eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnoPrzebudowa / budowa przejść dla pieszych w formule "zaprojektuj i zbuduj'' z podziałem na zadania.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa / budowa przejść dla pieszych w formule „zaprojektuj i zbuduj‘’ z podziałem na zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W SZCZYTNIE

1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja drogowo-mostowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751183

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krzysztofa Mrongowiusza 2

1.5.2.) Miejscowość: Szczytno

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 896240736

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zdp.szczytno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szczytno-zdp.bip-wm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szczytno_zdp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa / budowa przejść dla pieszych w formule „zaprojektuj i zbuduj‘’ z podziałem na zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-973e17fa-2b5b-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00336899

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003327/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Przebudowa / budowa przejść dla pieszych w formule „zaprojektuj i zbuduj‘’ z podziałem na zadania.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00230173/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DM.272.11.2021.RB

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 541572,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 - polega na przebudowie przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1675N w miejscowości Jeruty na działce ewidencyjnej nr 363 obręb 0006 Jeruty jednostka ewidencyjna 281707_2 gmina Świętajno i biegnie wśród zabudowy przy której zlokalizowane są: szkoła podstawowa, boisko szkolne, parking, niedaleko znajduje się również plac wiejski, plac zabaw oraz sklepy.
Zakres robót będzie obejmował dodatkowo budowę fragmentu chodnika, oświetlenia przejścia dla pieszych oraz renowację oznakowania przejścia dla pieszych.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych.
• szerokość całkowita wyniesionego przejścia około – 6,50 m,
• oświetlenie przejścia dla pieszych w technologii LED – 2 szt,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
a) zakres opracowań projektowych
1) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym zobowiązany będzie do:
− Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
− Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym
− Opracowania projektu budowlanego wszystkich niezbędnych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
− Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, np. warunki techniczne na przyłączenia oświetlenia do sieci energetycznej, warunki techniczne na budowę kanalizacji deszczowej, uzyskania protokołu z narady koordynacyjnej, uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia terenu, itp.
− Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
− Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu.
2) Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.2016.124 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.)
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2020.215 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311)
- Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (Dz.U.2019.2311 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310 j.t. ze zmianami)
- Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
- Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4) - dostępne są na stronie internetowej wzorców i standardów (WiS) Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl//web/infrastruktura/wr-d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 50176,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 - polega na przebudowie przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1496N w miejscowości Świętajno na działce ewidencyjnej nr 660 obręb 0014 Świętajno jednostka ewidencyjna 281707_2 gmina Świętajno i biegnie wśród zabudowy, przy której zlokalizowane są: szkoła podstawowa oraz boisko. Niedaleko znajduję się sklepy oraz biblioteka.
Zakres robót będzie obejmował dodatkowo budowę oświetlenia przejścia dla pieszych.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych.
• szerokość całkowita wyniesionego przejścia około – 6,50 m,
• oświetlenie przejścia dla pieszych w technologii LED – 2 szt,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
a) zakres opracowań projektowych
1) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym zobowiązany będzie do:
− Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
− Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym
− Opracowania projektu budowlanego wszystkich niezbędnych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
− Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, np. warunki techniczne na przyłączenia oświetlenia do sieci energetycznej, warunki techniczne na budowę kanalizacji deszczowej, uzyskania protokołu z narady koordynacyjnej, uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia terenu, itp.
− Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
− Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu.
2) Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.2016.124 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.)
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2020.215 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311)
- Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (Dz.U.2019.2311 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310 j.t. ze zmianami)
- Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
- Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4) - dostępne są na stronie internetowej wzorców i standardów (WiS) Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl//web/infrastruktura/wr-d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 56349,03 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3 - polega na przebudowie przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1464N w miejscowości Nowy Dwór na działce ewidencyjnej nr 255 obręb 0009 Nowy Dwór jednostka ewidencyjna 281703_2 gmina Jedwabno i biegnie wśród zabudowy, przy której zlokalizowane są: świetlica wiejska, niedaleko znajduje się również kościół oraz biblioteka.
Zakres robót będzie obejmował dodatkowo budowę fragmentu chodnika oraz oświetlenia przejścia dla pieszych
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych.
• szerokość całkowita wyniesionego przejścia około – 6,50 m,
• powierzchnia projektowanego chodnika – około 200 m2
• oświetlenie przejścia dla pieszych w technologii LED – 2 szt,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. a) zakres opracowań projektowych
1) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym zobowiązany będzie do:
− Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
− Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym
− Opracowania projektu budowlanego wszystkich niezbędnych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
− Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, np. warunki techniczne na przyłączenia oświetlenia do sieci energetycznej, warunki techniczne na budowę kanalizacji deszczowej, uzyskania protokołu z narady koordynacyjnej, uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia terenu, itp.
− Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
− Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu.
2) Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.2016.124 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.)
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2020.215 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311)
- Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (Dz.U.2019.2311 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310 j.t. ze zmianami)
- Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
- Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4) - dostępne są na stronie internetowej wzorców i standardów (WiS) Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl//web/infrastruktura/wr-d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 89106,96 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4 - polega na przebudowie przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1633N, ulica 1 Maja w miejscowości Jedwabno na działce ewidencyjnej nr 108 obręb 0005 Jedwabno jednostka ewidencyjna 281703_2 gmina Jedwabno i biegnie wśród zabudowy, przy której zlokalizowane są: przedszkole, niedaleko znajduje się również szkoła podstawowa oraz sklepy.
Zakres robót będzie obejmował dodatkowo budowę fragmentu chodnika, oświetlenia przejścia dla pieszych oraz renowację oznakowania przejścia dla pieszych oznaczonego na planie kolorem czerwonym.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych.
• szerokość całkowita wyniesionego przejścia około – 6,50 m,
• powierzchnia projektowanego chodnika – około 95 m2
• oświetlenie przejścia dla pieszych w technologii LED – 2 szt,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
a) zakres opracowań projektowych
1) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym zobowiązany będzie do:
− Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
− Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym
− Opracowania projektu budowlanego wszystkich niezbędnych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
− Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, np. warunki techniczne na przyłączenia oświetlenia do sieci energetycznej, warunki techniczne na budowę kanalizacji deszczowej, uzyskania protokołu z narady koordynacyjnej, uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia terenu, itp.
− Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
− Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu.
2) Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.2016.124 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.)
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2020.215 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311)
- Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (Dz.U.2019.2311 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310 j.t. ze zmianami)
- Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
- Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4) - dostępne są na stronie internetowej wzorców i standardów (WiS) Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl//web/infrastruktura/wr-d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 69927,19 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5 – polega na budowie wyniesionego przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1514N w Księżym Lasku. Inwestycja zlokalizowana jest na następujących działkach ewidencyjnych: 295/1 obręb 0010 Księży Lasek jednostka ewidencyjna 281705_2 gmina Rozogi.
Zakres robót będzie obejmował dodatkowo budowę fragmentu chodnika oraz oświetlenia przejścia dla pieszych.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych.
• szerokość całkowita wyniesionego przejścia około – 6,50 m,
• powierzchnia projektowanego chodnika – około 40 m2
• oświetlenie przejścia dla pieszych w technologii LED – 2 szt,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
a) zakres opracowań projektowych
1) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym zobowiązany będzie do:
− Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
− Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym
− Opracowania projektu budowlanego wszystkich niezbędnych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
− Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, np. warunki techniczne na przyłączenia oświetlenia do sieci energetycznej, warunki techniczne na budowę kanalizacji deszczowej, uzyskania protokołu z narady koordynacyjnej, uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia terenu, itp.
− Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
− Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu.
2) Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.2016.124 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.)
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2020.215 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311)
- Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (Dz.U.2019.2311 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310 j.t. ze zmianami)
- Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
- Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4) - dostępne są na stronie internetowej wzorców i standardów (WiS) Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl//web/infrastruktura/wr-d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 56541,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6 - polega na przebudowie przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1522N w miejscowości Rozogi na działce ewidencyjnej nr 788 obręb 0016 Rozogi jednostka ewidencyjna 281705_2 gmina Rozogi i biegnie wśród zabudowy przy której zlokalizowane są: Urząd Gminy, parking. Niedaleko znajdują się również sklepy.
Zakres robót będzie obejmował dodatkowo budowę fragmentu chodnika, oświetlenia przejścia dla pieszych oraz renowację oznakowania przejścia dla pieszych oznaczonego na planie kolorem czerwonym.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych.
• przejścia dla pieszych – 1 szt,
• powierzchnia projektowanego chodnika – około 3 m2
• oświetlenie przejścia dla pieszych w technologii LED – 2 szt,
• wykonanie oznakowania pionowego.
a) zakres opracowań projektowych
1) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym zobowiązany będzie do:
− Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
− Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym
− Opracowania projektu budowlanego wszystkich niezbędnych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
− Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, np. warunki techniczne na przyłączenia oświetlenia do sieci energetycznej, warunki techniczne na budowę kanalizacji deszczowej, uzyskania protokołu z narady koordynacyjnej, uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia terenu, itp.
− Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
− Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu.
2) Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.2016.124 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.)
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2020.215 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311)
- Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (Dz.U.2019.2311 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310 j.t. ze zmianami)
- Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
- Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4) - dostępne są na stronie internetowej wzorców i standardów (WiS) Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl//web/infrastruktura/wr-d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 33196,16 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7 -polega na przebudowie przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1522N w miejscowości Rozogi na działce ewidencyjnej nr 788 obręb 0016 Rozogi jednostka ewidencyjna 281705_2 gmina Rozogi.
Zakres robót będzie obejmował dodatkowo budowę oświetlenia przejścia dla pieszych.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych
• przejścia dla pieszych – 1 szt,
• oświetlenie przejścia dla pieszych w technologii LED – 2 szt,
• wykonanie oznakowania pionowego.
a) zakres opracowań projektowych
1) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym zobowiązany będzie do:
− Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
− Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym
− Opracowania projektu budowlanego wszystkich niezbędnych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
− Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, np. warunki techniczne na przyłączenia oświetlenia do sieci energetycznej, warunki techniczne na budowę kanalizacji deszczowej, uzyskania protokołu z narady koordynacyjnej, uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia terenu, itp.
− Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
− Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu.
2) Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.2016.124 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.)
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2020.215 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311)
- Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (Dz.U.2019.2311 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310 j.t. ze zmianami)
- Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
- Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4) - dostępne są na stronie internetowej wzorców i standardów (WiS) Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl//web/infrastruktura/wr-d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 32538,84 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8 – polega na budowie przejścia dla pieszych na drodze powiatowej nr 1520N w Rozogach. Inwestycja zlokalizowana jest na następujących działkach ewidencyjnych: 205 obręb 0016 Rozogi jednostka ewidencyjna 281705_2 gmina Rozogi.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych
• przejścia dla pieszych – 1 szt,
• oświetlenie przejścia dla pieszych w technologii LED – 2 szt,
• wykonanie oznakowania pionowego.
a) zakres opracowań projektowych
1) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym zobowiązany będzie do:
− Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
− Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym
− Opracowania projektu budowlanego wszystkich niezbędnych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
− Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, np. warunki techniczne na przyłączenia oświetlenia do sieci energetycznej, warunki techniczne na budowę kanalizacji deszczowej, uzyskania protokołu z narady koordynacyjnej, uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia terenu, itp.
− Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
− Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu.
2) Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.2016.124 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.)
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2020.215 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311)
- Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (Dz.U.2019.2311 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310 j.t. ze zmianami)
- Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
- Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4) - dostępne są na stronie internetowej wzorców i standardów (WiS) Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl//web/infrastruktura/wr-d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 32252,57 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9 - polega na przebudowie przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1476N w miejscowości Pasym na działce ewidencyjnej nr 541 obręb 0004 Pasym jednostka ewidencyjna 281704_4 gmina Pasym i biegnie wśród zabudowy, przy której zlokalizowane są: plac zabaw, niedaleko znajduje się również parking oraz cmentarz.
Zakres robót będzie obejmował dodatkowo budowę fragmentu chodnika oraz oświetlenia przejścia dla pieszych.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych.
• szerokość całkowita wyniesionego przejścia około – 6,50 m,
• powierzchnia projektowanego chodnika – około 36 m2
• oświetlenie przejścia dla pieszych w technologii LED – 2 szt,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
a) zakres opracowań projektowych
1) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym zobowiązany będzie do:
− Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
− Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym
− Opracowania projektu budowlanego wszystkich niezbędnych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
− Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, np. warunki techniczne na przyłączenia oświetlenia do sieci energetycznej, warunki techniczne na budowę kanalizacji deszczowej, uzyskania protokołu z narady koordynacyjnej, uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia terenu, itp.
− Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
− Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu.
2) Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.2016.124 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.)
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2020.215 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311)
- Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (Dz.U.2019.2311 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310 j.t. ze zmianami)
- Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
- Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4) - dostępne są na stronie internetowej wzorców i standardów (WiS) Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl//web/infrastruktura/wr-d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 56858,24 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 10 - polega na przebudowie przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1474N w miejscowości Tylkowo na działce ewidencyjnej nr 53/2 obręb 0016 Tylkowo jednostka ewidencyjna 281704_5 gmina Pasym i biegnie wśród zabudowy, przy której zlokalizowane są: szkoła podstawowa oraz boisko.
Zakres robót będzie obejmował dodatkowo budowę fragmentu chodnika oraz oświetlenia przejścia dla pieszych.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych.
• szerokość całkowita wyniesionego przejścia około – 6,50 m,
• oświetlenie przejścia dla pieszych w technologii LED – 2 szt,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
a) zakres opracowań projektowych
1) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym zobowiązany będzie do:
− Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
− Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym
− Opracowania projektu budowlanego wszystkich niezbędnych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
− Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, np. warunki techniczne na przyłączenia oświetlenia do sieci energetycznej, warunki techniczne na budowę kanalizacji deszczowej, uzyskania protokołu z narady koordynacyjnej, uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia terenu, itp.
− Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
− Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu.
2) Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.2016.124 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.)
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2020.215 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311)
- Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (Dz.U.2019.2311 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310 j.t. ze zmianami)
- Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
- Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4) - dostępne są na stronie internetowej wzorców i standardów (WiS) Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl//web/infrastruktura/wr-d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 49121,13 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 11 - polega na przebudowie przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1482N w miejscowości Leśny Dwór na działce ewidencyjnej nr 265 obręb 00016 Nowe Gizewo jednostka ewidencyjna 281706_2 gmina Szczytno i biegnie wśród zabudowy, przy której zlokalizowany są: plac zabaw oraz świetlica wiejska.
Zakres robót będzie obejmował dodatkowo budowę fragmentu chodnika oraz oświetlenia przejścia dla pieszych.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych.
• szerokość całkowita wyniesionego przejścia około – 6,50 m,
• powierzchnia projektowanego chodnika – około 200 m2
• oświetlenie przejścia dla pieszych w technologii LED – 2 szt,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
a) zakres opracowań projektowych
1) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym zobowiązany będzie do:
− Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
− Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym
− Opracowania projektu budowlanego wszystkich niezbędnych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
− Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, np. warunki techniczne na przyłączenia oświetlenia do sieci energetycznej, warunki techniczne na budowę kanalizacji deszczowej, uzyskania protokołu z narady koordynacyjnej, uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia terenu, itp.
− Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
− Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu.
2) Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.2016.124 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.)
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2020.215 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311)
- Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (Dz.U.2019.2311 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310 j.t. ze zmianami)
- Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
- Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4) - dostępne są na stronie internetowej wzorców i standardów (WiS) Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl//web/infrastruktura/wr-d.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 85672,35 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

zadanie nr 12 - polega na przebudowie przejścia dla pieszych w ciągu drogi powiatowej nr 1667N w miejscowości Lipowiec na działce ewidencyjnej nr 783/1 obręb 0009 Lipowiec jednostka ewidencyjna 281706_2 gmina Szczytno i biegnie wśród zabudowy, przy której zlokalizowany są: ośrodek zdrowia, biblioteka oraz przystanek autobusowy.
Zakres robót będzie obejmował dodatkowo budowę fragmentu chodnika oraz oświetlenia przejścia dla pieszych.
Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych.
• szerokość całkowita wyniesionego przejścia około – 6,50 m,
• powierzchnia projektowanego chodnika – około 200 m2
• oświetlenie przejścia dla pieszych w technologii LED – 2 szt,
• wykonanie oznakowania poziomego i pionowego.
a) zakres opracowań projektowych
1) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu przetargowym zobowiązany będzie do:
− Opracowania mapy sytuacyjno-wysokościowej,
− Uzgodnienia rozwiązań projektowych z Zamawiającym
− Opracowania projektu budowlanego wszystkich niezbędnych branż: drogowej, sanitarnej i elektrycznej.
− Uzyskanie niezbędnych warunków technicznych, opinii i uzgodnień, np. warunki techniczne na przyłączenia oświetlenia do sieci energetycznej, warunki techniczne na budowę kanalizacji deszczowej, uzyskania protokołu z narady koordynacyjnej, uzgodnienia z dysponentami sieci uzbrojenia terenu, itp.
− Uzyskanie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych,
− Opracowanie i uzgodnienie projektu czasowej organizacji ruchu.
2) Przepisy prawa, które powinna spełniać dokumentacja sporządzona przez Wykonawcę:
- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.2020.1609)
- Rozporządzenie Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie. (Dz.U.2016.124 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.)
- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U.2020.215 t.j. z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2021.450 j.t. z późniejszymi zmianami)
- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U.2017.784 j.t.)
- Rozporządzenie Ministra infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz.U.2019.2311)
- Załączniki nr 1–4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku, w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, (Dz.U.2019.2311 z późniejszymi zmianami)
- Ustawa z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (Dz.U.2020.310 j.t. ze zmianami)
- Zarządzenie nr 31 Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad z dnia 16 czerwca 2014 roku w sprawie Katalogu typowych konstrukcji nawierzchni podatnych i półsztywnych
- Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych (WR-D-41-4) - dostępne są na stronie internetowej wzorców i standardów (WiS) Ministerstwa Infrastruktury pod adresem https://www.gov.pl//web/infrastruktura/wr-d

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 54393,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50176,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50176,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50176,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonty Placów, Dróg i Ulic w spadku Lech Piotr Antosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451487284

7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 2

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50176,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56349,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56349,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56349,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonty Placów, Dróg i Ulic w spadku Lech Piotr Antosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451487284

7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 2

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56349,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 89106,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89106,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89106,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonty Placów, Dróg i Ulic w spadku Lech Piotr Antosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451487284

7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 2

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89106,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69927,19 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69927,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69927,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonty Placów, Dróg i Ulic w spadku Lech Piotr Antosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451487284

7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 2

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69927,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56541,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56541,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56541,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonty Placów, Dróg i Ulic w spadku Lech Piotr Antosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451487284

7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 2

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56541,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33196,16 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33196,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33196,16 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonty Placów, Dróg i Ulic w spadku Lech Piotr Antosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451487284

7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 2

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33196,16 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32538,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32538,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32538,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonty Placów, Dróg i Ulic w spadku Lech Piotr Antosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 74514872,84

7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 2

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32538,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32252,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32252,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32252,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonty Placów, Dróg i Ulic w spadku Lech Piotr Antosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451487284

7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 2

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32252,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56858,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56858,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56858,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonty Placów Dróg i Ulic w spadku Lech Piotr Antosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451487284

7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 2

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5685824 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49121,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49121,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49121,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remont Placów, Dróg i Ulic w spadku Lech Piotr Antosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451487284

7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 2

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49121,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85672,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85672,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85672,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonty Placów, Dróg i Ulic w spadku Lech Piotr Antosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451487284

7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85672,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54393,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54393,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54393,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonty Placów, Dróg i Ulic w spadku Lech Piotr Antosiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451487284

7.3.3) Ulica: Stanisława Moniuszki 2

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54393,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.