Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów biurowych do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Dzielnicowe Biuro Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011136395
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dbfoursynow@edu.um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dbfo.ursynow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów biurowych do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acdd0255-2e80-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336667
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048025/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy art. biurowych oraz papieru do drukarek i kserokopiarek dla DBFO Ursynów m.st. Warszawy oraz placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie faktyczne
1. W części I postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ogłoszonego 14 lipca 2022 r., numer postępowania DBFO/SAZ/193/2022/W, złożono następujące oferty:
1) Papirus art.piśmienne i biurowe Robert Kuleta, odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp w związku z niezgodnością treści oferty z warunkami zamówienia;
2) Eko Biuro MKicinski i Wspólnicy sp. j., odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp w związku z niezgodnością treści oferty z warunkami zamówienia;
3) Paperlink Sp. z o.o., odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp w związku z niezgodnością treści oferty z warunkami zamówienia;
4) Lyreco Polska S.A., odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp w związku z niezgodnością treści oferty z warunkami zamówienia.
2. Wszystkie oferty, o których mowa w ust. 1 zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
Uzasadnienie prawne
Art. 305 pkt 2 ustawy Pzp
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-b7cd0312-0370-11ed-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DBFO/SAZ/214/2022/W
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 123622,21 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych do Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty Ursynów m.st. Warszawy oraz szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzu cenowym, który stanowi Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
3. Zamawiający wymaga, aby produkty dostarczone do DBFO Ursynów i Placówek były dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej oraz były zgodne z obowiązującymi normami jakościowymi i przepisami prawa.
4. Zamawiający wymaga, aby produkty dostarczone do DBFO Ursynów i Placówek były nowe, posiadały nazwę producenta i opis produktu w języku polskim oraz były wolne od wad.
5. Zamawiający wymaga, aby termin przydatności do użycia produktów dostarczonych do DBFO Ursynów i Placówek, wynosił nie mniej niż 6 miesięcy od daty każdej dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24910000-6 - Kleje
30141000-9 - Maszyny liczące
30192000-1 - Wyroby biurowe
30193000-8 - Organizatory i akcesoria
30197100-7 - Zszywki, gwoździki z szerokim łebkiem, pinezki kreślarskie
30197200-8 - Skoroszyty kołowe i spinacze do papieru
30197320-5 - Zszywacze
30197330-8 - Dziurkacze
30197610-5 - Papier i tektura złożone
30197620-8 - Papier do pisania
30199000-0 - Papeteria i inne wyroby
37820000-2 - Wyroby artystyczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 152044,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152044,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152044,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAPIRUS art.piśmienne i biurowe ROBERT KULETA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8341109972
7.3.3) Ulica: Ułańska 5
7.3.4) Miejscowość: Łowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 99-400
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAPIRUS art.piśmienne i biurowe ROBERT KULETA
jakie przetargi wygrała firma
PAPIRUS art.piśmienne i biurowe ROBERT KULETA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152044,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 119 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej.
- Dostawa materiałów biurowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej (II)
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych i sprzętu sportowego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych, kopert, tablic korkowych i magnetycznych oraz teczek i skoroszytów
- Wsparcie uczniów Technikum z ZS RCKU w Kościelcu w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 poprzez zakup wyposażenia do pracowni kierunkowych.
- Sukcesywne dostawy materiałów biurowych i papieru do drukarek
więcej: Kleje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.