eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawa drukarki do druku masowego oraz świadczenie usługi serwisu i obsługi technicznej



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa drukarki do druku masowego oraz świadczenie usługi serwisu i obsługi technicznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351621397

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: os. Szkolne 37

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-978

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 6832 101, 102

1.5.8.) Numer faksu: 12 6832 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: oke@oke.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.oke.krakow.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa drukarki do druku masowego oraz świadczenie usługi serwisu i obsługi technicznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c677039c-4873-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336858

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00275246/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOA.260.02.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 186991,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Dostawa, montaż i uruchomienie wielofunkcyjnego urządzenia kopiująco-drukującego (druk jednobarwny) do wysokonakładowego druku cyfrowego wraz ze szkoleniem personelu Zamawiającego w ramach ceny za przedmiot zamówienia - szt. 1

Część II. Przedmiot zamówienia w tej części obejmuje świadczenie usług serwisowych i obsługi technicznej urządzenia, za zapłatą w okresach miesięcznych za wykonywanie usługi w kwotach wynikających z liczby wykonanych wydruków do dnia 31.12.2022 r. z możliwością kontynuacji w kolejnych latach.
Urządzenie przeznaczone będzie do druku dokumentów wydawanych przez OKE w Krakowie w liczbie ok. 750 tys. wydruków rocznie w pięciu akcjach drukowania w ciągu roku z koniecznością wykonania w okresie miesiąca do 250 tys. wydruków i wymaganą wydajnością na poziomie 170 tys. wydruków na różnych rodzajach papieru w czasie 4 dni roboczych pracy po 11 godz.
Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług realizowanych na podstawie odrębnego kontraktu serwisu wsparcia technicznego obejmującego serwis i eksploatację sprzętu w okresie do końca 2022 r., przy wykorzystaniu zdalnego nadzorowania akcji druku dokumentów egzaminacyjnych (corocznie od miesiąca maja do sierpnia) z obowiązkiem niezwłocznego podejmowania interwencji na sygnalizowane problemy w eksploatacji urządzenia w tym dostarczania tonerów nowych i odbierania tonerów zużytych.
Zamawiający może zaakceptować wzór takiego kontraktu używany przez Wykonawcę, z którym zostanie podpisana umowa na dostawę urządzenia pod warunkiem uwzględnienia w nim opisanych niżej zasad:
1. Wykonawca za stałą ustaloną cenę 1 kopii/wydruku dla dowolnej liczby wykonanych kopii przejmuje opiekę serwisową nad urządzeniem Zamawiającego. Cena ta obejmuje dostawy wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych (z wyłączeniem papieru i zszywek), odbiór tonerów zużytych, części zamienne, dojazdy serwisantów na okresowe przeglądy itp.
2. Kontrakt obsługi technicznej zagwarantuje przyjazd serwisu w czasie 24 godz. w trybie zwykłym oraz 2 godz. w okresie wzmożonego wydruku masowego terminowych dokumentów.
3. Z tytułu realizacji kontraktu na serwis i obsługę techniczną faktury będą wystawiane za okresy miesięczne z terminem płatności 21 dni od dnia wystawienia faktury.
4. Przed każdym okresem druku masowego serwis Wykonawcy zobowiązany będzie przeprowadzić przegląd i konserwację urządzenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30232110-8 - Drukarki laserowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych

51620000-4 - Usługi instalowania urządzeń biurowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178965,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183134,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178965,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONICA MINOLTA BUSINESS SOLUTIONS POLSKA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 526-020-49-08

7.3.3) Ulica: ul. Krakowiaków 44

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-255

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178965 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Koszt realizacji zamówienia na dostawę urządzenia -169740,00 zł
Koszt realizacji zamówienia w ramach kontraktu technicznego w 2022 r. - 9225,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.