Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00158621/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
- 2022/BZP 00182423/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
- 2022/BZP 00191554/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-02
- 2022/BZP 00200730/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-09
- 2022/BZP 00212511/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja- Remont dróg w Gminie Wielka Nieszawka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wielka Nieszawka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 12
1.5.2.) Miejscowość: Wielka Nieszawka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-165
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wielkanieszawka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkanieszawka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.wielkanieszawka.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja- Remont dróg w Gminie Wielka Nieszawka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2da34680-d2a3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026489/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.21 Remont ulicy Przemysłowej w KM 0+000 – 0+880 w miejscowości Wielka Nieszawka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158621/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIT.271.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I: Remont ulicy Przemysłowej w KM 0-000 – 0 +880 w miejscowości Wielka NieszawkaW zakresie remontu drogi przedmiot zamówienia obejmuję w szczególności:
a) Wykonanie warstwy ścieralnej AC11S;
b) Wykonani skropienia emulsją asfaltową C 60 B3 ZM 0,5 kg/m2;
c) Wykonanie warstwy wiążącej AC 16 W;
d) Wykonanie skropienia emulsją asfaltową C 60 B3 ZM 0,8 kg/m2;
e) Wykonanie poboczy z KŁSM 0/31,5
f) Obsługę geodezyjną
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) projekt budowlano-wykonawczy wykonany przez firmę: „ATS – nadzór, projekty, bhp Tomasz Sulerzycki” Mała Nieszawka, ul. Liliowa 38, 87-103 Wielka Nieszawka –specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 333957,84 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II: Remont ulicy Topolowej w KM 0+000 – 0+247; 0+257 – 0+810 miejscowości Mała NieszawkaW zakresie remontu drogi przedmiot zamówienia obejmuję w szczególności:
a) wykonanie warstwy ścieralnej AC11S;
b) wykonanie skropienia emulsją asfaltową;
c) wykonanie warstwy wiążącej AC11W;
d) wykonanie skropienia emulsją asfaltową C 60 B3 ZM 0,8kg/m2;
e) wykonanie poboczy z KŁSM 0/31,5;
f) Obsługę geodezyjną
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) projekt budowlano-wykonawczy wykonany przez firmę: „ATS – nadzór, projekty, bhp Tomasz Sulerzycki” Mała Nieszawka, ul. Liliowa 38, 87-103 Wielka Nieszawka –specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 221846,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III: Przebudowa drogi gminnej nr 100969C (ul. Topolowa) w KM 0+000 – 0+392 w miejscowości Mała NieszawkaW zakresie przebudowy drogi przedmiot zamówienia obejmuję w szczególności:
a) demontaż istniejącej nawierzchni i dostarczenie jej do siedziby Zamawiającego;
b) wykonanie robót ziemnych:
c) wykonanie warstwy stabilizacji gruntu cementem C1,5/2 gr. 15cm;
d) wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm gr. 20cm;
e) wykonanie skropienia emulsją asfaltową C 60 B3 ZM w ilości 0,8kg/m2;
f) wykonanie warstwy wiążącej z AC16W 50/70 gr. 5cm;
g) wykonanie skropienia emulsją asfaltową C 60 B3 ZM w ilości 0,5kg/m2;
h) wykonanie warstwy ścieralnej z AC11S 50/70 gr. 4cm;
i) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie;
j) Obsługę geodezyjną;
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają:
a) projekt budowlano-wykonawczy wykonany przez firmę: „ATS – nadzór, projekty, bhp Tomasz Sulerzycki” Mała Nieszawka, ul. Liliowa 38, 87-103 Wielka Nieszawka – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 302263,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 618313,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 637504,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 618313,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBRUK Barczyńscy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792671670
7.3.3) Ulica: Wojewódzka 3a
7.3.4) Miejscowość: Pigża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 618313,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 527428,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603718,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527428,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBRUK Barczyńscy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792671670
7.3.3) Ulica: Wojewódzka 3a
7.3.4) Miejscowość: Pigża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527428,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368351,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1147934,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 368351,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBRUK Barczyńscy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792671670
7.3.3) Ulica: Wojewódzka 3a
7.3.4) Miejscowość: Pigża
7.3.5) Kod pocztowy: 87-152
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
TRANSBRUK BARCZYŃSCY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 368351,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Wykonanie robót budowlanych dla zadnia inwestycyjnego pn."Termomodernizacja wielorodzinnego budynku mieszkalnego przy ul. Domarasiewicza 1 w Skierniewicach"
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- "Przebudowa drogi powiatowej 1911E polegaj aca na budowie chodnika w miejscowości Myszaki (etap I i etap III) - poprawa bezpieczeństwa komunikacyjnego"
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- Rewitalizacja parku przy zespole dworsko-folwarcznym w Biskupicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.