eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WojcieszkówPrzebudowa drogi gminnej Nr 102694 L (ul. Grondowa) w miejscowości Wojcieszków oraz przebudowa drogi gminnej Nr 102692 L w miejscowości Burzec



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej Nr 102694 L (ul. Grondowa) w miejscowości Wojcieszków oraz przebudowa drogi gminnej Nr 102692 L w miejscowości Burzec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJCIESZKÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582530

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 46

1.5.2.) Miejscowość: Wojcieszków

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-411

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 25 755 41 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad_gminy@wojcieszkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojcieszkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8909073f-fb02-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej Nr 102694 L (ul. Grondowa) w miejscowości Wojcieszków oraz przebudowa drogi gminnej Nr 102692 L w miejscowości Burzec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8909073f-fb02-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337141

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00055333/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa drogi gminnej nr 102692 L w miejscowości Burzec oraz przebudowa drogi nr 102694L w miejscowości Wojcieszków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014 – 2020, operacja typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialna i w oszczędzanie energii”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00235842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ING.271.5.2023.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2053307,08 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Przebudowa drogi gminnej Nr 102694 L (ul. Grondowa) w miejscowości Wojcieszków

Zakres robót budowlanych dla części 1 zamówienia - Przebudowa drogi gminnej Nr 102694 L (ul. Grondowa) w miejscowości Wojcieszków obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000,00 do km 0+969,84, w tym:
 Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 5,5 m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie:
- warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm;
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 75 kg/m2 (o gr. 4 cm);
 Rozłożenie siatki wzmacniającej oraz antyspękaniowej z włókna szklanego 50/50 na całej szerokości jezdni oraz poszerzenia od km 0+000,00 do km 0+897,78;
 Wykonanie koryta pod poszerzenie drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża jednostronnie o szerokości 0,80 m od km 0+000,00 do km 0+897,78;
 Wykonanie jednostronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu z kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=5MPa grubości 15 cm i szerokości 0,80 m od km 0+000,00 do km 0+897,78;
 Wykonanie jednostronnej warstwy górnej podbudowy na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm grubości 15 cm i szerokości 0,80 m od km 0+000,00 do km 0+897,78;
 Wykonanie koryta na całej szerokości drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża o szerokości 5,90 m od km 0+897,78 do km 0+969,84;
 Wykonanie podbudowy dolnej na całej szerokości drogi z kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=5MPa grubości 15 cm i szerokości 5,90 m od km 0+897,78 do km 0+969,84;
 Wykonanie warstwy górnej podbudowy na całej szerokości drogi z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm grubości 15 cm i szerokości 5,80 m od km 0+897,78 do km 0+969,84;
 Wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego 0/31,5 mm o szerokości 0,75 m i grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm od km 0+000,00 do km 0+969,84;
 Wykonanie nowego oznakowania pionowego oraz poziomego;

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 1126831,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Przebudowa drogi gminnej Nr 102692 L w miejscowości Burzec

Zakres robót budowlanych dla części 2 zamówienia – Przebudowa drogi gminnej Nr 102692 L w miejscowości Burzec obejmuje m.in. wykonanie robót budowlanych na odcinku od km 0+000,00 do km 0+0+981,25, w tym:
 Wykonanie nawierzchni jezdni asfaltowej szerokości 4,5 m na całym odcinku objętym opracowaniem poprzez wykonanie:
- warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 4 cm;
- warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o gr. 3 cm;
- warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości 75 kg/m2;
 Rozłożenie siatki wzmacniającej oraz antyspękaniowej z włókna szklanego 50/50 na całej szerokości jezdni oraz poszerzenia od km 0+000,00 do km 0+981,25;
 Wykonanie koryta pod poszerzenie drogi wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża jednostronnie o szerokości 0,80 m od km 0+000,00 do km 0+981,25;
 Wykonanie jednostronnej podbudowy dolnej na poszerzeniu z kruszywa stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=5MPa grubości 15 cm i szerokości 0,80 m od km 0+000,00 do km 0+981,25;
 Wykonanie jednostronnej warstwy górnej podbudowy na poszerzeniu z kruszywa łamanego dolomitowego frakcji 0/31,5 mm grubości 15 cm na szer. 0,80 m od km 0+000,00 do km 0+981,25;
 Wykonanie obustronnego pobocza z kruszywa łamanego dolomitowego 0/31,5 mm o grubości 10 cm i szerokości 0,75 m od km 0+000,00 do km 0+981,25;
 Wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla każdej części zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 926475,67 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1074300,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1506237,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1074300,31 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych – Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586892

7.3.3) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 61

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1074300,31 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 879894,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1255347,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 879894,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno – Drogowych – Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711586892

7.3.3) Ulica: WOJSKA POLSKIEGO 61

7.3.4) Miejscowość: Łuków

7.3.5) Kod pocztowy: 21-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 879894,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.