Og³oszenie z dnia 2021-12-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00218366/01 - Og³oszenie z dnia 2021-10-06
- 2021/BZP 00231727/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-13
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: DZIELNICA W£OCHY MIASTA STO£ECZNEGO WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525966300179
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: al. Krakowska 257
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-133
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224434300
1.5.8.) Numer faksu: 224434203
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://wlochy.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Dzielnicy W³ochy m.st. Warszawy2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c95292a-2511-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00337632
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001123/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.12 Us³ugi pocztowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00218366/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TPBN 28/2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 451876,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w okresie od dnia zawarcia umowy jednak nie wcze¶niej ni¿ od dnia 1 listopada 2021 r. na okres 12 miesiêcy lub do wcze¶niejszego wyczerpania kwoty, o której mowa w § 6 ust.1 umowy.
2) Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych i ich ewentualnych zwrotów, które bêd± realizowane zgodnie z przepisami powszechnie obowi±zuj±cego prawa, w szczególno¶ci ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U.2020.1041 j.t. ze zm.) oraz aktów wykonawczych wydanych na jej podstawie.
3) Przez Wykonawcê rozumie siê przedsiêbiorcê uprawnionego do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej, tj. operatora pocztowego.
4) Przez przesy³ki pocztowe, bêd±ce przedmiotem zamówienia rozumie siê przesy³ki listowe o wadze do 2000 g, z tym, ¿e dla przesy³ek krajowych o deklarowanym terminie dorêczenia - dla przesy³ek priorytetowych D+1 (gdzie "D" oznacza dzieñ nadania przesy³ki do godziny 15.00), dla przesy³ek ekonomicznych D+3 (gdzie "D" oznacza dzieñ nadania przesy³ki do godziny 15.00):
5) Kod CPV: 64 11 00 00-0 - us³ugi pocztowe
6) Przedmiot umowy zosta³ opisany w za³±czniku nr 1 do umowy – w którym zawarto szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia oraz w za³±czniku nr 2 do umowy – formularzu cenowym w którym zawarto informacje na temat szacunkowego zapotrzebowania liczby przesy³ek nadawanych w skali 12 miesiêcy przez Zamawiaj±cego.
Pozosta³e warunki dotycz±ce realizacji zamówienia zosta³y okre¶lone w projektowanych postanowieniach umowy.
7) Zamawiaj±cy zastrzega, i¿ ilo¶æ poszczególnych przesy³ek w stosunku do okre¶lonych w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do umowy, mo¿e ulec zmianie z zastrze¿eniem, i¿ warto¶æ tych przesy³ek nie przekroczy kwoty o której mowa w § 6 ust.1 umowy. Z tego tytu³u Wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia.
8) Zamawiaj±cy gwarantuje, i¿ zrealizuje minimum 70% ilo¶ci przesy³ek wskazanych w formularzu cenowym.
2. Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia dotycz±ce zatrudnienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy (art. 95 Prawa zamówieñ publicznych)
1) Zgodnie z dyspozycj± przepisu art. 95 ustawy Pzp Zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca lub podwykonawca w ca³ym okresie realizacji umowy, zatrudnia³ na podstawie umowy o pracê, osoby-pracowników operacyjnych, w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. 2020.1320 j.t. ze zm.). Pracownicy operacyjni - osoby zajmuj±cych siê przyjmowaniem, przemieszczaniem i dorêczaniem przesy³ek pocztowych w obrocie krajowym.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e nie wymaga z³o¿enia Oferty po odbyciu przez Wykonawcê wizji lokalnej.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 64110000-0 - Us³ugi pocztowe
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 301251,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 301251,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301251,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP-5250007313
7.3.3) Ulica: Rodziny Hiszpañskich 8
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-940
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-12-01
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 301251,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpiñskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych na potrzeby sto³ówki Szko³y Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i monta¿ rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Wrze¶nia 83 w Sieradzu
- Dostawa opa³u (koksu, wêgla i drewna opa³owego) do Miêdzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii S³uchu w £ebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowi±cych kluczow± infrastrukturê serwerow± IFPS, na której oparte s± m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprz±tanie terenu zewnêtrznego oraz sta³a pielêgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Wspó³czesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesiêcy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdañskim
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzêdu Miejskiego w Wolborzu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w P³ocku"
- ¦wiadczenie us³. pocztowych w obr. krajowym i zagranicznym na rzecz Gm. Jaktorów w zakr. odbioru,przyjmowania,przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych do ka¿dego miejsca w kraju i za granic±.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Urzêdu Miejskiego w £asku w 2025 roku
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla RARS na okres 24 miesiêcy
wiêcej: Us³ugi pocztowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.