Og³oszenie z dnia 2023-08-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00353299/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-14
- 2023/BZP 00531296/01 - Wynik z dnia 2023-12-05
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja sali gimnastycznej w:
IV LO w Bia³ymstoku, ul. Zwierzyniecka 9A – cz I,
ZSH-E w Bia³ymstoku, ul. gen. J. Bema 105 – cz II,
ZSE w Bia³ymstoku, al. 1000-lecia Pañstwa Polskiego 14 – cz III
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Bia³ystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: S³onimska 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bia³ystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Bia³ostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: din@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sali gimnastycznej w:
IV LO w Bia³ymstoku, ul. Zwierzyniecka 9A – cz I,
ZSH-E w Bia³ymstoku, ul. gen. J. Bema 105 – cz II,
ZSE w Bia³ymstoku, al. 1000-lecia Pañstwa Polskiego 14 – cz III
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ec1b2a7c-2d2f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00337491
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00035305/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.47 Atrakcyjnie i zdrowo - fitnes przy IV LO, ul. Zwierzyniecka 9A - modernizacja sali gimnastycznej
1.1.55 Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkó³ Handlowo-Ekonomicznych w Bia³ymstoku, ul. Gen. J. Bema 105
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a
Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy zakupowej https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/, zwanej dalej „Platform±”,
przez co nale¿y rozumieæ narzêdzie umo¿liwiaj±ce realizacjê procesu zwi±zanego z udzielaniem zamówieñ publicznych przy u¿yciu
¶rodków komunikacji elektronicznej, s³u¿±ce w szczególno¶ci do przekazywania ofert, o¶wiadczeñ i dokumentów. Adres strony
internetowej: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: I. Wymagania techniczne:
1. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne, umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet
Explorer - minimalnie wersja 10.0;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
2. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w: txt, rtf, pdf, xps, odt, ods,
odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv,
zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
3. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.: plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i
zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest
dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert.
4. Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego
serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu.
II. Wymagania organizacyjne:
1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie
o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem Platformy
znajduj±cej siê pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja”.
2. Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za
po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „Korespondencja”. Za
datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”. Sposób
sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z
wymaganiami okre¶lonymi w Rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i
przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w
postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz Rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ
zamawiaj±cy od Wykonawcy.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119, str. 1 z 2016 r., sprost. Dz. Urz. UE. L 127, str. 2 z 2018 r., sprost. Dz. Urz. UE L74 s.35 z 2021 r.) (w skrócie „RODO”),
informujê, ¿e:
1. Administratorem danych jest Prezydent Miasta Bia³egostoku, Urz±d Miejski w Bia³ymstoku,
ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok;
2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych mog± Pañstwo kontaktowaæ siê z inspektorem ochrony danych: Urz±d Miejski
w Bia³ymstoku, ul. S³onimska 1, 15-950 Bia³ystok, tel. 85 879 79 79, e-mail: bbi@um.bialystok.pl;
3. Pani/Pana dane przetwarzane bêd± w celu przeprowadzenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO,
zgodnie z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) oraz w celu zawarcia umowy na podstawie art. 6
ust. 1 lit. b) RODO;
4. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
1) przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia (je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania dokumentacji obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy) -
zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp;
2) przez okres 5 lat liczonych od koñca roku, w którym postêpowanie zostanie zakoñczone
– w przypadku dokumentacji z postêpowania o udzielenie zamówienia;
3) przez okres 10 lat liczonych od koñca roku, w którym umowa zostanie zrealizowana
– w przypadku umów zwartych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia;
4) w przypadku postêpowañ finansowanych ze ¶rodków unijnych przez czas trwania projektu;
5. Pani/Pana dane bêd± udostêpniane podmiotom, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18
oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp oraz podmiotom, którym administrator powierzy³ przetwarzanie danych na mocy art. 28 ust. 3 RODO;
6. Przys³uguje Pani/Panu prawo do:
1) prawo do dostêpu do danych, na zasadach okre¶lonych w art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania danych, na zasadach okre¶lonych w art. 16 RODO;
3) prawo do usuniêcia danych („prawo do bycia zapomnianym”), na zasadach okre¶lonych w art. 17 RODO;
4) prawo do ograniczenia przetwarzania, na zasadach okre¶lonych w art. 18 RODO.
7. Przys³uguje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzêdu Ochrony Danych
Osobowych;
8. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
9. Dane osobowe nie bêd± podlega³y zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DIN-II.271.23.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej wraz z robotami towarzysz±cymi w IV Liceum Ogólnokszta³c±cym w Bia³ymstoku, ul. Zwierzyniecka 9A, w ramach projektu z Bud¿etu Obywatelskiego 2022 pn. ATRAKCYJNIE I ZDROWO – FITNESS PRZY IV LO.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych przedstawionych w dokumentacji projektowej oraz szczegó³owych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, opracowanych przez „ATM” Krzysztof Miklaszewicz – us³ugi budowlane, ul. Sk³adowa 12 lok. 107,
15-399 Bia³ystok, (za³±cznik nr 7A do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osoby
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej wraz z robotami towarzysz±cymi w Zespole Szkó³ Handlowo-Ekonomicznych w Bia³ymstoku, ul. gen. J. Bema 105 w ramach projektu z Bud¿etu Obywatelskiego 2022 pn. Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkó³ Handlowo-Ekonomicznych w Bia³ymstoku,
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych przedstawionych w dokumentacji projektowej oraz szczegó³owych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, opracowanych przez JM PROJEKT arch. Joanna Muszyñska, ul. Puchalskiego 64/1, 15-197 Bia³ystok, dla czê¶ci II zamówienia (za³±cznik nr 7B do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osoby
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja sali gimnastycznej wraz z robotami towarzysz±cymi w Zespole Szkó³ Elektrycznych w Bia³ymstoku, al. 1000-lecia Pañstwa Polskiego 14 ,
w ramach projektu z Bud¿etu Obywatelskiego 2020 pn. Zdrowie-Sprawno¶æ-Aktywno¶æ - II etap projektu "Centrum Sportowe Tysi±clecia" przy Zespole Szkó³ Elektrycznych (modernizacja sali gimnastycznej).
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych przedstawionych w dokumentacji projektowej oraz szczegó³owych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, opracowanych przez POWERSUN Sp. z o.o., ul. £azienkowska 16, 20-416 Lublin, z uwzglêdnieniem odpowiedzi na pytania wykonawców wniesione w postêpowaniu nr DIN-II.271.7.2023 oraz wyja¶nieñ tre¶ci SWZ, dla czê¶ci III zamówienia (za³±cznik nr 7C do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212222-8 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie osoby
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, je¶li wynika
to z odrêbnych przepisów – nie dotyczy,
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazaæ:
W przypadku sk³adania oferty na jedn± czê¶æ zamówienia:
- posiadanie w banku lub spó³dzielczej kasie oszczêdno¶ciowo-kredytowej ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci minimum 150 000 z³ dla czê¶ci I, 150 000 z³ dla czê¶ci II, 500 000 z³ dla czê¶ci III , w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem informacji;
W przypadku sk³adania oferty na dwie lub wiêcej czê¶ci zamówienia
- posiadanie w banku lub spó³dzielczej kasie oszczêdno¶ciowo-kredytowej ¶rodków finansowych lub zdolno¶ci kredytowej w wysoko¶ci min. sumy kwot wskazanych w rozdz. V ust. 1 pkt, 3) tiret 1, dla czê¶ci, na które sk³adana bêdzie oferta, w okresie nie wcze¶niejszym
ni¿ 3 miesi±ce przed z³o¿eniem informacji;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
W celu potwierdzenia warunku Wykonawca winien wykazaæ:
a) wykonanie nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu
sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie:
- dla czê¶ci I - co najmniej 2 robót budowlanych o warto¶ci min. 200 000 z³ brutto ka¿da robota, polegaj±cych na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku,
- dla czê¶ci II - co najmniej 2 robót budowlanych o warto¶ci min. 300 000 z³ brutto ka¿da robota, polegaj±cych na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku,
- dla czê¶ci III - co najmniej 2 robót budowlanych o warto¶ci min. 500 000 z³ brutto ka¿da robota, polegaj±cych na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku,
b) osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego, posiadaj±ce uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów albo uprawnione do sprawowania samodzielnej funkcji na podstawie odrêbnych przepisów prawa, w specjalno¶ciach:
- konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeñ (do pe³nienia funkcji kierownika budowy) – osoba winna posiadaæ do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy
i/lub kierownika robót, przy realizacji co najmniej 2 robót budowlanych o warto¶ci:
min. 200 000 z³ brutto ka¿da, polegaj±cych na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku – dla czê¶ci I,
min. 300 000 z³ brutto ka¿da, polegaj±cych na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku – dla czê¶ci II,
min. 500 000 z³ brutto ka¿da, polegaj±cych na budowie i/lub przebudowie i/lub remoncie budynku – dla czê¶ci III,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych
i elektroenergetycznych.
U¿yte okre¶lenia „budowa”, „przebudowa”, „remont”, „budynek” – w rozumieniu ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 ze zm.)
2. UWAGI:
1) Warto¶ci pieniê¿ne wskazane w dokumentach, maj±ce na celu wykazanie spe³niania przez Wykonawców warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych sytuacji ekonomicznej
lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej podane w walutach obcych, Zamawiaj±cy przeliczy na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP z dnia zamieszczenia og³oszenia o niniejszym postêpowaniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. W przypadku wskazania warto¶ci pieniê¿nej w walucie obcej nie obowi±zuj±cej w dniu opublikowania ww. og³oszenia, Zamawiaj±cy przeliczy warto¶æ na z³ote polskie wg ¶redniego kursu walut NBP
z ostatniego dnia obowi±zywania tej waluty.
2) Zamawiaj±cy nie dopuszcza sytuacji, w której wykonawca bêdzie dysponowa³ jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami jednocze¶nie w kilku
ww. specjalno¶ciach.
3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia warunek
udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej okre¶lony w pkt 1
ppkt 4 lit. a) SWZ - zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z cz³onków konsorcjum wyka¿e siê wykonaniem zamówieñ wymaganych w pkt 1 ppkt 4 lit. a) SWZ (zapis stosuje siê odpowiednio w przypadku polegania na podmiotach udostêpniaj±cych zasoby).
4) Do¶wiadczenie Wykonawcy i osób bêdzie uznawane, gdy Wykonawca wyka¿e roboty budowlane i us³ugi zakoñczone.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. W zakresie warunku dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
informacja banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy, w okresie
nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
2. W zakresie warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane
(na lub wg za³. nr 4 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego,
a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie
do dysponowania tymi osobami (na lub wg za³. nr 5 do SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Ka¿da oferta musi byæ zabezpieczona wadium o warto¶ci:cz I–4500 z³, czII–8000 z³, cz III–20000 z³2.Wadium mo¿e byæ wnoszone wg wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1)pieni±dzu
2)gwarancjach bankowych
3)gwarancjach ubezpieczeniowych
4)porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia
9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
3.Wadium wnoszone w formie pieniê¿nej nale¿y wp³aciæ PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wp³aty wadium nale¿y do³±czyæ
do oferty. W tytule wp³aty nale¿y wpisaæ: Wadium – Modernizacja sali gimnastycznej: w IV Liceum Ogólnokszta³c±cym w Bia³ymstoku, ul. Zwierzyniecka 9A–czê¶æ I, w Zespole Szkó³ Handlowo-Ekonomicznych w Bia³ymstoku, ul. gen. J. Bema 105–czê¶æ II, w Zespole Szkó³ Elektrycznych
w Bia³ymstoku, al. 1000-lecia Pañstwa Polskiego 14–czê¶æ III
4.Wadium sk³adane w pozosta³ych formach powinno byæ wniesione w oryginale w postaci elektronicznej, poprzez za³±czenie na Platformie w zak³adce „OFERTY”, wybieraj±c polecenie „dodaj dokument". W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument mo¿e byæ wystawiony na zlecenie jednego z konsorcjantów, ale z jego tre¶ci musi wynikaæ, ¿e ofertê sk³ada konsorcjum
5.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu Zamawiaj±cy uwa¿a wadium, które w tym terminie znajdzie siê na koncie Zamawiaj±cego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji (lub porêczeñ) powinna ona obejmowaæ pe³ny okres zwi±zania ofert±.
6.Zamawiaj±cy odrzuci ofertê je¿eli Wykonawca nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert±
lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp.
7.Zamawiaj±cy zwraca wadium niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia wyst±pienia jednej z okoliczno¶ci:
1)up³ywu terminu zwi±zania ofert±
2)zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego
3)uniewa¿nienia postêpowania o udzielenie zamówienia, z wyj±tkiem sytuacji gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia.
8.Zamawiaj±cy, niezw³ocznie, nie pó¼niej jednak ni¿ w terminie 7 dni od dnia z³o¿enia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:
1)który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert
2)którego oferta zosta³a odrzucona
3)po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyj±tkiem Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza
4)po uniewa¿nieniu postêpowania, w przypadku gdy nie zosta³o rozstrzygniête odwo³anie
na czynno¶æ uniewa¿nienia albo nie up³yn±³ termin do jego wniesienia
9.Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli:
1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust.2 lub art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych lub przedmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa
w art. 57 lub art. 106 ust.1 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez Wykonawcê jako najkorzystniejszej;
2)Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
a) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie
b)nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³uw postêpowaniu:
1) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (na lub wg za³±cznika nr 2 do SWZ) - sk³ada ka¿dy Wykonawca do oferty,
2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy - sk³ada Wykonawca do oferty,
3) dokumenty, o których mowa w rozdz. IX SWZ - sk³ada odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spe³nienie warunku, w zakresie i na zasadach opisanych odpowiednio w rozdz. V SWZ pkt 1
ppkt 3) i 4) - na wezwanie Zamawiaj±cego.
2. Sk³adanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spó³ki cywilnej oraz konsorcjum):
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia; w takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty),
2) dokument pe³nomocnictwa okre¶laj±cy jego zakres powinien byæ przed³o¿ony zgodnie z pkt 10 ppkt 2),
3) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako reprezentant pozosta³ych – pe³nomocnikiem,
4) wype³niaj±c formularz ofertowy oraz inne dokumenty powo³uj±ce siê na „Wykonawcê”
w miejscu „nazwa i adres Wykonawcy” nale¿y wpisaæ dane dotycz±ce Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie,
5) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres przedmiotowych zmian reguluje projekt umowy (za³±cznik nr 6 do SWZ)7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-08-17 10:30
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/ w zak³adce „OFERTY"
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-08-17 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji:
Czê¶æ 1 : Tak
Czê¶æ 2 : Tak
Czê¶æ 3 : Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy wykluczy Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnychrozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego.
INNE PRZETARGI Z BIA£EGOSTOKU
- Dostawa samochodu (mikrobusu) dziewiêcioosobowego przystosowanego do przewozu osób niepe³nosprawnych
- Utrzymanie miejskich terenów zieleni w Bia³ymstoku - Lawendowy Park Kieszonkowy
- ¦WIADCZENIE US£UGI OCHRONY OSÓB I MIENIA RADIA BIA£YSTOK S.A. W LIKWIDACJI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 65 w m. Knyszyn
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wojewódzkiej Nr 684 Bielsk Podlaski-Narew w km 25+000-27+400.
- Poprawa efektywno¶ci energetycznej Przedszkola Samorz±dowego nr 78 ul. Zagórna 2/3 - termomodernizacja i roboty ogólnobudowlane.
wiêcej: przetargi w Bia³ymstoku »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.