Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00308969/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi w zakresie: Utrzymania czystości, porządku, odśnieżania terenu przy budynkach oraz na terenie zewnętrznym nieruchomości zarządzanych przez TBS „Zieleń Miejska” Sp. z o.o. w Pruszkowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TBS Zieleń Miejska Sp.z.o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013017973
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gordziałkowskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Pruszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-800
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tbszm.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbszm.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.tbszm.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp.z.o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi w zakresie: Utrzymania czystości, porządku, odśnieżania terenu przy budynkach oraz na terenie zewnętrznym nieruchomości zarządzanych przez TBS „Zieleń Miejska” Sp. z o.o. w Pruszkowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0f84acf-598f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337293
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TBS.9.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Usługi sprzątania w budynkach mieszkalnych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków, stanowiących własność Zamawiającego, polegające na stałym utrzymywaniu czystości i porządku w częściach budynków mieszkalnych, przeznaczonych do wspólnego użytku mieszkańców, garażach podziemnych i na terenach zewnętrznych przyległych do tych budynków,
2) Usługi w budynkach mieszkalnych w zakresie:
a) wywieszania flag narodowych na budynkach mieszkalnych z okazji świąt państwowych i uroczystości lokalnych oraz zdejmowanie flag, w terminach wskazanych przez Zamawiającego,
b) doręczania najemcom lokali pism i innej korespondencji od Zamawiającego,
c) wywieszania obwieszczeń i zawiadomień w budynkach mieszkalnych oraz zdejmowanie obwieszczeń i zawiadomień po
upływie okresu, na który zostały wywieszone, a także ogłoszeń wywieszonych bez zgody Zamawiającego.
3) Utrzymanie czystości i usuwanie skutków zimy na terenie nieruchomości i przyległym do nieruchomości w zakresie wynikającym z nałożenia na właścicieli/zarządców nieruchomości przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o lokalnym utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz. U. 2021.888).
4) Odśnieżanie chodników, schodów, podestów, pochylni, przejść, wjazdu na teren osiedla, dojść do wiat śmietnikowych; dróg osiedlowych, parkingów, garaży oraz wejść do klatek;
5) Posypywanie w okresie zimowym mieszanką piaskowo-solną chodników, schodów, podestów, pochylni, przejść, wjazdu na teren osiedla, dojść do wiat śmietnikowych; parkingów, wejść do klatek. Usuwanie sopli lodu
z daszków nad klatkami, wejściami do budynków, garażami oraz wejściami do wiat śmietnikowych.
6) Zamawiający udostępni Wykonawcy nieodpłatnie, pomieszczenie gospodarcze (do przechowywania środków czystości
i drobnych narzędzi pracy w każdym z obiektów realizacji usług sprzątania).
7) Na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać nieodpłatnie z wody i energii elektrycznej Zamawiającego.
8) Zamawiający wymaga zapewnienia od Wykonawcy jednej osoby koordynującej pracę osób sprzątających, która zapewni stały bieżący nadzór nad osobami sprzątającymi oraz nad jakością wykonywanych prac objętych przedmiotem zamówienia. Koordynator będzie wyposażony przez Wykonawcę w telefon komórkowy oraz będzie upoważniony do kontaktów z Zamawiającym w zakresie bieżących uwag, doboru sprzętu i środków czystości itp. Koordynator będzie odpowiedzialny za przekazywania osobom sprzątającym uwag, zastrzeżeń i poleceń Zamawiającego w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
9) Wykonawca zobowiązany jest wykonać usługi sprzątania przy użyciu sprzętu ręcznego i mechanicznego odpowiedniego do rodzaju sprzątanych powierzchni.
10) Wykonawca jest zobowiązany w czasie wykonywania usług sprzątania do zapewnienia należytego ładu i porządku, zabezpieczenia miejsc wykonywania usług. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu Zamawiającego spowodowane działaniem Wykonawcy podczas wykonywania czynności sprzątania.
11) Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę, wykonujące czynności sprzątania nieruchomości Zamawiającego obowiązuje zakaz:
a/ picia alkoholu, spożywania narkotyków i innych środków odurzających na terenie budynków i posesji Zamawiającego,
b/ stawienia się do miejsca świadczenia usług sprzątania (budynków, posesji) w stanie po spożyciu alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu złożono jedną ofertę. Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca Ofertę nr 1 złożoną przez JANITOR Sp.z.o.o., ul. Helenowska 8/31, 05-800 Pruszków gdyż jest niezgodna z przepisami ustawy.INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa nowego samochodu ciężarowego bezpylnego zasilanego silnikiem napędzanym ON, śmieciarka dwukomorowa przystosowana do pojemników (120,240,360,770,1100)
- Zakup zaawansowanego systemu zarządzania jednostką administracyjną
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę ul. Baczyńskiego w Pruszkowie wraz z infrastrukturą techniczną.
- "Świadczenie usług medycznym środkiem transportu na wezwanie, na rzecz pacjentów Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie".
- Przebudowa dachu Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego w Pruszkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej.
- Wykonanie prac budowlano-konserwatorskich w zabytkowym budynku pałacyku Potulickich - Urzędu Stanu Cywilnego w Pruszkowie
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania klatek schodowych budynkach administrowanych i własnych Tomaszowskiego TBS Spółka z o.o.
- "Utrzymanie czystości w obiektach WZS przy ul. Warzywnej 3 oraz przy ul. Hetmańskiej 120"
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługa sprzątania pomieszczeń na terenie Z/I Gotartów i Z/I Bełchatów/ 2025
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.