Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja wybranych budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi – etap IV - zamówienia uzupełniające
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: UMed w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 473073308
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Kościuszki 4
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-419
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 272 59 46
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jaroslaw.wyszomirski@umed.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umed.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja wybranych budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi – etap IV - zamówienia uzupełniające2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a73b3948-3113-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00336798
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
RPLD.04.02.02-10-0070/19 pn.: „Termomodernizacja wybranych budynków Uniwersytetu Medycznego w Łodzi – etap 4” jest współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Wykonawca realizował prace objęte zakresem umowy ZP/9/2022 z dnia 28.04.2022 roku
będącej wynikiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu publicznego
prowadzonego w trybie podstawowym.
W trakcie realizacji umowy pojawiła się konieczność wykonania uzupełniających robót budowlanych.
Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 640 869,19 netto i nie przekracza 700.000,00 zł
netto jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację robót.
Powody zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki:Zamawiający może udzielić dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości. Art. 305 pkt 1 oraz 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/64/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 859461,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca realizował prace objęte zakresem umowy ZP/9/2022 z dnia 28.07.2022 roku
będącej wynikiem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu publicznego
prowadzonego w trybie podstawowym.
W trakcie realizacji umowy pojawiła się konieczność wykonania uzupełniających prac
polegających na remoncie pomieszczeń znajdujących się na 1 i 2 piętrze hali sportowej Centrum
Sportu UM.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 859461,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 859461,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 859461,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EKO-BUD Piotr Haraszkiewicz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: F.H.U. MONTER Zbigniew Cybulski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 827 141 85 43
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego 27
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 859461,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla macierzy 3PAR użytkowanych w Urzędzie Miasta Łodzi w latach 2025 - 2027
- Dostawa totemów cyfrowych
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- SZP.281.36.2025 Dostawa sprzętu stosowanego w zabiegach urologicznych dla Instytutu "CZMP"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Dostawa echokardiografu w ramach realizacji projektu "Doskonalenie i zwiększenie potencjału naukowo-badawczego istniejących Centrów Wsparcia Badań Klinicznych przy Uniwersytecie Medycznym w Łodzi....
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.