Ogłoszenie z dnia 2021-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00251841/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa środków chemicznych oraz czystościowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BRZESKIE CENTRUM MEDYCZNE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sergiusza Mossora 1
1.5.2.) Miejscowość: Brzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 49-301
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 4446575
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@bcmbrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bcm.brzeg-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-ProPublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków chemicznych oraz czystościowych dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90fcd2a0-38a5-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251841/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP /12/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 236572,75 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 - Dostawa środków higieny dla Bloku Operacyjnego oraz myjni operatorów- Sala cięć cesarskich wg załącznika nr 2.1 do SWZ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową, stanowi Załącznik nr 2.1 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.5.) Wartość części: 20438,70 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 - Dostawa środków higienicznych dla pacjentów i personelu Brzeskiego Centrum Medycznego wg załącznika nr 2.2 do SWZ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową, stanowi Załącznik nr 2.2 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.4.5.3.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
4.5.5.) Wartość części: 79857,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 - Dostawa profesjonalnych środków czystości w tym środków do systemów automatycznego dozowania - wg załącznika nr 2.3 do SWZ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową, stanowi Załącznik nr 2.3 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.4.5.3.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33711900-6 - Mydło
39831210-1 - Detergenty do zmywarek
39831250-3 - Roztwory myjące
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
4.5.5.) Wartość części: 47039,65 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 4 - Dostawa czyściwa medycznego - wg załącznika nr 2.4 do SWZ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową, stanowi Załącznik nr 2.4 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.4.5.3.) Główny kod CPV: 39525800-6 - Ściereczki do czyszczenia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39500000-7 - Wyroby włókiennicze
4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 5 - Dostawa proszku do pralnicy MIELE - wg załącznika nr 2.5 do SWZ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową, stanowi Załącznik nr 2.5 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.4.5.3.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty
4.5.5.) Wartość części: 3708,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 6 - Dostawa sprzętu i akcesoriów do sprzątania - wg załącznika nr 2.6 do SWZ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową, stanowi Załącznik nr 2.6 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.4.5.3.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34911100-7 - Wózki
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.5.) Wartość części: 41922,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 7 - Dostawa środków chemicznych do higieny rąk - wg załącznika nr 2.7 do SWZ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową, stanowi Załącznik nr 2.7 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.4.5.3.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33711900-6 - Mydło
4.5.5.) Wartość części: 13550,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 8 - Dostawa środków czystości do automatycznego dozowania i stosowania w zmywarkach kuchennych - wg załącznika nr 2.8 do SWZ; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający specyfikację asortymentowo - ilościową, stanowi Załącznik nr 2.8 do SWZ - formularz asortymentowo-cenowy, zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania: https://e-ProPublico.pl/ .Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców.4.5.3.) Główny kod CPV: 39831210-1 - Detergenty do zmywarek
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39831200-8 - Detergenty
39831250-3 - Roztwory myjące
4.5.5.) Wartość części: 6656,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25447,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25447,42 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25447,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653
7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25447,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-02 do 2022-12-02Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Brzeskie Centrum Medyczne, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129) postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty, jedynej złożonej w ramach przedmiotowej części postępowania, przewyższa kwotę, która Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Brzeskie Centrum Medyczne, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129) postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty, jedynej złożonej w ramach przedmiotowej części postępowania, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25272,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25272,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25272,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Euro Trade Technology Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 572107999
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25772,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-12-02 do 2022-12-02Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Brzeskie Centrum Medyczne, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, działając na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129) postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, że w zakresie przedmiotowej części postępowania nie została złożona żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Brzeskie Centrum Medyczne, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, działając na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129) postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, że w zakresie przedmiotowej części postępowania nie została złożona żadna oferta
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Brzeskie Centrum Medyczne, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, działając na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129) postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, że wszystkie złożone w zakresie części 7 przedmiotowego postępowania oferty, podlegają odrzuceniu. W toku badania i oceny ofert, okazało się, że treść wszystkich złożonych przez Wykonawców ofert, jest niezgodna z warunkami zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający postanowił odrzucić oferty na podstawie art. 226 ust. 1 pkt.5 ustawy Pzp, co ostatecznie doprowadziło do unieważnienia postępowania, jak Zamawiający postanowił na wstępie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający - Brzeskie Centrum Medyczne, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, działając na podstawie art. 255 pkt. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021r., poz. 1129), postanowił unieważnić przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, że cena najkorzystniejszej oferty, jedynej złożonej w ramach przedmiotowej części postępowania, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia.
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Utrzymanie czystości dróg (ulic) powiatowych na terenie powiatu brzeskiego z podziałem na części.
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu w 2024 r. do kwoty 7.500.000 zł
- Remont drogi powiatowej 1550 O odc. od m. Lubcz do m. Wojsław.
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Brzegu
- Ochrona i zabezpieczenie krytej pływalni przy ul. Wrocławskiej 11 w Brzegu w zakresie ratownictwa wodnego
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych powstających na nieruchomościach zamieszkałych na terenie gminy Przewóz w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
więcej: Mydło »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.