Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00258037/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Łąka Prudnicka, Mochów i Głogówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niedziałkowskiego 6
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-085
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi_opole@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Łąka Prudnicka, Mochów i Głogówek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef1db5a9-04fe-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337128
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00137980/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.26 Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Łąka Prudnicka, Mochów, Głogówek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00258037
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/Op.D-3. 2411.28.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1939024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Poprawa BRD na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 w m. Łąka Prudnicka, Mochów i Głogówek”.
W ramach przedmiotu zamówienia należy zaprojektować i wykonać w szczególności następujące roboty:
1. Wykonanie dedykowanego doświetlenia wraz z odcinkiem przejściowym o długości ok. 100 m (z kierunku Prudnika), na przejściu dla pieszych na ciągu głównym (ul. Głuchołaska) drogi krajowej nr 40 w km 14+919.
2. Wykonanie dedykowanego doświetlenia oraz montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych na ciągu głównym (ul. Piastowska) drogi krajowej nr 40 w km 39+132.
3. Wykonanie dedykowanego doświetlenia oraz montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych na ciągu głównym (ul. Piastowska) drogi krajowej nr 40 w km 39+215.
4. Wykonanie dedykowanego doświetlenia oraz montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych na wlocie podporządkowanym drogi krajowej nr 40 w km 39+255.
5. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, wymianę oznakowania pionowego D-6, korektę lokalizacji przejścia dla pieszych wraz z niezbędną korektą krawężników oraz montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych na ciągu głównym (ul. Piastowska) drogi krajowej nr 40 w km 39+360.
6. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, zmianę lokalizacji przejścia dla pieszych wraz z niezbędną korektą krawężników na przejściu dla pieszych na ciągu głównym (ul. Piastowska) drogi krajowej nr 40 w km 40+350.
7. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, poszerzenie chodnika wraz z montażem ogrodzeń segmentowych. Zamontowanie wygrodzenia U-12a wymaga poszerzenia chodnika do szerokości 3,0 m, wymianę oznakowania pionowego D-6, na przejściu dla pieszych na wlocie podporządkowanym (ul. Wodna) drogi krajowej nr 40 w km 40+420.
8. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, odnowę oznakowania pionowego oraz poziomego, montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych na wlocie podporządkowanym (ul. Głubczycka) drogi krajowej nr 40 w km 40+421.
9. Wykonanie dedykowanego doświetlenia oraz montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych na ciągu głównym (ul. Piastowska) drogi krajowej nr 40 w km 40+576.
10. Wykonanie dedykowanego doświetlenia oraz montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych na wlocie podporządkowanym (ul. Piotra Skargi) drogi krajowej nr 40 w km 40+643.
11. Wykonanie dedykowanego doświetlenia oraz montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych na ciągu głównym (ul. Piotra Skargi) drogi krajowej nr 40 w km 40+706.
12. Wykonanie dedykowanego doświetlenia oraz montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych na ciągu głównym (ul. Piotra Skargi) drogi krajowej nr 40 w km 40+779.
13. Wykonanie dedykowanego doświetlenia oraz montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych na wlocie podporządkowanym (ul. Adama Mickiewicza) drogi krajowej nr 40 w km 40+796.
14. Wykonanie dedykowanego doświetlenia oraz montaż płytek fakturowych, na przejściu dla pieszych na wlocie podporządkowanym (ul. Tadeusza Kościuszki) drogi krajowej nr 40 w km 40+801.
15. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych, zmianę lokalizacji przejścia wraz z niezbędną korektą krawężników na przejściu dla pieszych na ciągu głównym (ul. Plac Wolności) drogi krajowej nr 40 w km 40+823.
16. Wykonanie dedykowanego doświetlenia, montaż płytek fakturowych oraz montaż słupków blokujących U-12c na przejściu dla pieszych na wlocie podporządkowanym (ul. 3 Maja) drogi krajowej nr 40 w km 40+919.
17. Wykonanie dedykowanego doświetlenia oraz montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych na ciągu głównym (ul. Plac Wolności) drogi krajowej nr 40 w km 40+897.
18. Wykonanie dedykowanego doświetlenia oraz montaż płytek fakturowych na przejściu dla pieszych na ciągu głównym (ul. Dworcowa) drogi krajowej nr 40 w km 40+938.
19. Wykonanie dedykowanego doświetlenia na przejściu dla pieszych na ciągu głównym (ul. Dworcowa) drogi krajowej nr 40 w km 41+276.
20. Wykonanie innych czynności dla celu realizacji przedsięwzięć ujętych w pkt. 1-19 oraz tych wynikających z zakończenia etapu projektowania np.:
- Dokonanie wizji w terenie, celem rozpoznania przedmiotu zamówienia.
- Przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod- i nadziemnej: urządzeń teletechnicznych i energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej, sieci gazowych, cieplnych, urządzeń melioracyjnych i hydrologicznych i in.
- Odtworzenie naruszonej nawierzchni podczas realizacji zadania.
- Ewentualną korektę krawężników lub ewentualną wymianę uszkodzonych krawężników w obrębie wskazanych przejść dla pieszych.
- Zabezpieczenie i oznakowanie miejsca w czasie wykonywania robót.
- Przedstawienie zamawiającemu wstępnych rozwiązań projektowych z uwzględnieniem zastosowanych materiałów do akceptacji.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla doświetlenia przejść dla pieszych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy oświetlenia odcinków przejściowych lub dostosowania oświetlenia drogowego dla odcinków przejściowych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami.
- Wykonanie audytu brd.
- Uzyskanie w imieniu zamawiającego niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji i pozwoleń wymaganych do prawidłowego wykonania zadania m.in. uzgodnień z zarządcami dróg podporządkowanych, a także pozwoleń wodnoprawnych (nowych lub zmianę uzyskanych dotychczas przez zamawiającego).
- Przygotowanie zgłoszenia oraz uzyskanie zaświadczenia o braku podstaw wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia robót budowlanych.
- Przygotowanie i zgłoszenie urządzeń do podania napięcia oraz rozruch urządzeń.
- Zrealizowanie robót w oparciu o opracowanie uzgodnione i zatwierdzone projekty wykonawcze.
- Sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej (obiektu wraz z przyłączem).
- Montaż niezbędnego oznakowania oraz urządzeń BRD zgodnie z zakończonym etapem projektowym.
- Sporządzenie dokumentacji powykonawczej z uwzględnieniem zmian i korekt wprowadzonych w czasie trwania robót budowlanych.
- Przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót.
- Przeprowadzenie prób i kontroli przewidzianych dla ww. robót.
Należy również dokonać uzgodnień z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy oraz zrealizować ww. zobowiązania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1589160,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2260385,54 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1589160,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GALICKI Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365257199
7.3.3) Ulica: Marynarska 70
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-280
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1589160,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- PSP nr 1 - dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby OKS Odra Opole S.A.
- Aktualizacja planów zadań ochronnych dla obszarów Natura 2000 wraz z prowadzeniem monitoringów.
- "Uzupełnienie zestawów do transportowania pacjentów dla zespołów ratownictwa medycznego OCRM w Opolu"
- Zadanie nr 6 - Parkowanie pojazdów i/lub innych przedmiotów, w tym części samochodowych zabezpieczonych do celów procesowych przez Policję - KPP Krapkowice
- Weryfikacja i aktualizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego: 160913_2.0141 Osowiec, gmina Turawa
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej na odcinku Szymany - Górowo - Bartki
- Wykonanie dróg na terenie sołectw Gminy Grabów
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1311F na odcinku Sienno - Ośno Lubuskie od km 1+180 do km 2+980
- Modernizacja terenu sportowego przy Szkole Podstawowej Nr 77 przy ul. Samogłoska 9
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zad. inwest. pn. ,,Budowa obiektu szkolnego na Odolanach - prace przygotowawcze" - nr post.: 31/ZP/24
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.