eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów"Projekty remontów mostów" - ekspertyzy techniczne.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Projekty remontów mostów” – ekspertyzy techniczne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122680121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bernardyńska 24

1.5.2.) Miejscowość: Tarnów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-100

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 14 6883100

1.5.8.) Numer faksu: 14 6883115

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.piwowarczyk@zdik.tarnow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.tarnow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Projekty remontów mostów” – ekspertyzy techniczne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-41e721e7-43b9-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00269152/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDiK.DZ.271.38.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 105000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

”Ekspertyza techniczna mostów na rz. Biała w ciągu ul. Krakowskiej”
Zakres przewidzianych prac w ramach opracowania (ekspertyzy) objętych przedmiotem umowy obejmuje:
1) dokumentację fotograficzną najpoważniejszych uszkodzeń,
2) inwentaryzację dwóch obiektów z naniesieniem uszkodzeń i z odniesieniami do dokumentacji fotograficznej wraz z opisem,
3) wykonanie niezbędnych badań, w tym materiałowych oraz innych koniecznych dla określenia obecnego stanu technicznego dwóch obiektów i analizy statyczno-wytrzymałościowej,
4) obliczenia statyczno-wytrzymałościowe uwzględniające obecny stan techniczny dla każdego obiektu i określające ich aktualną nośność,
5) raport końcowy obejmujący ocenę stanu technicznego dla każdego z dwóch mostów ze wskazaniem niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz określeniem okresu bezpiecznej eksploatacji i możliwej do uzyskania nośności dla każdego z dwóch obiektów na podstawie wstępnych obliczeń statyczno-wytrzymałościowych, uzasadniających zaproponowane rozwiązania.
6) określenie zakresu robót naprawczych uszkodzonych elementów oraz robót koniecznych do uzyskania odpowiedniej nośności obiektów wraz z szacunkowym kosztem prac projektowych i robót budowlanych dla każdego obiektu oddzielnie.
7) określenie możliwej do uzyskania po wykonaniu robót nośności obiektów.

Pełny zakres zamówienia został określony w §2 projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 50000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Ekspertyza techniczna wiaduktu na ul. Kwiatkowskiego”
Zakres przewidzianych prac w ramach opracowania (ekspertyzy) objętych przedmiotem umowy obejmuje:
1) dokumentację fotograficzną najpoważniejszych uszkodzeń,
2) inwentaryzację obiektu z naniesieniem uszkodzeń i z odniesieniami do dokumentacji fotograficznej wraz z opisem,
3) wykonanie niezbędnych badań, w tym materiałowych oraz innych koniecznych dla określenia obecnego stanu technicznego obiektu i analizy statyczno-wytrzymałościowej,
4) obliczenia statyczno-wytrzymałościowe uwzględniające obecny stan techniczny obiektu i określające jego aktualną nośność,
5) raport końcowy obejmujący ocenę stanu technicznego wiaduktu ze wskazaniem niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz określeniem okresu bezpiecznej eksploatacji i możliwej do uzyskania nośności obiektu na podstawie wstępnych obliczeń statyczno-wytrzymałościowych, uzasadniających zaproponowane rozwiązania.
6) określenie zakresu robót naprawczych uszkodzonych elementów oraz robót koniecznych do uzyskania odpowiedniej nośności obiektu wraz z szacunkowym kosztem prac projektowych i robót budowlanych
7) określenie możliwej do uzyskania po wykonaniu robót nośności.

Pełny zakres zamówienia został określony w §2 projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 20000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

”Ekspertyza techniczna mostu na potoku Wątok w ciągu ul. Okrężnej”
Zakres przewidzianych prac w ramach opracowania (ekspertyzy) objętych przedmiotem umowy obejmuje:
1) dokumentację fotograficzną najpoważniejszych uszkodzeń,
2) inwentaryzację obiektu z naniesieniem uszkodzeń i z odniesieniami do dokumentacji fotograficznej wraz z opisem,
3) wykonanie niezbędnych badań, w tym materiałowych oraz innych koniecznych dla określenia obecnego stanu technicznego obiektu i analizy statyczno-wytrzymałościowej,
4) obliczenia statyczno-wytrzymałościowe uwzględniające obecny stan techniczny obiektu i określające jego aktualną nośność,
5) raport końcowy obejmujący ocenę stanu technicznego mostu ze wskazaniem niezbędnych do wykonania robót budowlanych oraz określeniem okresu bezpiecznej eksploatacji i możliwej do uzyskania nośności obiektu na podstawie wstępnych obliczeń statyczno-wytrzymałościowych, uzasadniających zaproponowane rozwiązania.
6) określenie zakresu robót naprawczych uszkodzonych elementów oraz robót koniecznych do uzyskania odpowiedniej nośności obiektu wraz z szacunkowym kosztem prac projektowych i robót budowlanych
7) określenie możliwej do uzyskania po wykonaniu robót nośności.

Pełny zakres zamówienia został określony w §2 projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29274,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76633,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29274,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Your Investment Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367273630

7.3.3) Ulica: ul. Owocowa 6

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-434

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29274,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24345,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32336,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24345,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Your Investment Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367273630

7.3.3) Ulica: ul. Owocowa 6

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-434

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24345,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19311,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19311,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Your Investment Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367273630

7.3.3) Ulica: ul. Owocowa 6

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-434

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19311,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.