Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00315821/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-20
- 2023/BZP 00328160/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa ciekłego powietrza medycznego oraz dzierżawa zbiornika
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Wojewódzki mi. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141944750
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poniatowskiego 26
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozp@szpital.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: szpital.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
szpital.siedlce.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z ograniczona odpowiedzialnością
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa ciekłego powietrza medycznego oraz dzierżawa zbiornika2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77e65b10-255f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00315821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZP.2810.54.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 283200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa gazu medycznego tj. ciekłego powietrza, które będzie stosowane przez Zamawiającego do zabiegów krioterapii przeprowadzanych z wykorzystaniem kriokomory wraz z dzierżawą stacjonarnego zbiornika. • Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia na dostawę ciekłego powietrza medycznego jest zobligowany do wydzierżawienia Zamawiającemu stacjonarnego zbiornika na ciekłe powietrze medyczne, o pojemności wodnej mieszczącej się w zakresie 5 000 – 6 000 litrów.
• Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez Wykonawców termin zainstalowania zbiornika, podłączenia „rurociągu” i uruchomienia całości nie przekraczał 14 dni od dnia zawarcia umowy.
• Przedmiotem dzierżawy będzie stacjonarny zbiornik na ciekłe powietrze medyczne, bez parownicy, wyposażony w system telemetrii, zamontowany na fundamencie, który mieści się na terenie Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego.
• zbiornik ma być wyposażony w system telemetrii oparty o GSM tj. zdalnej transmisji danych o stanie napełnienia zbiornika z punktu zbiornikowego do centralnego komputera dostawcy ciekłego powietrza medycznego.
• monitorowanie i uzupełnianie zbiornika ciekłym powietrzem medycznych leży po stronie Wykonawcy bez odrębnego zgłaszania przez Zamawiającego, jednak nie zwalnia to Zamawiającego od monitorowania stanu technicznego dzierżawionych urządzeń
• Zamawiający informuje, że fundament jest uziemiony i posiada wymiary ok. 3m x 3m. Zamawiający posiada również instalację elektryczną niezbędną do tankowania.
• Wykonawca zobowiązany będzie w porozumieniu z Zamawiającym i dotychczasowym podmiotem wydzierżawiającym Zamawiającemu zbiornik, zainstalować zbiornik, podłączyć do istniejącej infrastruktury, uruchomić całość i przekazać Zamawiającemu do użytkowania.
• Wykonawca do czasu odbioru zbiornika od Zamawiającego ponosi ryzyko przypadkowej jego utraty lub uszkodzenia chyba że do uszkodzenia lub utraty dojdzie z winy Zamawiającego.
• wszystkie prace muszą być wykonane zgodnie z normami PN-EN ISO 7396_1, PN-EN ISO 7396_2
• na koszt własny Wykonawca dokona rejestracji zbiornika w Urzędzie Dozoru Technicznego, uzyska dopuszczenia i pozwolenia na użytkowanie, zgodnie z obowiązującymi przepisami w sprawie prostych zbiorników ciśnieniowych (Dz. U. poz. 812 z dnia 9 czerwca 2016 r.) w terminie 5 dni roboczych od dnia zamontowania zbiornika.
• WYKONAWCA, zobowiązany jest na czas wymiany zbiornika i jego rejestracji zabezpieczyć w ciekłe powietrze Zakład Rehabilitacji
• w okresie obowiązywania umowy: serwisowanie, naprawy, wymiany części lub podzespołów, legalizacja zbiornika, przeglądy dozoru technicznego dokonywane będą przez uprawniony serwis
• w przypadku awarii zbiornika Wykonawca zapewni na własny koszt inne urządzenie do przechowywania ciekłego powietrza medycznego na czas naprawy zbiornika, o parametrach odpowiadających parametrom zbiornika, który uległ awarii tzw. zbiornik zastępczy lub dostawy powietrza w innych opakowaniach
• całodobowe zgłoszenia serwisowe realizowane drogą telefoniczną na numer wskazany przez Wykonawcę i drogą elektroniczną na adres e-mailowy podany przez Wykonawcę
• Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania tylko takich produktów, które posiadają świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej (świadectwo wraz z pierwszą dostawą)
• W trakcie okresu dzierżawy Wykonawca zapewni utrzymanie zbiornika w należytym stanie technicznym, tj. zapewni bieżące przeglądy oraz konserwację zgodnie z zaleceniami producenta oraz wymaganiami Urzędu Dozoru Technicznego (m.in. sprawdzanie zaworów bezpieczeństwa, legalizację zbiornika, wymianę uszkodzonych / zepsutych elementów oraz materiałów zużywalnych itp.)
• Wykonawca, po zainstalowaniu zbiornika i przeprowadzeniu rozruchu próbnego zobowiązuje się do przeprowadzenia szkolenia z zakresu podstawowej obsługi zbiornika (w zakresie użytkowania, obsługi technicznej i konserwacji) osób wskazanych przez Zamawiającego koszty z tym związane ponosi Wykonawca - w ciągu 2 tygodni od zawarcia umowy, w terminie uzgodnionym z Pracownikiem Szpitala.
• Zbiorniki muszą posiadać wymagane oznakowanie oraz aktualną legalizację,
• Zamawiający zastrzega, że ilość faktycznie zamówionego przedmiotu zamówienia w okresie obowiązywania umowy, może być mniejsza od ilości maksymalnego zapotrzebowania, określonego w załączniku nr 2
• Wszystkie koszty związane z przedmiotem zamówienia, dostawy (m.in. koszty transportu, rozładunku, instalacji, uruchomienia wraz z wszelkimi niezbędnymi testami – jeżeli są wymagane, pokrywa Wykonawca).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24100000-5 - Gazy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 347760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostawa i wdrożenie systemu informatycznego do zapewnienia opisów zdalnych w formie teleradiologii.
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Zakup i dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa paliw płynnych dla Gminy Siedlce oraz jej jednostek organizacyjnych
- dostawa żywności dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach
więcej: przetargi w Siedlcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.