eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysa"Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
"Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej w Nysie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004501963

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Komisji Edukacji Narodowej 1A

1.5.2.) Miejscowość: Nysa

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-303

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774472370

1.5.8.) Numer faksu: 774336746

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: opsnysa@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ops-nysa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.ops-nysa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f8ebb5a-438b-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337381

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002863/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni i Ogrzewalni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00266554/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OPS.271.4.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony fizycznej i ochrony mienia budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie. Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
- ochrona fizyczna i ochrona mienia w budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie.
b) Ochrona fizyczna i ochrona mienia budynku Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie wykonywana będzie przez pracowników ochrony -od poniedziałku do niedzieli ( 7 dni w tygodniu) w godzinach:
Od 1 stycznia do 30 kwietnia 2022r. ( 4 miesiące) od 1 października do 31 grudnia 2022r. ( 3 miesiące) - ochrona całodobowa.
Od 1 maja do 30 września 2022r. ( 5 miesięcy) od godziny 20.00 do godziny 8.00
z zastrzeżeniem że obiekt ma być opuszczony przez wszystkich bezdomnych przed zakończeniem dyżuru.
c) W czasie dyżuru na obiekcie będzie znajdował się jeden ochroniarz z możliwością wsparcia grupy interwencyjnej
Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności:
1) prowadzenie dokumentacji zmiany;
2) reagowanie na sygnały bezdomnych o zagrożeniu;
3) prowadzenie niezbędnych działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu oraz powstaniu szkody w tym mieniu, pożaru, zalania; 4) nie dopuszczanie do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony;
monitorowanie/obserwacja,
5) prowadzenie, według zasad ustalonych z Zamawiającym, ewidencji osób upoważnionych do pozostawania w obiekcie;
6) podejmowanie ograniczonej interwencji w przypadku wystąpienia zakłócenia porządku od chwili rozpoczęcia, w trakcie trwania i zakończenia dyżuru w obiekcie należy dokonać sprawdzenia stanu zabezpieczenia (zamknięcia, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalacji sanitarnych, CO, ppoż. i innych urządzeń znajdujących się w obiekcie chronionym);
7) niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie;
8) dokonywanie obchodów obiektu w czasie dyżuru z wpisami do książki dyżurów oraz zapewnienie porządku publicznego na terenie nadzoru;
9) podejmowanie wszelkich działań przewidzianych i dopuszczalnych prawem w przypadku stwierdzenia próby włamania lub ataku na chronione mienie lub osoby; 10) w razie zagrożenia wezwanie grupy interwencyjnej przez urządzenia łączności telefon bądź krótkofalówkę.

Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do:
1) przestrzegania przepisów prawa (zwłaszcza przepisów BHP i ppoż.) przy wykonywaniu przedmiotu za¬mówienia;
2) zapewnienia swoim pracownikom ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, zapewnienie pracownikom przeszkolenia z pierwszej pomocy;
3) zapewnienia pracownikom wykonującym zadania ochronne na obiekcie jednolity ubiór oraz identyfikatory osobiste i wyposażenie niezbędne do prawidłowego wykonania przydzielonych im zadań;
4) dbania o wygląd zewnętrzny i właściwe reprezentowanie zamawiającego przez pracowników wykonujących zadania ochronne:
5) nie ujawniania informacji związanych z ochroną obiektu osobom postronnym;
6) kierowania się zasadami etyki zawodowej;
7) zgłaszania się pracowników ochrony na obiekt na 10 minut przed rozpoczęciem dyżuru;
8) przestrzegania postanowień przepisów prawnych związanych z obowiązkiem zachowania tajemnicy służbowej i respektowania przepisów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (zwanej dalej ustawą o ochronie osób i minia oraz aktów wykonawczych),
9) Pracownikom ochrony bezwzględnie zabrania się w czasie pełnienia służby:
- spożywania alkoholu lub środków odurzających,
- spania w miejscu pracy,
10) Zamawiający zapewni pracownikom ochrony podstawowe warunki socjalno-bytowe tj. pomieszczenie/wartownię, dostęp do WC i umywalni z wodą.
Do obowiązków Wykonawcy należy dodatkowo :
1) w razie zagrożenia bezzwłoczne wezwanie grupy interwencyjnej za pomocą urządzeń łączności telefonu lub krótkofalówki w który powinien być zaopatrzony pracownik ochrony,
2) natychmiastowe wysłanie do obiektu grupy interwencyjnej, nie później niż w ciągu 5 minut od momentu wysłania sygnału przez urządzenie,
3) przerwanie przestępczej działalności, podjęcie czynności w rejonie obiektu w celu ujęcia sprawców oraz zabezpieczenie obiektu do czasu przybycia przedstawiciela Zamawiającego lub Policji,
4) prowadzenie rejestru sygnałów odebranych ze zgłoszenia i przechowywanie przez 1 rok oraz udostępnianie wyciągów z w/w rejestru na pisemne żądanie Zamawiającego,
5) Wykonawca zobowiąże się do podjęcia interwencji (przybycia na miejsce) w godzinach w czasie trwania umowy 10 min. od zgłoszenia,
6) Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu każdego przypadku uszkodzenia, bądź jakiejkolwiek innej niesprawności łącza telefonicznego, który może mieć wpływ na prawidłową komunikację z grupą interwencyjną,
7) Wykonawca zobowiązany jest na czas wykonania naprawy łącza telefonicznego zabezpieczyć ochronę obiektu (np. dozór fizyczny). Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego informowania Wykonawcy o:
- awariach systemu,
- zmianach dotyczących Zamawiającego (np. osób upoważnionych).
8) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe z tytułu nie wykonania lub niewłaściwego wykonania usługi monitorowania, jeśli powodem są następujące okoliczności:
- niesprawne lub uszkodzone łącza elektroniczne, jeżeli wykonawca poinformował o tym zamawiającego (jeżeli miał o tym wiedzę),
- zakłócenia transmisji radiowych.
9) Wszelkie reklamacje dotyczące monitorowania Zamawiający zgłasza pisemnie Wykonawcy w ciągu 14 dni od zaistniałego zdarzenia.
10) Wykonawca sporządzi regulamin, pełnienia służby w każdym obiekcie, grafik dyżurów, wyposaży strażników w niezbędny sprzęt, odzież w ścisłym uzgodnieniu z zamawiającym.
11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości godzin ochrony w obiekcie Noclegowni przy ul. Baligrodzkiej 7 w Nysie ,a Wykonawca nie będzie z tego tytułu rościł sobie konsekwencji finansowych od Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 161728,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 235416,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 161728,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tom Service Sp. Zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982257548

7.3.3) Ulica: Barlickiego 5/6, 50-324 Wrocław

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-324

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 161728,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-01-01 do 2022-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.