Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-19
Wrocław: Kasina - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, gm. Wrocław, gm. Kąty Wrocławskie, gm. Kobierzyce
Numer ogłoszenia: 200336 - 2009; data zamieszczenia: 19.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzmiuw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kasina - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, gm. Wrocław, gm. Kąty Wrocławskie, gm. Kobierzyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-wykonawczej obiektu pn. Kasina - odbudowa i modernizacja koryta rzeki, gm. Wrocław, gm. Kąty Wrocławskie, gm. Kobierzyce, a w tym: a) Koncepcja rozwiązań projektowych odbudowy i modernizacji rzeki Kasina, na całej długości rzeki wraz z niezbędnymi budowlami wodnymi ochrony przeciwpowodziowej, budowlami komunikacyjnymi, budowlami ujściowymi na dopływach rowów, cieków, odpływów z kanalizacji sanitarnych i deszczowych (wyłącznie dla posiadający pozwolenie wodnoprawne na zrzut) w sposób zapewniający odpływ wód z obszaru całej zlewni. b) Studium Wykonalności - według Metodologii opracowania studium wykonalności - analiza ekonomiczno - finansowa na potrzeby Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013 c) Projekt budowlany i wykonawczy odbudowy i modernizacji rzeki Kasina, na całej długości rzeki wraz z niezbędnymi budowlami wodnymi ochrony przeciwpowodziowej, budowlami komunikacyjnymi, budowlami ujściowymi na dopływach rowów, cieków, odpływów z kanalizacji sanitarnych i deszczowych (wyłącznie dla posiadający pozwolenie wodnoprawne na zrzut ) w sposób zapewniający odpływ wód z obszaru całej zlewni. d) Nadzór autorski nad realizacją projektu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (dziesięć tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium - do dnia 03/08/2009 do godz. 09:00 Miejsce wniesienia wadium: przelew na konto Zamawiającego w: BZ WBK SA I O/Wrocław nr 09 1090 2398 0000 0001 0118 0508 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się termin wpływu na konto Zamawiającego.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi określone w ogłoszeniu i SIWZ. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie Wykonawca wykonał co najmniej 1 projekt budowlany i wykonawczy w zakresie przebudowy (regulacji) koryta cieku podstawowego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Dysponuje przynajmniej 1 osobą przewidzianą przy realizacji zamówienia do funkcji głównego projektanta, która: a) jako projektant wykonała co najmniej 1 opracowanie obejmujące bilans odpływu wód wielkich deszczowych dla cieków naturalnych lub rowów i dla zlewni o zabudowie mieszkaniowej lub przemysłowej, istniejącej lub planowanej, b) jako projektant wykonała projekt budowlany i wykonawczy przebudowy (regulacji) koryta cieku lub ich części o łącznej długości 9 km wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę c) posiada uprawnienia posiada uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą, co najmniej projektowanie i sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.) w specjalnościach: konstrukcyjno -budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych. Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 30 000,00 PLN. Ocena spełnienia tych warunków zaostanie dokonanan na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dołącza każda z firm), aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm); aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm); aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wykonawców występujących wspólnie - dołącza każda z firm); Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługa/i zostały wykonane należycie. Wykaz musi potwierdzać, że Wykonawca wykonał co najmniej 1 projekt budowlany i wykonawczy w zakresie przebudowy (regulacji) koryta cieku podstawowego wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Z wykazu musi wynikać, że osoba przewidziana przy realizacji zamówienia do funkcji głównego projektanta wykonała co najmniej 1 opracowanie obejmujące bilans odpływu wód wielkich deszczowych dla cieków naturalnych lub rowów i dla zlewni o zabudowie mieszkaniowej lub przemysłowej, istniejącej lub planowanej oraz jako projektant wykonała projekt budowlany i wykonawczy przebudowy (regulacji) koryta cieku lub ich części o łącznej długości 9 km wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą co najmniej projektowanie i sprawowanie nadzoru autorskiego w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej w zakresie śródlądowych budowli hydrotechnicznych bądź obiektów budowlanych melioracji wodnych osoby przewidzianej do funkcji głównego projektanta Aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa osoby przewidzianej przy realizacji zamówienia do funkcji głównego projektanta. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. Z informacji musi wynikać, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 30 000, 00 PLN..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzmiuw.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu
al. J. Matejki 5
50 - 333 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu al. J. Matejki 5 50 - 333 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- REMONTY BUDYNKÓW MAGAZYNOWYCH NR 79, 80, 81 i 82 W JASTRZĘBIU KOŁO NAMYSŁOWA (4 ZADANIA)
- Kompleksowe świadczenie usług hotelarskich, konferencyjnych oraz gastronomicznych w dniach 9-11.04.2025r., 7-9.05.2025r., 11-13.06.2025r. podczas szkoleń organizowanych przez Sąd Okręgowy we Wrocławiu
- Dostawy jednorazowego sprzętu i materiałów medycznych
- Świadczenie usługi polegającej na wykonaniu projektu czasowej org. ruchu na drogach pub. na terenie miasta Wrocławia wraz z jego realizacją na czas trwania imprezy biegowej, tj. 11. NWP w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Remont wiaduktu nad linią kolejową w ciągu ulicy Bierutowskiej we Wrocławiu"
- TP 12/25 - ROZBUDOWA ORAZ KONFIGURACJA SYSTEMU ENDOBASE FIRMY OLYMPUS
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozwój infrastruktury w szczególności drogowej i wodno-kanalizacyjnej w Ogrodzieńcu szansą na zwiększenie potencjału w regionie
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej na remont lokali mieszkalnych na terenie gm. Kwidzyn, Ostaszewo, Stare Pole oraz na budowę zbiornika bezodpływowego na terenie gm. Ostaszewo
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ODBUDOWY MOSTU DROGOWEGO NAD RZEKĄ BÓBR W CIĄGU ULICY LWÓWECKIEJ W JELENIEJ GÓRZE
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej do zlewni miejskiej oczyszczalni ścieków od m. Przysieczyn do Łęgowo wraz z budową przepompowni
- Opracowanie kompleksowej, wielobranżowej dokumentacji projektowej na zadanie pn. "Rewitalizacja zabytkowego zespołu kąpieliska miejskiego w Barlinku"
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWO - KOSZTORYSOWEJ W CELU ROZBUDOWY DRÓG GMINNYCH UL. KOŚCIELNEJ I KANAŁOWEJ W PAPOWIE TORUŃSKIM - OSIEKI
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.