Ogłoszenie z dnia 2022-09-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00275479/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa dróg gminnych wewnętrznych w m. Mochy, m. Siekówko, m. Nowa Wieś i m. Kaszczor
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZEMĘT
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050793
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 8
1.5.2.) Miejscowość: Przemęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-234
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 656156966
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@przemet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: przemet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/przemet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa dróg gminnych wewnętrznych w m. Mochy, m. Siekówko, m. Nowa Wieś i m. Kaszczor2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7a1580a4-0be1-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337129
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020769/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa drogi wewnętrznej – ulicy Morenowej w m. Mochy
1.1.9 Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Siekówko
1.1.12 Budowa ulicy Piaskowej i Końcowej (droga gminna wewnętrzna) w m. Nowa Wieś
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00275479/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1076602,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa drogi wewnętrznej – ulicy Morenowej w m. Mochy – zadanie wymaga następujących robót:• odtworzenia trasy w terenie na odcinku 380 mb,
• wykonanie projektu i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu,
• wykonania wykopów pod warstwy konstrukcyjne jezdni oraz zjazdów i dojść do posesji z odwozem gruntu poza teren budowy na odległość 1km,
• ustawienia krawężników betonowych najazdowych ulicznych wibroprasowanych 15x22 cm oraz opornika betonowego wibroprasowanego 10x25 cm,
• ułożenia ścieku z elementów betonowych prefabrykowanych korytkowy
na podsypce cementowo-piaskowej,
• wykonanie ławy pod krawężnik betonowa zwykła (pod ściekiem korytkowym i skarpowym),
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni oraz zjazdów i dojść do posesji,
• wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej fazowanej grub. 8cm w kolorze szarym na jezdni i kolorowej na zjazdach i dojściach do posesji,
• budowa nawierzchni z płyt ażurowych,
• ustawienie studnia rewizyjnej z kręgów betonowych ø 1200 głębokości do 3 m, rozbiórka istniejącego przepustu rurowego, wykonanie przyczółku
z bloczków m 6, tynkowanie,
• regulacji pionowej urządzeń naziemnych,
• plantowania poboczy oraz humusowania,
• ustawienia oznakowania pionowego,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 508135,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa drogi wewnętrznej w miejscowości Siekówko – zadanie wymaga następujących robót:• odtworzenia trasy w terenie na odcinku 170 mb,
• wykonanie projektu i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu,
• wykonania wykopów pod warstwy konstrukcyjne jezdni z odwozem gruntu poza teren budowy na odległość 1km,
• ustawienia krawężników betonowych najazdowych ulicznych wibroprasowanych 15x22 cm oraz opornika betonowego wibroprasowanego 10x25 cm,
• wykonanie ławy pod krawężnik betonowej z oporem (pod opornikami
oraz krawężnikiem najazdowym),
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni,
• wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej fazowanej grub. 8cm w kolorze szarym na jezdni,
• budowa nawierzchni z płyt ażurowych,
• ustawienie studnia rewizyjnej z kręgów betonowych ø 1200 głębokości do 3 m, ułożenie rur kanalizacyjnych PVC ø 200 łączone na wcisk w wykopie skarpowym, osadzenie studzienki ściekowej ulicznej betonowej ø 500, wybudowanie fundamentów betonowych z betonu B-20 i bloczków m-6, zasypanie i zagęszczenie wykopów,
• regulacji pionowej urządzeń naziemnych,
• plantowania mechaniczne gruntu,
• ustawienia oznakowania pionowego,
• czyszczenie istniejących kanałów zestawem WUKO,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 294015,68 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa ulicy Piaskowej i Końcowej (droga gminna wewnętrzna) w m. Nowa Wieś – zadanie wymaga następujących robót:• odtworzenia trasy w terenie na odcinku 140 mb,
• wykonanie projektu i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu,
• wykonania wykopów pod warstwy konstrukcyjne jezdni gruntu poza teren budowy na odległość 1km,
• ustawienia krawężników betonowych najazdowych ulicznych wibroprasowanych 15x22 cm oraz opornika betonowego wibroprasowanego 10x25 cm,
• wykonanie ławy pod krawężnik betonowej (pod opornik oraz krawężnik najazdowy),
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni,
• wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie, wykonanie umocnień włókniną skarp,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej fazowanej grub. 8cm w kolorze szarym na jezdni,
• budowa nawierzchni z płyt ażurowych,
• ustawienie studnia rewizyjnej z kręgów betonowych ø 1000, ułożenie rur kanalizacyjnych PVC ø 200 łączone na wcisk w wykopie skarpowym, osadzenie studzienki ściekowej ulicznej betonowej ø 500, zasypanie
i zagęszczenie wykopów,
• regulacji pionowej urządzeń naziemnych,
• plantowania poboczy oraz humusowania,
• czyszczenie istniejących kanałów zestawem WUKO,
• ustawienia oznakowania pionowego,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 194946,67 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa ulicy Zakątek (droga gminna wewnętrzna) wraz ze zjazdami i odwodnieniem powierzchniowym w m. Kaszczor – zadanie wymaga następujących robót:• odtworzenia trasy w terenie na odcinku 64 mb,
• rozebrania krawężników betonowych na ławach betonowych z odwozem gruzu poza teren budowy,
• wykonanie robót ziemnych związanych z wykopami pod konstrukcje ciągu pieszo-jezdnego i zjazdów do posesji z przerzutem poprzecznym
i odwozem nadmiaru gruntu poza teren budowy,
• regulacji pionowej urządzeń naziemnych,
• ułożenia rur osłonowych dwudzielnych A100 PS na kablach energetycznych i telekomunikacyjnych wraz z wykopaniem rowka na kablu i zasypaniem wykopu,
• mechanicznego profilowania i zagęszczania podłoża pod warstwy konstrukcyjne ciągu pieszo-jezdnego i zjazdów do posesji oraz chodnika,
• wykonania wzmocnienia podłoża z gruntu stabilizowanego cementem ciągu pieszo-jezdnego i zjazdów do posesji,
• wykonania podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego o ciągłym uziarnieniu stabilizowanego mechanicznie na ciągu pieszo-jezdnym,
• wykonania podbudowy zasadniczej z betonu cementowego na zjazdach do posesji,
• ustawienia krawężników betonowych wibroprasowanych 15x30 cm na ławie betonowej z oporem wtopionych i na płask,
• ustawienie opornika betonowego wibroprasowanego 8x30 cm na ławie betonowej z oporem,
• ułożenia ścieku z dwóch rzędów kostki brukowej betonowej na ławie betonowej,
• ułożenia nawierzchni z kostki brukowej wibroprasowanej grub. 8cm
w kolorze szarym na ciągu pieszo-jezdnym i w kolorze czerwonym na zjazdach do posesji,
• poboczy oraz humusowania z obsianiem nasionami traw i plantowania,
• ustawienia oznakowania pionowego,
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 79504,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 526293,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 800674,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 526293,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NODO Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972332023
7.3.3) Ulica: Gronowska
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 526293,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229663,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 410868,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229663,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BRUKARSTWO-HC FIRMA USŁUGOWA-HANDLOWA HENRYK CIEPLIK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222255531
7.3.3) Ulica: por. Leona Włodarczaka
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BRUKARSTWO - HC FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA HENRYK CIEPLIK
jakie przetargi wygrała firma
BRUKARSTWO - HC FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA HENRYK CIEPLIK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229663,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 221688,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 281790,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 221688,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Budowlane "DROMAR" Zygmunt Marszałek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe "DROBUD" Dawid Marszałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980008952
7.3.3) Ulica: Przemęcka
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 64-234
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DROMAR" ZYGMUNT MARSZAŁEK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DROMAR" ZYGMUNT MARSZAŁEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 221688,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98390,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112270,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98390,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Budowlane "DROMAR" Zygmunt Marszałek
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowe "DROBUD" Dawid Marszałek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980008952
7.3.3) Ulica: Przemęcka
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 64-234
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DROMAR" ZYGMUNT MARSZAŁEK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE "DROMAR" ZYGMUNT MARSZAŁEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98390,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- Budowa ekranów akustycznych dla Centrum Integracji Społecznej "Wodne Ogrody" w Wejherowie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego w msc. Tolkowiec oraz Demity"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.