Ogłoszenie z dnia 2021-12-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00283151/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
- 2021/BZP 00295355/01 - Modyfikacja z dnia 2021-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2022 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357138472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 1
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 42 95, 33 843 00 06, 33 843 00 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zla@e-post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlaoswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2022 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b1ea108-4d2c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00337575
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00024319/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługa utrzymania czystości terenów przychodni ZLA Oświęcim w 2022 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283151/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM-27-03/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest świadczenie usługi utrzymania czystości terenów placówek Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu w 2022 roku, na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego w SWZ.
2. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących placówkach Zamawiającego:
a) Przychodnia Rejonowa nr 1, ul. Żwirki i Wigury 5, 32-600 Oświęcim,
b) Przychodnia Rejonowa nr 2, ul. Czecha 2, 32-600 Oświęcim,
c) Przychodnia Rejonowa nr 3, ul. Słowackiego 1, 32-600 Oświęcim,
d) Przychodnia Rejonowa nr 4, ul. Garbarska 1, 32-600 Oświęcim,
3. Łączna powierzchnia do utrzymania czystości - ok. 5180 m2 (bez obmiaru terenów zewnętrznych). Powierzchnia terenów zewnętrznych dla poszczególnych lokalizacji: PR nr 1 – 3250,40 m2; PR – nr 2- 813,77 m2; PR nr 3 – 1670,00 m2; PR nr 4 - 2385,30 m2.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo okresowego zmniejszania ilości powierzchni objętych usługą w przypadku remontów lub z innych przyczyn powodujących wyłączenie danej powierzchni z czasowego użytkowania. Zamawiający może również wyłączyć część powierzchni wewnątrz budynków bez podania przyczyn. O zamiarze wyłączenia części powierzchni Zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie. W przypadku uzasadnionego zwiększenia zakresu prac przewidzianych w niniejszym zamówieniu, którego nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy, wyjątkowo dopuszczalne jest zwiększenie powierzchni utrzymania w czystości.
5. Zamawiający jako dni realizacji usługi przewiduje dni robocze tygodnia od poniedziałku do piątku. Sprzątanie (za wyjątkiem terenów zewnętrznych) należy przeprowadzać w godzinach pracy placówki (od 7:00 do 18:00) w sposób nie zakłócający ustalonego porządku pracy w przychodniach.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) serwis zasadniczy obejmujący czynności związane ze sprzątaniem, czyszczeniem, dezynfekcją oraz przywróceniem stanu sanitarnego i higienicznego obiektu w godzinach pracy przychodni objętych usługą,
2) systematyczną dostawę środków czystości i materiałów niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia (środki dezynfekcyjne, środki czyszczące, mydło w płynie, ręczniki papierowe, papier toaletowy, środki zapachowe do WC, worki na odpady oraz pojemniki jednorazowe na odpady) w ilości i asortymencie odpowiednim do zakresu usługi,
3) udostępnienie sprzętu i narzędzi niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz utrzymanie ich w prawidłowym stanie technicznym i funkcjonalnym,
4) bieżący nadzór nad jakością wykonywanych usług,
5) czynności towarzyszące i pomocnicze, nieokreślone wprost w SWZ, konieczne dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90900000-6 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332064,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599376,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332064,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mega Service Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634-23-20-165
7.3.3) Ulica: ul. Panewnicka 375
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-773
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332064,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- DOSTAWA LEKÓW NA ROK 2025 - 2 PAKIETY
- DOSTAWA MATERIAŁÓW DO CENTRALNEJ STERYLIZACJI NA ROK 2025
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów pochodzących z realizacji usług świadczonych przez Spółkę w zakresie oczyszczania miasta Oświęcim
- Udzielenie schronienia dla bezdomnych kobiet oraz schronienia z usługami opiekuńczymi dla bezdomnych mężczyzn, dla których gminą właściwą do udzielenia schronienia jest gmina Miasto Oświęcim.
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe sprzątanie Sądu Rejonowego w Raciborzu ul. Nowa 29 oraz ul. Wojska Polskiego 24.
- Usługa sprzątania biur i pomieszczeń Sądu Rejonowego w Stalowej Woli oraz pomieszczeń II Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów Sądu Okręgowego w Tarnobrzegu z siedzibą (...)
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE I UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PRZY ZESPOLE SZKÓŁ W DZIADOWEJ KŁODZIE.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- wykonywanie usług opróżniania, sprzątania, dezynfekcji, dezynsekcji, dezodoryzacji lokali w zasobach administrowanych i zarządzanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.