Og³oszenie z dnia 2021-12-30
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00021299/01 - Wynik z dnia 2022-01-17
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie opieki serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania RIS/PACS”,
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓ£ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BRZESKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304355
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Ko¶ciuszki 68
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-800
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@spzoz-brzesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.spzoz-brzesko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie opieki serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania RIS/PACS”,
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-81826d79-693e-11ec-ae77-fe331fedffdc
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00337697
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://www.spzoz-brzesko.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej:
przetargi@spzoz-brzesko.pl. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zespó³ Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Ko¶ciuszki 68, 32-800 Brzesko.
inspektorem ochrony danych osobowych w SP ZOZ w Brzesku jest Pani Monika Miko³ajek – Burek, e-mail: m.burek@spzoz-brzesko.pl, tel. (14) 66 21 270.
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego numer DZP-271-57/21, prowadzonego w trybie podstawowym bez negocjacji zgodnie z art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 z pó¼n. zm.), zwan± dalej ustaw± Pzp, warto¶æ zamówienia nie przekracza kwot, o których mowa w art. 3 ustawy Pzp, na ¶wiadczenie us³ug pn. „¦wiadczenie opieki serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania RIS/PACS”, dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Ko¶ciuszki 68, 32-800 Brzesko;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych1;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2 ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DZP-271-57/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pn.
„¦wiadczenie opieki serwisowej i nadzoru autorskiego oprogramowania RIS/PACS”,dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Brzesku, ul. Ko¶ciuszki 68, 32-800 Brzesko.
Przedmiotem zamówienia jest us³uga serwisu oprogramowania i nadzoru autorskiego oprogramowania Infinitt RIS/PACS w szczególno¶ci korzystanie z wizyt serwisowych autoryzowanego partnera producenta oprogramowania w zakresie ingerencji w strukturê bazy i oprogramowania w celu rozwi±zywania zaistnia³ych problemów, aktualizacja baz i oprogramowania do najnowszych wersji, konsultacje telefoniczne oraz w siedzibie Zamawiaj±cego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr: 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 72260000-5 - Us³ugi w zakresie oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu wprowadza nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
Cena– 60%; Termin naprawy – 40%
Punkty przyznawane za podane powy¿ej kryteria bêd± liczone wg nastêpuj±cego wzoru
Cena – C maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium – 60.
C = (Cmin/Cof ) x 60
gdzie: C- razem ilo¶æ punktów uzyskana przez ofertê badan±
- Cmin - najni¿sza cena spo¶ród wszystkich ofert
- Cof - cena oferty badanej
Termin naprawy – T- maksymalna liczba punktów do zdobycia w tym kryterium – 40.
Termin podjêcia realizacji czynno¶ci serwisowych w godzinach – max. 36 godz.
T=(Tmin/Tof) x 40
gdzie: T - razem ilo¶æ punktów uzyskana przez ofertê badan±
- Tmin – najkrótszy termin spo¶ród wszystkich ofert
- Tof – termin z oferty badanej
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów obliczon± zgodnie ze wzorem:
R= C+T
gdzie: R – ilo¶æ punktów razem
C – liczba punktów uzyskana w kryterium Cena;
T – liczba punktów uzyskana w kryterium Termin naprawy.
Obliczenia bêd± dokonywane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin naprawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w tym zakresie;
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile nie wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶li³ warunku w tym zakresie;
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, zrealizowa³ lub realizuje nale¿ycie, co najmniej jedno zamówienie polegaj±ce na ¶wiadczeniu us³ugi serwisowej oprogramowania, o którym mowa w pkt. 3.2, w jednostce s³u¿by zdrowia, o warto¶ci co najmniej:
100 000,00 z³ brutto ³±cznie;
Wykonawca przed³o¿y wykaz zrealizowanych us³ug, wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 9 do SWZ, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1)o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej– Za³±cznik Nr 8 do SWZ,
2) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – Za³±cznik nr 9 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga przed³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykaz dokumentów, które Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ wraz z ofert±:1) Formularz oferty ogólny – wype³niony i podpisany- w³a¶ciwie wype³niona i podpisana oferta zawieraj±ca jedn± ostateczn± cenê na udzielenie zamówienia - wzór dokumentu stanowi za³.nr.2 do SWZ;
2) Formularz oferty szczegó³owy – Opis przedmiotu zamówienia- w³a¶ciwie wype³niona i podpisana oferta zawieraj±ca cenê na udzielenie zamówienia - opis przedmiotu zamówienia wzór dokumentu stanowi za³.nr. 1 do SWZ;
3) O¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu - obowi±zek sk³adania o¶wiadczenia wynika z art.125 ust. 1 ustawy Pzp- wzór dokumentu stanowi za³.nr. 3 do SWZ;
3a) O¶wiadczenie Podwykonawcy o braku podstaw do wykluczenia -obowi±zek sk³adania o¶wiadczenia wynika z art.125 ust. 1 ustawy Pzp (o ile dotyczy) - wzór dokumentu stanowi za³.nr. 3a do SWZ; 4) Wykaz us³ug powierzonych podwykonawcy - Uwaga: W przypadku wykonania ca³ego przedmiotu zamówienia si³ami w³asnymi, Wykonawca nie jest zobowi±zany do³±czaæ niniejszego za³±cznika do oferty (o ile dotyczy)-wzór dokumentu stanowi za³. nr. 4 do SWZ; 5) O¶wiadczenie Wykonawcy - O¶wiadczenie wykonawcy o zapoznaniu siê z informacjami wynikaj±cymi z art. 13 RODO -wzór dokumentu stanowi za³. nr. 6 do SWZ; 6) Zobowi±zanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z o¶wiadczeniem o braku podstaw wykluczenia i o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu- zamiast niniejszego Za³±cznika mo¿na przedstawiæ inne dokumenty - inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów -art.118 ust.3 ustawy Pzp potwierdzaj±cy ¿e podmiot udostêpniaj±cy zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakresu dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby,
2) sposobu i okres udostêpnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu ( o ile dotyczy)- wzór dokumentu stanowi za³. nr 7 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu ³±cznie.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Istotne postanowienia umowy zawiera „ wzór umowy” stanowi±cy Za³±cznik Nr 5 do niniejszej SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-01-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, poprzez platformê ePUAP, do dnia 07.01.2022 r. do godziny 10:00 - Formularz do z³o¿enia oferty dostêpny jest równie¿ na miniPortalu UZP. Oferta z³o¿ona przez Wykonawcê powinna zostaæ zaszyfrowana przez aplikacjê do szyfrowania dostêpn± w serwisie miniPortal.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-07 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-02-05
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Dostawa urz±dzeñ komputerowych i drukarek
- Wykonanie robót budowlanych obejmuj±cych utworzenie Bran¿owego Centrum Umiejêtno¶ci w dziedzinie mechatroniki przy Zespole Szkó³ Technicznych i Bran¿owych w Brzesku
- Dostawa wyposa¿enia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególno¶ci z niepe³nosprawno¶ci±
- Dostawa materia³ów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostêpne i przyjazne szko³y - edukacja w³±czaj±ca w brzeskich szko³ach podstawowych
- "Remonty dróg powiatowych mieszank± mineralno-asfaltow±."
wiêcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzêtu informatycznego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa wraz z licencjami, dostaw± i monta¿em, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urz±d"
- ¦wiadczenie us³ug rozwoju wdro¿onego u Zamawiaj±cego Zintegrowanego Systemu Informatycznego wspomagaj±cego zarz±dzanie finansami miasta (ZSI-FK) w Gminie Miasto Szczecin
- Opieka serwisowa oprogramowania Infomedica/AMMS oraz serwis systemu bazodanowego Oracle
- Udzielenie 12 miesiêcznej subskrypcji na 600 licencji oprogramowania Microsoft 365 E3 wraz z dodatkiem Microsoft Teams oraz 100 licencji oprogramowania Microsoft Exchange Online (plan 1)
- Udzielenie 12 miesiêcznej subskrypcji na 600 licencji oprogramowania Microsoft 365 E3 wraz z dodatkiem Microsoft Teams oraz 100 licencji oprogramowania Microsoft Exchange Online (plan 1)
- Us³uga udostêpniania systemu wspomagaj±cego proces wnioskowania o dotacjê i rozliczania dotacji celowej na wyposa¿enie szkó³ w podrêczniki, materia³y æwiczeniowe oraz edukacyjne
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.