Og³oszenie z dnia 2023-08-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00390687/01 - Wynik z dnia 2023-09-11
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Adaptacja budynku nr 5 na budynek magazynowy z funkcjonalnie powi±zanymi pomieszczeniami socjalno-biurowymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: EKOLOGICZNY ZWI¡ZEK GMIN "DZIA£DOWSZCZYZNA" W DZIA£DOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130350452
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Przemys³owa 61
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Dzia³dowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-200
1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski
1.5.7.) Numer telefonu: 236976518
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dzialdowszczyzna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku nr 5 na budynek magazynowy z funkcjonalnie powi±zanymi pomieszczeniami socjalno-biurowymi
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c26918a7-310c-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00337202
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00005385/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Adaptacja budynku nr 5 na budynek magazynowy z powi±zanymi funkcjonalnie pomieszczeniami socjalno -biurowymi
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c26918a7-310c-11ee-9aa3-96d3b44407903.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej, na której udostêpniane bêd± zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c26918a7-310c-11ee-9aa3-96d3b4440790
identyfikator postêpowania - ocds-148610-c26918a7-310c-11ee-9aa3-96d3b4440790
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn±.
2. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami (w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje), odbywa siê przy u¿yciu Platformy e- Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
3. Korzystanie z Platformy e- Zamówienia jest bezp³atne.
4. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w Postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e- Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e- Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy".
5. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji Postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e- Zamówienia ani logowania.
6. Oferty, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. l Ustawy pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby", przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust.2 Ustawy, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne.
7. Komunikacja w Postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w Postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze" („Formularze do komunikacji"). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik").
8. Mo¿liwo¶æ korzystania w Postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie
e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji" s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie
e- Zamówienia.
9. Wszystkie wys³ane i odebrane w Postêpowaniu przez Wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja".
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza). Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e- Zamówienia.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z obowi±zkiem na³o¿onym art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych (RODO), poni¿ej przekazujemy informacje dotycz±ce przetwarzania Pani/Pana danych osobowych:
1. Administratorem danych osobowych jest: Ekologiczny Zwi±zek Gmin „Dzia³dowszczyzna”
ul. Przemys³owa 61 13-200 Dzia³dowo
2. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych na adres email: iod@dzialdowszczyzna.pl lub adres korespondencyjny Administratora danych.
3. Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ”Adaptacja budynku nr 5 na budynek magazynowy z funkcjonalnie powi±zanymi pomieszczeniami socjalno-biurowymi” prowadzonym w trybie podstawowym.
Dane osobowe przetwarzane s± na podstawie ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych.
1) dane osobowe bêd± przekazywane nastêpuj±cym odbiorcom:
a) umieszczone na stornie internetowej Zamawiaj±cego,
b) Prezesowi Urzêdu Zamówieñ Publicznych,
c) wnioskodawcom zgodnie z ustaw± Pzp,
d) wnioskodawcom zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej,
e) organom publicznym i osobom uprawnionym do przeprowadzenia w Ekologiczny Zwi±zku Gmin „Dzia³dowszczyzna” czynno¶ci kontrolnych i audytowych (np. Urz±d Zamówieñ Publicznych, Krajowa Izba Odwo³awcza, Regionalna Izba Obrachunkowa, Najwy¿sza Izba Kontroli, Krajowa Administracja Skarbowa),
2) dane osobowe bêd± przechowywane przez 4 lata od dnia zakoñczenia postêpowania, je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego, a nastêpnie przez okres zgodny z jednolitym rzeczowym wykazem akt stanowi±cym za³±cznik nr 4 do rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia³ania archiwów zak³adowych.
3) w ka¿dym czasie przys³uguje Pani/Panu prawo dostêpu do swoich danych osobowych*,
jak równie¿ prawo ¿±dania ich sprostowania** lub ograniczenia przetwarzania,
z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***.
4) je¿eli uwa¿a Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, ma Pani/Pan prawo wnie¶æ skargê do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych.
5) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
6) Dane osobowe nie s± przekazywane do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej.
Nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Or.271.4.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja budynku nr 5 na budynek magazynowy z powi±zanymi funkcjonalnie pomieszczeniami socjalno-biurowymi na dzia³ce nr 3711/19 w Dzia³dowie przy ulicy Przemys³owej 61.
W ramach zamówienia zgodnie z dokumentacj± projektow± nale¿y przystosowaæ istniej±c± halê budynku nr 5 na 3 pokoje biurowe, 2 pomieszczenia socjalne, 2 szatnie, 2 sanitariaty, 4 pomieszczenia magazynowe, 1 pomieszczenie porz±dkowe i techniczne oraz ci±gi komunikacyjne (korytarze). Modernizacji podlega system grzewczy (gazowy), elektryczny oraz sanitarny.
W ramach prawid³owej realizacji inwestycji wykonawca zapewni kierowanie robotami budowlanymi oraz prowadzenie innych prac zwi±zanych z realizacj± umowy przez kierownika budowy posiadaj±cego uprawnienia ogólnobudowlane oraz kierowników robót bran¿owych posiadaj±cych stosowne uprawnienia, do¶wiadczenie, wiedzê fachow± oraz kwalifikacje.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót stanowi±ce za³±cznik nr 1 do SWZ
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45430000-0 - Pokrywanie pod³óg i ¶cian
45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Rozdzia³ XXX SWZ okre¶la Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w ust. 6 pkt 2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej Umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 Pzp oraz wskazanym poni¿ej:1) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od Stron losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie wystawiania zlecenia i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci. Strony uzgadniaj±, ¿e pod pojêciem si³y wy¿szej rozumiej± w szczególno¶ci: wojnê, zamach terrorystyczny, katastrofy naturalne, po¿ar, powód¼, trzêsienie ziemi, huragan, strajk. O ewentualnym uznaniu przed³u¿enia terminu wykonania robót z powodu „si³y wy¿szej”, bêdzie decydowa³ Zamawiaj±cy w trakcie realizacji robót, po z³o¿eniu pisemnego wniosku Wykonawcy,
b) wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, o okres wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów,
2.Podstaw± wprowadzenia zmian postanowieñ umowy jest pisemny wniosek strony umowy lub
projekt aneksu wraz z uzasadnieniem. Wniosek lub uzasadnienie do aneksu musi zawieraæ w szczególno¶ci:
1) opis wnioskowanej zmiany,
2) cel zmiany wraz z uzasadnieniem,
3) wskazanie konkretnych zapisów umowy lub ustawy Pzp. pozwalaj±cych na wprowadzenie zmiany.
3.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
4.Powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia zgody.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 2) Ofertê wraz z wymaganymi o¶wiadczeniami i/lub dokumentami nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-18 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-09-16
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Cena ofertowa musi zawieraæ wszystkie koszty zwi±zane z prawid³ow± realizacj± zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. W zwi±zku z powy¿szym Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wizji lokalnej istniej±cego budynku hali nr 5 stanowi±cego przedmiot zamówienia.Wizja lokalna nie jest warunkiem z³o¿enia oferty.
INNE PRZETARGI Z DZIA£DOWA
- "ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW O KODZIE 20 03 07"
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Gminy-Miasto Dzia³dowo na lata 2025-2026
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych powszechnych w obrocie krajowym i zagranicznym, us³ug niepowszechnych w obrocie krajowym w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2026r.
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Dzia³dowie
- Dostawa artyku³ów biurowych
- Nowoczesne kszta³cenie kadr medycznych - fundamentem zdrowego ¿ycia
wiêcej: przetargi w Dzia³dowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przy³±cza kablowego SN15kV wraz z bramk± pomiarow± do zasilania farmy fotowoltaicznej na dzia³ce 428 w miejscowo¶ci £ózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- "Demonta¿ istniej±cej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych, dostawa i monta¿ nowej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych wewn±trz budynku ODT ¦wiatowid."
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodoci±gowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.