Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00262049/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej na odcinku nr 1 w km od 0+000,00 do 0+156,44 oraz odcinku nr 2 w km od 0+156,44 do 0+277,77 w miejscowości Strzyżawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Chełmińska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350642
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bydgoska 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Chełmińska
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-070
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523816005
1.5.8.) Numer faksu: 523816290
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dabrowachelminska.lo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.dabrowachelminska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dabrowachelminska.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej na odcinku nr 1 w km od 0+000,00 do 0+156,44 oraz odcinku nr 2 w km od 0+156,44 do 0+277,77 w miejscowości Strzyżawa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9ebb905-e77a-11ee-9c02-ce2b643d361d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012776/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Budowa drogi gminnej na odcinku nr 1 w km od 0+000,00 do 0+156,44 oraz odcinku nr 2 w km od 0+156,44 do 0+277,77 w miejscowości Strzyżawa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00262049
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 573055,12 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Budowa drogi gminnej na odcinku nr 1 w km od 0+000,00 do 0+156,44 oraz odcinku nr 2 w km od 0+156,44 do 0+277,77 w miejscowości Strzyżawa”.
Zakres prac do wykonania wskazuje szczegółowo dokumentacja projektowa w projekcie budowlanym
i wykonawczym.
Załącznik „Faktyczny zakres do wykonania” obrazuje dokładny zakres do realizacji, który jest oznaczony w kolorze. Oznaczony w kolorze szarości „Etap II” nie jest objęty przedmiotowym zamówieniem.
Wykonawca poza branżą drogową ma do wykonania prace z branży wodno-kanalizacyjnej, jak i likwidacja kolizji, lub zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej i energetycznej wynikająca z dokumentacji projektowej. W zakresie jest również regulacja urządzeń obcych.
W zakres prac wchodzi również wprowadzenie Stałej Organizacji Ruchu.
W zakresie znajduje się sporządzenie pełnej dokumentacji odbiorowej, w tym pomiarów elektrycznych jeśli zajdzie taka potrzeba.
Sposób w jaki będą się odbyły płatności został określony we wzorcu umownym.
Inwestorem jest Gmina Dabrowa Chełmińska.
Podczas wykonywania robót należy uwzględnić warunki czynników uzgadniających i opiniujących.
Wykonawca jest zobowiązany do kompleksowego zrealizowania zadania. W przypadku kolizji, której nie dało się przewidzieć na etapie projektowania wykonawca będzie zobowiązany do jej likwidacji własnym kosztem i staraniem.
Jeśli zajdzie taka potrzeba to koszty nadzorów specjalistycznych ponosi wykonawca.
Wykonawca ma obowiązek wytyczyć, oraz zinwentaryzować powstałą infrastrukturę.
Wykonawca ma obowiązek stosowania się do warunków i zapisów uzgodnień instytucji, zawartych w dokumentacji projektowej.
Wykonawca będzie zobowiązany do zinwentaryzowania zarówno sieci jak i branży drogowej. Likwidacja kolizji poprzez przebudowę sieci musi się odbywać przy ścisłej współpracy i nadzorze reprezentantów firm będących właścicielem przebudowywanej sieci.
Drogi przyległe do placu budowy w razie uszkodzenia odtworzyć do stanu sprzed robót budowlanych.
Część pasa drogowego w którym nie będą się odbywały prace związane z nową infrastrukturą należy odtworzyć do stanu sprzed wykonania robót budowlanych.
Wykonawca musi zgłosić rozpoczęcie robót gestorom sieci oraz instytucjom w zakresie wynikającym z uzgodnień załączonych w dokumentacji projektowej.
Zamawiający informuje, iż rozliczenie z wykonawcą będzie się odbywało ryczałtowo.
Przed podpisaniem umowy o zamówienie publiczne wykonawca będzie zobowiązany wypełnić harmonogram rzeczowo-finansowy, którego wzór przekaże Zamawiający.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
Wybudowana infrastruktura musi spełniać wymagania ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2020 poz. 1062).
Inwestycja pn: „Budowa drogi gminnej na odcinku nr 1 w km od 0+000,00 do 0+156,44 oraz odcinku nr 2 w km od 0+156,44 do 0+277,77 w miejscowości Strzyżawa”jest współfinansowana ze środków RZĄDOWEGO FUNDUSZU ROZWOJU DRÓG
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233160-8 - Ścieżki i inne nawierzchnie metalizowane
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 734717,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 906772,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 734717,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bogmar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542734385
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 9
7.3.4) Miejscowość: Ostromecko
7.3.5) Kod pocztowy: 86-070
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 734717,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi gminnej nr 540007K (ulica Jałowcowa) w km. 0+000 do km 0 + 263 w mc. Dobczyce, Gmina Dobczyce
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.