eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bia³ystokZAKUP CHROMATOGRAFU CIECZOWEGO Z DETEKTOREM FLUORESCENCYJNYM



Og³oszenie z dnia 2022-09-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP CHROMATOGRAFU CIECZOWEGO Z DETEKTOREM FLUORESCENCYJNYM

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bia³ymstoku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294272

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Legionowa 8

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-099

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.gov.pl/web/wsse-bialystok

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP CHROMATOGRAFU CIECZOWEGO Z DETEKTOREM FLUORESCENCYJNYM

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9ae3c711-2ddb-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00337430

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00052561/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.4 Zakup chromatografu cieczowego z detektorem fluorescencyjnym

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tzn. za po¶rednictwem: Platformy Zakupowej Marketplanet https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej: przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl 2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia, odwo³ania oraz informacje Zamawiaj±cy i Wykonawcy przekazuj± za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Marketplanet pod adresem internetowym: https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl lub przy pomocy poczty elektronicznej: przetargi.wsse.bialystok@sanepid.gov.pl 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy: 1) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie WSSE w Bia³ymstoku https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl, 2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl/, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego, 3) po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu oraz sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, 4) Ofertê oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby umocowane, pod rygorem niewa¿no¶ci na Platformie Zakupowej Marketplanet w zak³adce „Oferty”, 4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej, tj. 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC, spe³niaj±cy wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania u¿ywanej przegl±darki internetowej, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obs³uguj±ca TLS 1.2, 4) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie pdf; 5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj.: plików o wielko¶ci do 2 GB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 6. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: pdf, doc, xls, jpg. 7.
O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wp³ywu na Platformie. 8. Wymagania techniczne oraz organizacyjne, dotycz±ce komunikacji Zamawiaj±cego z Wykonawcami, zasady funkcjonowania platformy zakupowej Marketplanet, a tak¿e sposób sk³adania ofert oraz zamieszczania przez Wykonawców wszelkich o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, oraz informacji okre¶la Instrukcja dla Wykonawców, dostêpna w zak³adce „Baza Wiedzy”. 9. W przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy Zakupowej, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma Zakupowa tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl. 10. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) administratorem danych osobowych jest PPWIS w Bia³ymstoku (adres: 15-099 Bia³ystok, ul. Legionowa 8); 2) w WSSE w Bia³ymstoku funkcjonuje inspektor ochrony danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê w sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych, w nastêpuj±cy sposób: a) listownie na adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bia³ymstoku, ul. Legionowa 8, 15-099 Bia³ystok, b) poprzez e-mail: iod@bialystok.wsse.gov.pl 3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy na podstawie art. 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.), zwanej dalej „ustaw± PZP”; 4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP; ponadto dane osobowe bêd± opublikowane na stronie internetowej prowadzonego postêpowania i w Biuletynie Informacji Publicznej WSSE w Bia³ymstoku, je¶li taki obowi±zek bêdzie wynika³ z ustawy PZP; 5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio dotycz±cych osoby/podmiotu jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP; 7) ¼ród³em pochodzenia danych osobowych jest podmiot bior±cy udzia³ w postêpowaniu; 8) w odniesieniu do podanych danych osobowych, decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 9) osoba/podmiot podaj±cy dane osobowe posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO - prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO - prawo do sprostowania swoich danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO - prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, ¿e przetwarzanie tych danych osobowych narusza przepisy RODO;
10) osobie/podmiotowi podaj±cemu dane osobowe nie przys³uguje:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO - prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
4. Jednocze¶nie Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Bia³ymstoku, jako Zamawiaj±cy przypomina
o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „ZAKUP CHROMATOGRAFU CIECZOWEGO Z DETEKTOREM FLUORESCENCYJNYM” na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Bia³ymstoku, zgodnie z wymaganiami ilo¶ciowymi i jako¶ciowymi okre¶lonymi w za³±czniku nr 1.1 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy PZP, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ uniewa¿nienia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki publiczne, które Zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zostan± mu przyznane.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 38432200-4 - Chromatografy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w branych pod uwagê kryteriach oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy (zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ), 2. Za³±cznik nr 1.1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia, 3. O¶wiadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 2 do SWZ, 4. pe³nomocnictwo, upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik, 5. pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spó³ki cywilne) oferta spe³niaæ musi nastêpuj±ce wymagania: 1) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo nale¿y sporz±dziæ zgodnie z zapisami okre¶lonymi w pkt. 6-7, 2) oferta musi byæ z³o¿ona w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, 3) wszelka korespondencja dokonywana bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych, 4) wype³niaj±c Formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê” w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, 5) O¶wiadczenia lub dokumenty wymienione w SWZ sk³adane s± przez Wykonawców wspólnie, z wyj±tkiem o¶wiadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania (za³±cznik nr 2 do SWZ), które sk³adane jest przez ka¿dego z Wykonawców oddzielnie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. 2. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci umowy, okre¶lone zosta³y we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ. 3. Zmiana umowy wymaga dla swojej wa¿no¶ci zachowania formy pisemnej. 1. Na podstawie art. 455 ustawy PZP, Zamawiaj±cy dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, przy zachowaniu rycza³towego charakteru ceny wynikaj±cej z oferty, w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy zaistnieje niemo¿liwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczno¶æ prawna, ekonomiczna lub techniczna, za któr± ¿adna ze stron umowy
nie ponosi odpowiedzialno¶ci albo zaistnienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci spowodowanych sytuacj± finansow±, zdolno¶ciami p³atniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okoliczno¶ciami, które by³y niemo¿liwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 2) zmiana terminu realizacji zamówienia poprzez jego przed³u¿enie ze wzglêdu na przyczyny spowodowane przez si³ê wy¿sz±, czyli zdarzenia zewnêtrzne o charakterze nadzwyczajnym, których nie mo¿na by³o przewidzieæ ani zapobiec, w szczególno¶ci wojna, stan wyj±tkowy, stan epidemii lub zagro¿enia epidemicznego, powód¼, po¿ar czy te¿ zasadnicza zmiana sytuacji spo³eczno-gospodarczej, 3) zmiana przedmiotu zamówienia oferowanego w ofercie z³o¿onej przez Wykonawcê na inny, spe³niaj±cy wszystkie warunki okre¶lone w SWZ, w przypadku wstrzymania, wycofania lub zaprzestania jego produkcji (lub jego elementów) przez producenta, co bêdzie potwierdzone stosownym pismem od producenta, przy czym zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny brutto przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiaj±cy dokona³ wyboru Wykonawcy, 4) zmiana przedmiotu zamówienia oferowanego w ofercie z³o¿onej przez Wykonawcê na inny, o lepszych parametrach, wydajno¶ci i jako¶ci w stosunku do warunków okre¶lonych w SWZ, w przypadku wstrzymania, wycofania lub zaprzestania produkcji przez producenta przedmiotu zamówienia pierwotnie oferowanego (lub jego elementów), co bêdzie potwierdzone stosownym pismem od producenta, przy czym zmiana ta nie mo¿e spowodowaæ podwy¿szenia ceny brutto przedmiotu zamówienia, na podstawie której Zamawiaj±cy dokona³ wyboru Wykonawcy, 5) w wyniku sukcesji, wstêpuj±c w prawa i obowi±zki Wykonawcy, w nastêpstwie przejêcia, po³±czenia, podzia³u, przekszta³cenia, upad³o¶ci, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiêbiorstwa, o ile nowy Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, nie zachodz± wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie poci±ga to za sob± innych istotnych zmian umowy, a tak¿e nie ma na celu unikniêcia stosowania przepisów ustawy. 2. Je¿eli wskutek si³y wy¿szej, o której mowa w ust. 1 pkt 2, która¶ ze stron nie bêdzie mog³a wykonywaæ swoich obowi±zków umownych w ca³o¶ci lub w czê¶ci, niezw³ocznie powiadomi o tym drug± stronê. W takim przypadku strony uzgodni± sposób i zasady dalszego wykonywania umowy lub umowa zostanie rozwi±zana za porozumieniem stron. 4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w niniejszym paragrafie, jest zaistnienie sytuacji dopuszczaj±cej zmianê oraz z³o¿enie uzasadnionego wniosku przez stronê inicjuj±c± zmianê. 5. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagaj± dla swej wa¿no¶ci formy pisemnego aneksu (za wyj±tkiem postanowieñ §5 ust. 3 oraz §2 ust. 2 i ust. 3 i bêd± mo¿liwe w granicach unormowania art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://wsse-bialystok.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-15 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-10-13

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.