eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KonstantynowoBudowa obiektów małej nizinnej retencji wodnej (2 szt. zastawek piętrzących) w Leśnictwie Będlewo na rowie melioracji wodnej o nr B-III



Ogłoszenie z dnia 2023-08-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa obiektów małej nizinnej retencji wodnej (2 szt. zastawek piętrzących) w Leśnictwie Będlewo na rowie melioracji wodnej o nr B-III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Konstantynowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630011438

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstantynowo 1

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-053

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618137791

1.5.8.) Numer faksu: 618132238

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: konstantynowo@poznan.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://konstantynowo.poznan.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-290bf42d-e5af-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa obiektów małej nizinnej retencji wodnej (2 szt. zastawek piętrzących) w Leśnictwie Będlewo na rowie melioracji wodnej o nr B-III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-290bf42d-e5af-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337302

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00101485/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa zastawek piętrzących wodę

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Śr. własn. i zewn. w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego 2014-2021 i Budżetu Państwa pn. ”Kompleksowa renaturyzacja mokradeł oraz odtwarzanie naturalnych wilgotnych siedlisk przyrodniczych na terenach ochronnych Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu przez zwiększanie retencyjności wodnej oraz spowalnianie odpływu wód” Nr proj.: MFEOG.07.02.01-15-0035/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00213645

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NB.270.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 174948,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową 2 sztuk zastawek piętrzących na terenie Nadleśnictwa Konstantynowo, Leśnictwo Będlewo, dz. ewid 7059/2, obręb Bieczyny, gm. Czempiń wraz z częściową konserwacją rowu o nr B-III:
a) obiekt nr 1 - zastawka drewniana szt. 1 o poziomie piętrzenia NPP=62,69 m.n.p.m i szerokości przelewu 0,80m;
b) obiekt nr 2 - Zastawka drewniana szt. 1 o poziomie piętrzenia NPP=62,70 m.n.p.m. i szerokości przelewu 0,80m.
Zakres wykonywanych robót obejmuje w szczególności:
a) oznakowanie robót,
b) wytyczenie geodezyjne osi projektowanych zastawek,
c) wykonanie robót zabezpieczających środowisko, wyszczególnionych w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 24.08.2022r. (Zn. Spr.: RŚ.6220.3.2022.MS) wraz z zapewnieniem nadzoru przyrodniczego,
d) wykoszenie dna i skarp rowu na dł.10,0 m powyżej i poniżej proj. zastawek, wraz z usunięciem namułu warstwą 0,20m.,
e) zabicie ścianki szczelnej drewnianej oraz wykonanie pozostałych elementów konstrukcji zastawek,
f) zdjęcie warsty humusu w miejscach wykonania umocnień skarpy i dna,
g) ułożenie geowłókniny oraz wykonanie narzutu kamiennego w obrysie palisady wykonanej z kołków drewnianych,
h) ułożenie darniny, humusowanie oraz obsiew skarp rowu,
i) roboty porządkowe,
j) sporządzenie dokumentacji powykonawczej.

Podstawą do wykonania robót będzie dokumentacja projektowa, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest wykonać każdą robotę budowlaną jeżeli jej wykonanie określono w:
a) którymkolwiek z elementów dokumentacji technicznej,
b) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,
c) decyzjach administracyjnych w szczególności w decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach z dnia 24.08.2022r. (Zn. Spr.: RŚ.6220.3.2022.MS),
d) planach, rysunkach, SWZ/dokumentacji zamówienia lub innych dokumentach umożliwiających określenie rodzaju i zakresu robót budowlanych.
2. Prace zostaną wykonane zgodnie z Projektem Wykonawczym i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załącznik nr 1) oraz kosztorysem ofertowym Wykonawcy i przedmiarem robót (Załącznik nr 2), wzorem umowy (Załącznik nr 10), ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą - Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143473,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219044,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143473,24 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATJ BUDOWNICTWO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523516150

7.3.3) Ulica: ul. Obornicka 117 lokal 5

7.3.4) Miejscowość: Suchy Las

7.3.5) Kod pocztowy: 62-002

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Budownictwo MAJ Jarosław Tadeusz (doświadczenie)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143473,24 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.