eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LwówekBudowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy ZSPiP w Zębowie w ramach programu OLIMPIA, w formule zaprojektuj i wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji
przy ZSPiP w Zębowie w ramach programu OLIMPIA, w formule zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LWÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258879

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 44 14 024 - centrala

1.5.8.) Numer faksu: + 48 61 44 14 024 - prosić o włączenie

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowek.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lwowek.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji
przy ZSPiP w Zębowie w ramach programu OLIMPIA, w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f2e010e-f714-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337374

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055740/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy ZSPiP w Zębowie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00278723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.271.03.00.2024.ZJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2608128,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Określenie przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje jedną kompletną część – jedno zadanie określone przez Zamawiającego w Programie Funkcjonalno-Użytkowym („PFU”) sporządzonym przez biuro projektowe PALIGA DESIGN Aleje Wolności 1, 86-010 Koronowo , dla przedsięwzięcia w kategorii robót budowlanych w projekcie pn.:
Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy ZSPiP w Zębowie w ramach programu OLIMPIA, w formule zaprojektuj i wybuduj. Program funkcjonalno-użytkowy („PFU”) określa opis wymagań technicznych, materiałowych i funkcjonalnych dla przedmiotowego zamówienia.
2) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmuje:
I - Fazę projektową - opracowanie projektu obiektu budowlanego na podstawie posiadanej przez Zamawiającego
koncepcji określonej w Programie Funkcjonalno-Użytkowym PFU i dokumentacji geotechnicznej.
II - Fazę wykonawczą - wykonanie robót budowlanych prowadzące do wybudowania obiektu budowlanego.
3) Zakres objęty zamówieniem obejmuje również w przypadku takiej potrzeby sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo bud. (t. j. Dz. U. z 2023r., poz. 682 z p. zm.)

2. Zamawiający – Inwestor zapewnia ze swojej strony
1) Aktualne podkłady geodezyjne dla planowanego zamierzenia inwestycyjnego,
2) Opinię geotechniczną terenu, którą przekaże w oryginale wybranemu do realizacji zamówienia Wykonawcy, po podpisaniu umowy na realizację przedsięwzięcia,
3) Przeprowadzenie procedury o lokalizacji celu publicznego, niezbędnej do realizacji zamierzenia na poziomie
wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania pozwolenia na budowę, na wniosek przygotowany przez Wykonawcę,
4) Inspektora nadzoru inwestorskiego sprawującego nadzór nad przedmiotową inwestycją.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia
1) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został przedstawiony w kolejnych punktach przygotowanego na okoliczność przedmiotowego zamierzenia inwestycyjnego Programu Funkcjonalno-Użytkowego
2) Dla potrzeb sporządzenia oferty przetargowej i określenia kosztów robót, Zamawiający przekazuje Program Funkcjonalno-Użytkowy przedsięwzięcia, a w nim:
- część opisową,
- wstępną koncepcję, rys. nr 1 w skali 1:500 – szkic sytuacyjny planu zagospodarowania terenu,
- wstępną koncepcję, rys. nr 2 w skali 1:150 – rzut parteru,
- wstępną koncepcję, rys. nr 3 w skali 1:150 – rzut dachu ,
- wstępną koncepcję, rys. nr 4 w skali 1:150 – przekrój I-I, II-II, III-III,
- wstępną koncepcję, rys. nr 5 w skali 1:150 – elewacje, oraz
Opinię geotechniczną dla projektu budowy hali sportowej w miejscowości Zębowo, na działce nr 186.
4) Szczegółowe rozwiązania projektowe określające zakresy koniecznych do wykonania robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą podstawą do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, wszystkie inne roboty budowlane czy inne prace nie wyspecyfikowane, a występujące w przedmiocie zamówienia należy przedstawić w robotach towarzyszących.

4. Generalny Wykonawca
1) Zamawiający informuje potencjalnych Wykonawców, że oczekuje kompleksowej realizacji prac i robót z przedmiotu zamówienia w systemie Generalnego Wykonawstwa, co Wykonawca przystępujący do postępowania musi zaakceptować i uwzględnić w swojej ofercie,
2) obowiązki Generalnego Wykonawcy:
a) synchronizuje wszystkie działania i odpowiada za koordynację wszystkich prac projektowych oraz budowlanych dla całej inwestycji w całym okresie jej trwania,
b) podnajmuje do pracy podwykonawców i odpowiada za ich pracę tak samo jak za swoje działanie,
c) zabezpiecza teren budowy, odpowiada za szkody, które mogą tam ewentualnie powstać z jego winy,
d) oddaje inwestorowi przedmiot zamówienia do użytku zgodnie z ustaleniami zawartymi w umowie.

5. Parametry przedmiotu zamówienia, rozwiązania równoważne.
1) Zamawiający zaznacza, że we wszystkich miejscach SWZ i załącznikach do SWZ, w których użyto przykładowego, wzorcowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 99 ust. 6 i art. 101 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji postępowania, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia i spełniania wszystkich wymagań technicznych i funkcjonalnych.
2) Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
3) Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
4) Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest zobowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych dokumentów, środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Nieumieszczenie w ofercie w zestawieniu zamiennych, równoważnych materiałów i urządzeń oznaczać będzie, że w trakcie realizacji prac zastosowane będą materiały i urządzenia wynikające z dokumentacji.
5) Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia), Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia.

6. Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości i rękojmi (ale nie dłużej niż 72 miesięcy) okres gwarancji jakości i rękojmi stanowi jedno z kryterium oceny oferty na wykonane roboty obejmujące wszystkie grupy i etapy robót z realizacji przedmiotu zamówienia, oraz na użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.
2) Na zastosowane materiały i urządzenia techniczne wbudowane w przedmiot zamówienia Wykonawca udziela gwarancji producentów, przekazując Zamawiającemu uzyskane od tych producentów dokumenty gwarancyjne na zastosowane materiały i urządzenia oraz zamontowany osprzęt.
3) Na potwierdzenie spełnienia powyższych wymagań Wykonawca składa w ofercie oświadczenie o czasie udzielonej gwarancji i rękojmi.
4) Zamawiający wymaga aby okres gwarancji jakości i rękojmi został udzielony przez Wykonawcę od momentu zrealizowania całego, kompletnego przedmiotu zamówienia, termin gwarancji jakości i rękojmi rozpoczyna swój bieg od dnia podpisania pozytywnego, końcowego protokołu odbioru wykonania wszystkich robót i przekazania całego, kompletnego i gotowego obiektu z przedmiotu zamówienia Zamawiającemu.

Zamawiający wymaga odbycia obowiązkowej wizji lokalnej przez Wykonawcę na miejscu przyszłego wykonania robót budowlanych w celu zapoznania się z lokalnymi warunkami w zakresie infrastruktury technicznej oraz możliwości dojazdu i pracy ciężkiego sprzętu budowlanego (np. dźwigu), a w dalszej kolejności złożenia oferty po odbyciu obowiązkowej wizji lokalnej.

Wskazanie osób uprawnionych do komunikowania się z Wykonawcami, Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami:
1) w sprawach merytorycznych (procedury) zamówienia publicznego; Referat Gospodarczy – insp. ds. zam. publicz. pan Zbigniew Jaworowicz, tel. 61 44 14 024 w. 26, (tel. bezpośredni 61 44 17 606) w godz.: pon.-pt. 9.00-15.00,
2) w sprawach technicznych wykonania przedmiotu zamówienia; Referat Gospodarczy – kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego pan Krzysztof Pacholak, tel. 61 44 14 024 w. 26, (tel. bezp. 61 44 17 606) w godz.: pon.-pt. 9.00-15.00.
W sprawie odbycia i udokumentowania wymaganej - obowiązkowej wizji lokalnej na miejscu przyszłego wykonania robót budowlanych należy obowiązkowo się skontaktować z panem Krzysztofem Pacholak lub panem Zbigniewem Jaworowicz najpóźniej do dnia 24.04.2024r. w godzinach od 9:00 do godziny 14

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3404403,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3404403,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3404403,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Waja Sp. z o.o. Sp. Komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213820936

7.3.3) Ulica: Kolady 3

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-691

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Podwykonawca nr 1: Zakład Usługowo Handlowy Zdzisław Grochowski, Turza Mała 27/3 13-206 Płośnica - wykonanie dróg; podwykonawca nr 2; Sport Venture Sp . z o.o. ul. Powstańców Śląskich 104/45, 01-466 Warszawa - wykonanie konstrukcji hali (zadaszenia boiska)


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3404403,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.