Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00259699/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez przebudowę chodników oraz jezdni na fragmentach dróg gminnych położonych na terenie gminy Krzanowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Morawska 5
1.5.2.) Miejscowość: Krzanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324108207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzanowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a61b0e61-ea9d-11ee-b4e0-4ac387c144e31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez przebudowę chodników oraz jezdni na fragmentach dróg gminnych położonych na terenie gminy Krzanowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a61b0e61-ea9d-11ee-b4e0-4ac387c144e3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00336939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051497/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez przebudowę chodników oraz jezdni na fragmentach dróg gminnych położonych na terenie gminy Krzanowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00259699
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest wykonanie robót i czynności związanych z realizacją zadania pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez przebudowę chodników oraz jezdni na fragmentach dróg gminnych położonych na terenie gminy Krzanowice”. Zamówienie swym zakresem obejmuje przebudowę następujących dróg gminnych:
1) ul. Ogrodowa w Krzanowicach
2) ul. Babia Góra w Pietraszynie
3) ul. Młyńska w Krzanowicach
4) ul. Szpitalna w Wojnowicach
5) ul. Kościelna w Krzanowicach
6) ul. Staszica w Krzanowicach
7) ul. Cegielniana w Borucinie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostaje unieważnione, ponieważ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie wpłynęła żadna oferta w kwocie jaką Zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Przed podjęciem decyzji o unieważnieniu postepowania Zamawiający przeprowadził analizę możliwości zwiększenia wskazanej pierwotnie kwoty, podejmując działania zmierzające do rozstrzygnięcia postępowania. Z uwagi na ich bezskuteczność zmuszony został do podjęcia decyzji jak na wstępie.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1980300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1980300,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.