eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa ChełmińskaBudowa drogi gminnej na odcinku nr 1 w km od 0+000,00 do 0+156,44 oraz odcinku nr 2 w km od 0+156,44 do 0+277,77 w miejscowości Strzyżawa



Ogłoszenie z dnia 2024-05-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej na odcinku nr 1 w km od 0+000,00 do 0+156,44 oraz odcinku nr 2 w km od 0+156,44 do 0+277,77 w miejscowości Strzyżawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523816005

1.5.8.) Numer faksu: 523816290

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dabrowachelminska.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej na odcinku nr 1 w km od 0+000,00 do 0+156,44 oraz odcinku nr 2 w km od 0+156,44 do 0+277,77 w miejscowości Strzyżawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9ebb905-e77a-11ee-9c02-ce2b643d361d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337465

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012776/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa drogi gminnej na odcinku nr 1 w km od 0+000,00 do 0+156,44 oraz odcinku nr 2 w km od 0+156,44 do 0+277,77 w miejscowości Strzyżawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262049

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 573055,12 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi gminnej na odcinku nr 1 w km od 0+000,00 do 0+156,44 oraz odcinku nr 2 w km od 0+156,44 do 0+277,77 w miejscowości Strzyżawa”.

Zakres prac do wykonania wskazuje szczegółowo dokumentacja projektowa w projekcie budowlanym
i wykonawczym.
Załącznik „Faktyczny zakres do wykonania” obrazuje dokładny zakres do realizacji, który jest oznaczony w kolorze. Oznaczony w kolorze szarości „Etap II” nie jest objęty przedmiotowym zamówieniem.
Wykonawca poza branżą drogową ma do wykonania prace z branży wodno-kanalizacyjnej, jak i likwidacja kolizji, lub zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej i energetycznej wynikająca z dokumentacji projektowej. W zakresie jest również regulacja urządzeń obcych.

W zakres prac wchodzi również wprowadzenie Stałej Organizacji Ruchu.

W zakresie znajduje się sporządzenie pełnej dokumentacji odbiorowej, w tym pomiarów elektrycznych jeśli zajdzie taka potrzeba.

Sposób w jaki będą się odbyły płatności został określony we wzorcu umownym.

Inwestorem jest Gmina Dabrowa Chełmińska.

Podczas wykonywania robót należy uwzględnić warunki czynników uzgadniających i opiniujących.
Wykonawca jest zobowiązany do kompleksowego zrealizowania zadania. W przypadku kolizji, której nie dało się przewidzieć na etapie projektowania wykonawca będzie zobowiązany do jej likwidacji własnym kosztem i staraniem.

Jeśli zajdzie taka potrzeba to koszty nadzorów specjalistycznych ponosi wykonawca.

Wykonawca ma obowiązek wytyczyć, oraz zinwentaryzować powstałą infrastrukturę.

Wykonawca ma obowiązek stosowania się do warunków i zapisów uzgodnień instytucji, zawartych w dokumentacji projektowej.

Wykonawca będzie zobowiązany do zinwentaryzowania zarówno sieci jak i branży drogowej. Likwidacja kolizji poprzez przebudowę sieci musi się odbywać przy ścisłej współpracy i nadzorze reprezentantów firm będących właścicielem przebudowywanej sieci.
Drogi przyległe do placu budowy w razie uszkodzenia odtworzyć do stanu sprzed robót budowlanych.
Część pasa drogowego w którym nie będą się odbywały prace związane z nową infrastrukturą należy odtworzyć do stanu sprzed wykonania robót budowlanych.

Wykonawca musi zgłosić rozpoczęcie robót gestorom sieci oraz instytucjom w zakresie wynikającym z uzgodnień załączonych w dokumentacji projektowej.

Zamawiający informuje, iż rozliczenie z wykonawcą będzie się odbywało ryczałtowo.

Przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne wykonawca będzie zobowiązany wypełnić harmonogram rzeczowo-finansowy, którego wzór przekaże Zamawiający.

Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wybudowana infrastruktura musi spełniać wymagania ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 poz. 1062).

Inwestycja pn: „Budowa drogi gminnej na odcinku nr 1 w km od 0+000,00 do 0+156,44 oraz odcinku nr 2 w km od 0+156,44 do 0+277,77 w miejscowości Strzyżawa”jest współfinansowana ze środków RZĄDOWEGO FUNDUSZU ROZWOJU DRÓG

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233160-8 - Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734717,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 906772,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 734717,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogmar Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542734385

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 9

7.3.4) Miejscowość: Ostromecko

7.3.5) Kod pocztowy: 86-070

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 734717,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.