Ogłoszenie z dnia 2024-05-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych, sprzętu oraz zbiorników metalowych (kanistrów) będących w użytkowaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu w 2024 roku”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632025580
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Św. Marcina 1
1.5.2.) Miejscowość: Swarzędz
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-020
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 616511541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk.swarzedz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.swarzedz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
oczyszczanie miasta i gminy, dostawa wody i odprowadzanie ścieków, cmentarz
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych, sprzętu oraz zbiorników metalowych (kanistrów) będących w użytkowaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu w 2024 roku”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30d3711f-1931-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022432/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Bezgotówkowy zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych, sprzętu oraz zbiorników metalowych (kanistrów) będących w użytkowaniu Zakładu Gospodarki Komunalnej w Swarzędzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono
żadnej oferty
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: DUK.ZP.271.3.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DUK.ZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup paliw płynnych do pojazdów służbowych, sprzętów i zbiorników metalowych
(kanistrów) będących w użytkowaniu Zamawiającego realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw
Wykonawcy zlokalizowanej w obrębie max 10 km od siedziby Zamawiającego - ul. Św. Marcina 1, 62-020 Swarzędz.
2. Maksymalne zapotrzebowanie na paliwa do pojazdów i sprzętu silnikowego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia
wynosi odpowiednio:
- olej napędowy w ilości 28 000 l
- benzyna bezołowiowa Pb95 3 500 l
3. Miejscem odbioru paliw (tankowania) będzie stacja paliw Wykonawcy.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Zaproszeniu do negocjacji.
5.Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarciaumowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z SWARZĘDZA
- Remont i częściowa przebudowa instalacji wentylacyjno - chłodniczej wewnątrzobiektowej wybranych pomieszczeń budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Zalasewie - etap II
- Ochrona przetwarzania informacji w infrastrukturze IT na poziomie usług sieciowych i aplikacji.
- Budowa ujęcia wody i stacji uzdatniania w Paczkowie, gm. Swarzędz
- Rozbudowa ul. Braterskiej w Paczkowie, gm. Swarzędz
więcej: przetargi w Swarzędzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów służbowych oraz sprzętu zmechanizowanego i technicznego Zamawiającego
- Dostawa paliwa żeglugowego dla statku Nawigator XXI
- "Dostawa oleju napędowego z systemem bezobsługowego poboru oleju napędowego"
- Dostawa paliwa.
- Drugi przetarg na zakup paliwa na potrzeby maszyn Nadleśnictwa Wielbark w roku 2025
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.