Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00149828/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu 22 pom. biurowych, korytarza i pozost. pomieszczeń na II p. oraz głównej klatki schodowej z holem i pom. ochrony w Urzędzie Dzielnicy Praga – Południe przy ul. Podskarbińskiej 6
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd m.st. Warszawy Dzielnica Praga-Południe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grochowska 274
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-841
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 004435509
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pragapoludnie.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu 22 pom. biurowych, korytarza i pozost. pomieszczeń na II p. oraz głównej klatki schodowej z holem i pom. ochrony w Urzędzie Dzielnicy Praga – Południe przy ul. Podskarbińskiej 62.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91685542-cf5b-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336820
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019968/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Wykonanie remontu pomieszczeń biurowych na II piętrze, klatki schodowej, holu wejściowego oraz pomieszczenia ochrony w budynku Urzędu przy ul. Podskarbińskiej 6
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149828/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VI-ZP/16/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu 22 pomieszczeń biurowych, korytarza i pozostałych pomieszczeń (toalet, i pomieszczeń socjalnych) znajdujących się na II piętrze oraz głównej klatki schodowej z holem wejściowym i pomieszczeniem ochrony (na parterze) w budynku Urzędu Dzielnicy Praga – Południe przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie.
Zakres robót:
wyniesienie mebli z ich zawartością z pomieszczeń,
zabezpieczenie pomieszczeń oraz mebli folią,
zerwanie starych wykładzin,
przygotowanie podłoża przed ułożenie wykładzin drobne (drobne naprawy powierzchni, gruntowanie podłoża),
ułożenie nowych wykładzin - dywanowej w pomieszczeniach biurowych oraz paneli PVC na korytarzach i w pomieszczeniu ochrony,
przygotowanie ścian i sufitów do malowania (drobne naprawy tynków, gruntowanie ścian i sufitów),
dwukrotne malowanie ścian i sufitów na całym II piętrze (pomieszczenie biurowe, toalety, korytarz), całej klatki schodowej od parteru do II piętra oraz holu wejściowego wraz z pomieszczeniem ochrony,
wniesienie i ustawienie mebli w pomieszczeniach,
montaż taśmy ochronnej w pom. biurowych za krzesłami zabezpieczającej ściany przed brudzeniem,
posprzątanie miejsca robót (odkurzenie, umycie podłóg, umycie okien po pracach).
Wykonywane roboty powinny być wykonane zgodnie z wymaganiami obowiązujących przepisów, norm i instrukcji. Wyroby stosowane do wykonanie systemów klimatyzacyjnych powinny być nowe (nieużywane).
Realizowanie robót:
- w pomieszczeniach biurowych w godzinach i po godzinach pracy Urzędu oraz w dni wolne od pracy,
- na ciągach komunikacyjnych (korytarze klatka schodowa, holl) oraz pomieszczeniach socjalnych i w pomieszczeniu ochrony po godzinach pracy Urzędu oraz w dni wolne od pracy.
2. Szczegółowy opis oraz zakres robót określają załączniki nr 8, 9 do SWZ tj. STWIOR, przedmiar robót.
3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres realizacji zamówienia zatrudniał na podstawie stosunku pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. Kodeks Pracy (j.t. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) pracowników/pracownika bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy to roboty związane m.in.: z malowaniem ścian i sufitów lub kładzeniem wykładzin. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników/pracownika lub wyznaczenie do realizacji zamówienia pracowników/pracownika zatrudnionych już u Wykonawcy lub Podwykonawcy.
Szczegółowe wymogi określa § 5 Wzoru umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45431000-7 - Kładzenie płytek
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 281528,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 420000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 338000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOLF COMPANY sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5242776422
7.3.3) Ulica: Nowogrodzka 31
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-511
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych
- Rezerwacja, sprzedaż i dostawa biletów lotniczych na trasie Warszawa- Osaka - Warszawa na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Opracowanie DPK oraz wykonanie robót budowlanych dla dodatkowego zakresu rzeczowego zadania w kompleksie wojskowym w Wesołej
- Świadczenie usług opieki serwisowej i powdrożeniowej systemu informatycznego SIMPLE.ERP
- Usługa sprzątania obiektów KW PSP w Warszawie.
- "Sukcesywna dostawa książek na potrzeby księgarni Muzeum Narodowego w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość-Wiedzowy Impuls. - "Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Czwarty- etap I"
- Utwardzenie dróg gminnych
- Modernizacja dachu, elewacji i łazienek budynku hali sportowej Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Jana Kochanowskiego w Wyszkowie
- Streetball - budowa boiska do koszykówki ulicznej
- Budowa świetlicy w m. Miłostajki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.