Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00267888/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu lubelskiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROKURATURA OKRĘGOWA W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000000359
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okopowa 2a
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.polub.w7.zamowienia@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/po-lublin/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług przewozu zwłok lub szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu lubelskiego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6252c2f3-d258-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337611
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00056625/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi przewozu zwłok i szczątków ludzkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00267888
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3020-7.261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze orazpoza obszarem działania Prokuratury Okręgowej w Lublinie, prokuratur rejonowych mających siedzibę w Lublinie oraz
Prokuratury Rejonowej w Świdniku.
2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia
usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny
ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na
stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można
dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez
właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności
specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych
materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej
Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas
wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz
Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w
ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 163223,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze oraz poza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Puławach.2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia
usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny
ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na
stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można
dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez
właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności
specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych
materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej
Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas
wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz
Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w
ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 50969,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze orazpoza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Rykach.
2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia
usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny
ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na
stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można
dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez
właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności
specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych
materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej
Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas
wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz
Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 12754,47 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze orazpoza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Łukowie.
2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia
usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny
ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na
stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można
dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez
właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności
specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych
materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej
Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas
wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz
Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 13812,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze orazpoza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Lubartowie.
2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia
usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny
ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na
stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można
dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez
właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności
specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych
materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej
Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas
wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz
Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 10811,13 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przewozu zwłok oraz szczątków ludzkich na obszarze orazpoza obszarem działania Prokuratury Rejonowej w Kraśniku.
2. W zakresie każdej z części zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie
w szczególności do:
1) Przyjęcie zlecenia na wykonanie usługi. Wykonawca zapewnia pełną dyspozycyjność i zobowiązuje się do świadczenia
usługi przez 24 godziny
na dobę, przez 7 dni w tygodniu, również w dni ustawowo wolne od pracy,
2) Przyjazd na wskazane miejsce zdarzenia, w czasie zadeklarowanym w ofercie (czas dojazdu stanowi kryterium oceny
ofert),
3) Włożenie zwłok lub szczątków ludzkich do worka. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi bez względu na
stopień uszkodzenia ciała lub stan rozkładu oraz miejsce, w którym ciało lub jego szczątki się znajdują,
4) Przeniesienie zwłok na noszach (transport ręczny) w sytuacji, kiedy zdarzenie nastąpiło w miejscu, do którego nie można
dojechać pojazdem samochodowym,
5) Włożenie worka ze zwłokami lub szczątkami ludzkimi „do pojazdu” i „z pojazdu” Wykonawcy,
6) Przewóz i przeniesienie zwłok do wskazanego miejsca na podstawie pisemnego lub ustnego polecenia wydanego przez
właściwego Prokuratora lub funkcjonariusza policji na zlecenie właściwego Prokuratora,
7) Zapewnienie wszystkich niezbędnych środków i materiałów do właściwego wykonania usługi, w szczególności
specjalistycznych pojazdów , noszy, worków na zwłoki, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, rękawic i innych
materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia,
8) W szczególnych przypadkach zwłoki i szczątki ludzkie mogą być transportowane poza obszar właściwości miejscowej
Prokuratury, w tym do zakładu medycyny sądowej tylko na pisemne zlecenie Prokuratora,
9) Zachowanie w bezwzględnej tajemnicy przez Wykonawcę wszystkich informacji o faktach, które powzięto podczas
wykonywania przedmiotowej usługi.
3. Szczegółowy opis czynności objętych usługą określa Załącznik nr 1 do SWZ (Opis przedmiotu zamówienia) oraz
Załącznik nr 2 do SWZ (Projekt umowy). Zakres czynności, do których wykonania Wykonawca może być zobowiązany w ramach przewozu, jest tożsamy dla każdej z części.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33940000-1 - Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
98370000-7 - Usługi pogrzebowe i podobne
33942000-5 - Środki transportu zwłok
4.5.5.) Wartość części: 34851,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189540 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 189540 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189540 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe Memorial s.c. Rafał Targoński, Mariusz Bąk
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: „Rafał Targoński”, „Mariusz Bąk”
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123221009
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189540,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie cz. II, III, IV i VI w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 11.04.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie cz. II, III, IV i VI w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 11.04.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie cz. II, III, IV i VI w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 11.04.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dom Pogrzebowy Dariusz Grzegorczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7141855463
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Lubelski
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie cz. II, III, IV i VI w wyznaczonym terminie składania ofert, tj. do dnia 11.04.2024 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
- Dostawa przedłużenia licencji programu do profesjonalnego tworzenia grafiki i rysunków w publikacjach naukowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym na dostawę papieru toaletowego
- Przebudowa wybranych pomieszczeń na I p w budynku Wydziału Elektrotechniki i Informatyki Politechniki Lubelskiej w 3 zadaniach.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy szkolne dzieci z terenu Gminy Stary Targ
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2025/2026
- Usługa transportu materiału do przeszczepów (komórki macierzyste szpiku kostnego) dla USK Nr 1 PUM w Szczecinie
- Świadczenie usług transportu medycznego samochodem sanitarnym bez opieki lekarskiej o standardzie odpowiadającym karetkom typu P
- Zapewnienie transportu dla osób z niepełnosprawnością na uczelnię oraz z uczelni (door to door) dla Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Świadczenie usług kierowcy dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie- II postępowanie
więcej: Sprzęt i artykuły do transportu i przechowywania zwłok »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.