elektrotim S.A. niniejsze zamówienie podobne zostanie udzielone drugiemu wykonawcy uczestniczącemu w konsorcjum tj. przedsiębiorstwu, które wyraziło wolę realizacji tego zamówienia tj. Rotomat Sp. z o.o.,
3. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie podstawowym nr postępowania: ZP/7/TP/2021, a Zamawiający w ogłoszeniu
o zamówieniu podstawowym nr 2021/BZP 00016710/01 z dnia 2021-03-12 przewidział udzielenie zamówień podobnych.
4. Niniejsze zamówienie podobne polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe i jest z nim zgodne.
5. Całkowita wartość zamówienia podobnego została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
6. Jest to pierwsze zamówienie podobne do ww. zamówienia podstawowego.
7. Wartość niniejszego zamówienia podobnego mieści się w kwocie przewidzianej na zamówienia podobne określonej w postępowaniu nr ZP/7/TP/2021.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- DOSTAWA WYROBÓW MEDYCZNYCH ORAZ WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO (2 ZADANIA)
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego o napędzie elektrycznym w obiekcie Urzędu Miejskiego Wrocławia przy al. M. Kromera 44 we Wrocławiu
- 41.2025 Sukcesywna dostawa odczynników firmy Promega lub równoważnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa odczynników firm Affinity, Biorbyt, Cayman Chemicals, Clontech, Demeditec, EIAab, GenomeMe, Jackson Immunoresearch, ScienCell, Stemcell, Takara Bio, (...) lub równoważnych dla UMW
- 29.2025 Sukcesywne usługi drukowania i dostawy materiałów poligraficznych na potrzeby Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie terenów zieleni miejskiej - park leśny przy ul. Gajowej w Lędzinach" w ramach inwestycji "Rewitalizacja terenów zieleni miejskiej usytuowanych przy ul. Gajowej
- "Bieżące utrzymanie terenów zielonych w Obwodzie Drogowym Chrząstowice"
- Rozbudowa istniejącej sieci ścieżek pieszo-rowerowych na terenie Gminy Wilczyn spójnych z siecią OF AK (Obszar Funkcjonalny Aglomeracji Konińskiej)
- Utrzymanie zieleni na terenie Miasta i Gminy Siewierz w 2025 roku
- Pielęgnacja istniejących nasadzeń w pasach drogowych w gminie Kobierzyce
- Utrzymanie zieleni miejskiej urządzonej na terenie miasta Reda - koszenie trawników i grabienie liści w 2025 roku
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.