Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00216858/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-23
- 2024/BZP 00237299/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy:
Zadanie I: ZSO 3 w Sosnowcu;
Zadanie II: SP nr 12 w Sosnowcu;
Zadanie III: SP nr 25 w Sosnowcu.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnowiec- miasto posiadające prawa powiatu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Zwycięstwa 20
1.5.2.) Miejscowość: Sosnowiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wygledacz@um.sosnowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.sosnowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umsosnowiec.logintrade.net/zapytania_email,156400,97ace8ab7da54df7f5ccdd947651766d.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy:Zadanie I: ZSO 3 w Sosnowcu;
Zadanie II: SP nr 12 w Sosnowcu;
Zadanie III: SP nr 25 w Sosnowcu.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a949642b-ccb5-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052178/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej nr 12 w Sosnowcu
1.1.22 Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 w Sosnowcu
1.1.24 Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej nr 25 w Sosnowcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00216858
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.1.12.2024.MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 – Zadanie I – Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 3 w SosnowcuPrzedmiot zamówienia będzie realizowany w formule: „zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o Program Funkcjonalno–Użytkowy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zadania w podziale na branże wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskimi;
b) uzyskanie niezbędnych do realizacji ostatecznych decyzji w tym decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zgłoszenie robót w zależności od zakwalifikowania, opinii, ekspertyz i pozwoleń i wytycznych;
c) pełnienie nadzoru autorskiego oraz przeprowadzenie wszelkich niezbędnych odbiorów i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
d) wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową, pozwolenie na budowę, SWZ, Umowę oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną;
e) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Program Funkcjonalno–Użytkowy) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – dla części 1 zamówienia.
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
W zakresie części 1 zamówienia – zadanie otrzymało dofinansowanie z budżetu Państwa w ramach programu OLIMPIA – PROGRAM BUDOWY PRZYSZKOLNYCH HAL SPORTOWYCH NA 100 LECIE PIERWSZYCH WYSTĘPÓW REPREZENTACJI POLSKI NA IGRZYSKACH OLIMIPJSKICH.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 3666759,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 – Zadanie II – Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej nr 12 w Sosnowcu.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule: „zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o Program Funkcjonalno–Użytkowy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zadania w podziale na branże wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskimi;
b) uzyskanie niezbędnych do realizacji ostatecznych decyzji w tym decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zgłoszenie robót w zależności od zakwalifikowania, opinii, ekspertyz i pozwoleń i wytycznych;
c) pełnienie nadzoru autorskiego oraz przeprowadzenie wszelkich niezbędnych odbiorów i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
d) wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową, pozwolenie na budowę, SWZ, Umowę oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną;
e) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Program Funkcjonalno–Użytkowy) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – dla części 2 zamówienia.
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
W zakresie części 2 zamówienia – zadanie otrzymało dofinansowanie z budżetu Państwa w ramach programu OLIMPIA – PROGRAM BUDOWY PRZYSZKOLNYCH HAL SPORTOWYCH NA 100 LECIE PIERWSZYCH WYSTĘPÓW REPREZENTACJI POLSKI NA IGRZYSKACH OLIMIPJSKICH.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 3208547,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 – Zadanie III – Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem przy Szkole Podstawowej nr 25 w Sosnowcu.Przedmiot zamówienia będzie realizowany w formule: „zaprojektuj i wybuduj”, w oparciu o Program Funkcjonalno–Użytkowy.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym do należytego wykonania zadania w podziale na branże wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz kosztorysami inwestorskimi;
b) uzyskanie niezbędnych do realizacji ostatecznych decyzji w tym decyzji o pozwoleniu na budowę i/lub zgłoszenie robót w zależności od zakwalifikowania, opinii, ekspertyz i pozwoleń i wytycznych;
c) pełnienie nadzoru autorskiego oraz przeprowadzenie wszelkich niezbędnych odbiorów i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie;
d) wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową, pozwolenie na budowę, SWZ, Umowę oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i ze sztuką budowlaną;
e) opracowanie dokumentacji powykonawczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (Program Funkcjonalno–Użytkowy) stanowi Załącznik nr 2 do SWZ – dla części 3 zamówienia.
Wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy.
W zakresie części 3 zamówienia – zadanie otrzymało dofinansowanie z budżetu Państwa w ramach programu OLIMPIA – PROGRAM BUDOWY PRZYSZKOLNYCH HAL SPORTOWYCH NA 100 LECIE PIERWSZYCH WYSTĘPÓW REPREZENTACJI POLSKI NA IGRZYSKACH OLIMIPJSKICH.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45212220-4 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
4.5.5.) Wartość części: 366759,45 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5198452,55 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6166322,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5198452,55 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEN–BUD SP. Z O. O
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BEN–BUD JANUSZ BENISZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511727309
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5198452,55 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5195547,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6166322,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5195547,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BEN-BUD Sp. z o. o
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: BEN-BUD Janusz Benisz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511727309
7.3.4) Miejscowość: Żory
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5195547,67 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4435257,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6166322,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4435257,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FKD EMPLOYEES Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132930297
7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4435257,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opieka serwisowa i nadzór autorski nad systemem Mediqus firmy Gabos Software Sp. z o.o.
- "Zakup wyposażenia meblowego na potrzeby Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny"
- "Zakup paliwa ON, Pb 95, AdBlue"
- "Sukcesywna dostawa i sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego dla pracowników Miejskiego Zakładu Usług Komunalnych w Sosnowcu"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu/Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.: "Instalacja odnawialnych źródeł energii na budynkach użyteczności publicznej w Sosnowcu".
- ZP-2200-49/24 Usługa transportowa specjalistycznym samochodem sanitarnym typu "T", typu ,,S'', typu ,,P''
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy Parku im. H. Sienkiewicza - część północna
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.