eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SosnowiecBudowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy: Zadanie I: ZSO 3 w Sosnowcu; Zadanie II: SP nr 12 w Sosnowcu; Zadanie III: SP nr 25 w Sosnowcu.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy:
Zadanie I: ZSO 3 w Sosnowcu;
Zadanie II: SP nr 12 w Sosnowcu;
Zadanie III: SP nr 25 w Sosnowcu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20

1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wygledacz@um.sosnowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,156400,97ace8ab7da54df7f5ccdd947651766d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy:
Zadanie I: ZSO 3 w Sosnowcu;
Zadanie II: SP nr 12 w Sosnowcu;
Zadanie III: SP nr 25 w Sosnowcu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a949642b-ccb5-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336844

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052178/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.21 Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej nr 12 w Sosnowcu

1.1.22 Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Sosnowcu

1.1.24 Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej nr 25 w Sosnowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216858

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.12.2024.MW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 – Zadanie I – Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Sosnowcu

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule: „zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o Program Funkcjonalno–Użytkowy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zadania w podziale na branże wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskimi;
b) uzyskanie niezbędnych do realizacji ostatecznych decyzji w tym decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zgłoszenie robót w zależności od zakwalifikowania, opinii, ekspertyz i pozwoleń i wytycznych;
c) pełnienie nadzoru autorskiego oraz przeprowadzenie wszelkich niezbędnych odbiorów i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
d) wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową, pozwolenie na budowę, SWZ, Umowę oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną;
e) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Program Funkcjonalno–Użytkowy) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – dla części 1 zamówienia.
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
W zakresie części 1 zamówienia – zadanie otrzymało dofinansowanie z budżetu Państwa w ramach programu OLIMPIA – PROGRAM BUDOWY PRZYSZKOLNYCH HAL SPORTOWYCH NA 100 LECIE PIERWSZYCH WYSTĘPÓW REPREZENTACJI POLSKI NA IGRZYSKACH OLIMIPJSKICH.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 3666759,45 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 – Zadanie II – Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej nr 12 w Sosnowcu.

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule: „zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o Program Funkcjonalno–Użytkowy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zadania w podziale na branże wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskimi;
b) uzyskanie niezbędnych do realizacji ostatecznych decyzji w tym decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zgłoszenie robót w zależności od zakwalifikowania, opinii, ekspertyz i pozwoleń i wytycznych;
c) pełnienie nadzoru autorskiego oraz przeprowadzenie wszelkich niezbędnych odbiorów i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
d) wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową, pozwolenie na budowę, SWZ, Umowę oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną;
e) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Program Funkcjonalno–Użytkowy) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – dla części 2 zamówienia.
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
W zakresie części 2 zamówienia – zadanie otrzymało dofinansowanie z budżetu Państwa w ramach programu OLIMPIA – PROGRAM BUDOWY PRZYSZKOLNYCH HAL SPORTOWYCH NA 100 LECIE PIERWSZYCH WYSTĘPÓW REPREZENTACJI POLSKI NA IGRZYSKACH OLIMIPJSKICH.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 3208547,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 – Zadanie III – Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej nr 25 w Sosnowcu.

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule: „zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o Program Funkcjonalno–Użytkowy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zadania w podziale na branże wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskimi;
b) uzyskanie niezbędnych do realizacji ostatecznych decyzji w tym decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zgłoszenie robót w zależności od zakwalifikowania, opinii, ekspertyz i pozwoleń i wytycznych;
c) pełnienie nadzoru autorskiego oraz przeprowadzenie wszelkich niezbędnych odbiorów i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
d) wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową, pozwolenie na budowę, SWZ, Umowę oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną;
e) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Program Funkcjonalno–Użytkowy) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – dla części 3 zamówienia.
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
W zakresie części 3 zamówienia – zadanie otrzymało dofinansowanie z budżetu Państwa w ramach programu OLIMPIA – PROGRAM BUDOWY PRZYSZKOLNYCH HAL SPORTOWYCH NA 100 LECIE PIERWSZYCH WYSTĘPÓW REPREZENTACJI POLSKI NA IGRZYSKACH OLIMIPJSKICH.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 366759,45 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5198452,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6166322,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5198452,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEN–BUD SP. Z O. O

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BEN–BUD JANUSZ BENISZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511727309

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5198452,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5195547,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6166322,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5195547,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEN-BUD Sp. z o. o

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BEN-BUD Janusz Benisz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511727309

7.3.4) Miejscowość: Żory

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5195547,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4435257,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6166322,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4435257,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FKD EMPLOYEES Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132930297

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4435257,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.