Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oraz utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasta Tychy w roku 2022 – powtórzenie podobnych usług
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Miasta Tychy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255507
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Niepodległości 49
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 327763807
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umtychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.umtychy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja oraz utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Miasta Tychy w roku 2022 – powtórzenie podobnych usług2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a708beaf-291a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00336965
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Uzasadnienie prawne:
art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Pzp (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 1710)
Uzasadnienie faktyczne:
Udzielenie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr nr 2021/S 191-496023 z dnia 2021-10-01 r. dla zamówienia podstawowego (znak sprawy RZP.271.49.2021.AW), jest zgodne z jego przedmiotem i całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Zgodnie z ogłoszeniem o zamówieniu - Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 o wartości nie większej niż 100% zamówienia podstawowego. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienia podstawowe i będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego opisanym w specyfikacji. Zamawiający udzieli ww. zamówień po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.41.2022.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 808297,05 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 372317,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres rzeczowy przewidzianych do wykonania prac określa załącznik nr 1a do IWZ.
Charakter zamawianych prac wymagać będzie:
- czyszczenia istniejącej kanalizacji deszczowej wraz ze studzienkami, remontów studzienek, wycinki korzeni drzew oraz regulacji wysokościowej studzienek do rzędnej terenu;
- wymiany i renowacji metodą bezwykopową odcinków kanalizacji deszczowej, budowy studzienek rewizyjnych, odtworzenia nawierzchni, uzupełnienia lub wymiany włazów betonowych lub żeliwnych na studzienkach;
- czyszczenia i konserwacji piaskowników, studzienek osadnikowych i separatorów substancji ropopochodnych;
- przeglądów urządzeń kanalizacyjnych, monitoringu TV;
- zaślepiania wlotów nielegalnych podłączeń do kanalizacji deszczowej;
- montażu klap zwrotnych na wylotach kanalizacji deszczowej;
- obsługi geodezyjnej – pomiar powykonawczy z naniesieniem na mapy zasadnicze w przypadku wymiany odcinków kanalizacji deszczowej lub stwierdzenia w terenie nie zinwentaryzowanych odcinków kanalizacji deszczowej, studzienek i innych urządzeń;
- zadymiania sieci kanalizacji deszczowej;
- przeglądów eksploatacyjnych urządzeń podczyszczających;
- oceny wizualnej studzienek rewizyjnych w zakresie włączeń;
- utrzymywania przepompowni wód deszczowych;
- koszenia trawy na terenie przepompowni wód deszczowych, w rejonie piaskowników i wylotów;
- wydawania opinii technicznych.
Każdorazowo przed przystąpieniem Wykonawcy do prac, Zamawiający w protokole typowania prac będzie określał szczegółowy zakres rzeczowy prac wraz z ich technologią i terminem realizacji.
Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 24 godzinnego dyżuru oraz całodobowej dyspozycyjności (gotowości) do podjęcia stosownych działań celem lokalizacji i zabezpieczenia zgłaszanych awarii w maksymalnym czasie 30 min. od zgłoszenia. Zgłaszane interwencje winne być rejestrowane i archiwizowane.
W opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wskazał znaków towarowych, patentów lub pochodzeń, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę
4.5.3.) Główny kod CPV: 90470000-2 - Usługi czyszczenia kanałów ściekowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398356,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 398356,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398356,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe AKRO Bogusław Majdak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6521008272
7.3.3) Ulica: ul. Kręta 8
7.3.4) Miejscowość: Czechowice - Dziedzice
7.3.5) Kod pocztowy: 43-502
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE " AKRO" BOGUSŁAW MAJDAK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE " AKRO" BOGUSŁAW MAJDAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398356,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
- Ochrona mienia parkingów wielopoziomowych administrowanych przez Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Tychach w 2025 roku
- "Naprawa posadzki w hali przyjęcia odpadów" (Master - Odpady i Energia Sp. z o.o. w Tychach, ul. Lokalna 11).
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta Tychy w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitoringu na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Tychach w 2025 roku
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udrażnianie i czyszczenie sieci kanalizacji oraz czyszczenie przepompowni ścieków na terenie gminy Herby w roku 2025 - 2 postępowanie
- Bieżące utrzymanie odwodnienia ulic będących w zarządzie Dzielnicy Wilanów
- Poprawa gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Bytom (2004/PL/16/C/PE/004) Zadanie nr 9 - Dostawa
- 33 799 175,00 EUR.
- Odbieranie i oczyszczanie ścieków komunalnych z terenu miasta Pabianic.
- oczyszczanie ścieków.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.