Ogłoszenie z dnia 2023-08-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00270693/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
- 2023/BZP 00276696/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-27
- 2023/BZP 00288098/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup narzędzi dla Klinicznego Oddziału Okulistyki, Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w ramach projektu pn.: "Przebudowa i modernizacja Klinicznego Oddziału Anestezjologii(...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970773231
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zyty 26
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-046
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@szpital.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7799661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup narzędzi dla Klinicznego Oddziału Okulistyki, Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii w ramach projektu pn.: "Przebudowa i modernizacja Klinicznego Oddziału Anestezjologii(...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28b1e182-10c2-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00337697
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-08-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Przebudowa i modernizacja Klinicznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz Klinicznego Oddziału Okulistycznego w Szpitalu Uniwersyteckim w Zielonej górze Sp. z o.o.”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00270693
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ.262.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup 1 zestawu narzędzi okulistycznych I na blok operacyjny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i wielkość zostały opisane w SWZ i jej załącznikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16423 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup 1 zestawu narzędzi okulistycznych II na oddział okulistyczny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i wielkość zostały opisane w SWZ i jej załącznikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 15232 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 zestawu narzędzi okulistycznych III na blok operacyjny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i wielkość zostały opisane w SWZ i jej załącznikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14909,25 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 2 zestawów narzędzi okulistycznych IV na blok operacyjny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i wielkość zostały opisane w SWZ i jej załącznikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 34690,5 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 zestawu narzędzi V na blok operacyjny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i wielkość zostały opisane w SWZ i jej załącznikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 17036,25 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 2 zestawów narzędzi VI na oddział okulistyczny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i wielkość zostały opisane w SWZ i jej załącznikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 31376 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 zestawu narzędzi VII na oddział okulistyczny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i wielkość zostały opisane w SWZ i jej załącznikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14427,5 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 zestawu narzędzi VIII na oddział okulistyczny.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i wielkość zostały opisane w SWZ i jej załącznikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 14560 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa 1 zestawu narzędzi chirurgicznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i wielkość zostały opisane w SWZ i jej załącznikach
4.5.3.) Główny kod CPV: 33169000-2 - Przyrządy chirurgiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 52919,12 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17658 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17658 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17658 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inov8 I. Żebrowska spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512329908
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INOV8 I. ŻEBROWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INOV8 I. ŻEBROWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17658 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16437,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16437,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16437,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inov8 I. Żebrowska spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512329908
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INOV8 I. ŻEBROWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INOV8 I. ŻEBROWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16437,6 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16101,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16101,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16101,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABJ Vision Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282740271
7.3.4) Miejscowość: Gałków Duży
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16101,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37463,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37463,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37463,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABJ Vision Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282740271
7.3.4) Miejscowość: Gałków Duży
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37436,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18396,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18396,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18396,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABJ Vision Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282740271
7.3.4) Miejscowość: Gałków Duży
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18396,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33941,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33941,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33941,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABJ Vision Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282740271
7.3.4) Miejscowość: Gałków Duży
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33941,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15623,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15623,82 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15623,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABJ Vision Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282740271
7.3.4) Miejscowość: Gałków Duży
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15623,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15723,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15723,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15723,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABJ Vision Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282740271
7.3.4) Miejscowość: Gałków Duży
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15723,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56759,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56759,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56759,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hebu Medical Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811878160
7.3.4) Miejscowość: Sady
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HEBU MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HEBU MEDICAL POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56759,4 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-09-30INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- NZ.261.20.2025 Sukcesywne dostawy jednorazowego sprzętu medycznego
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów wysokokalorycznych o kodzie 19 12 12 pochodzących z Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Usługa opracowania kompleksowego systemu tworzenia i rozwijania startupów w sposób zorganizowany i powtarzalny II
- Konserwacja i czyszczenie rowów przy drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: ZAD 1-RDW Kożuchów ZAD 2-OD Kłodawa oraz OD Drezdenko ZAD 3-OD Sulęcin oraz OD Ośno Lubuskie
- Usługa wsparcia technicznego oprogramowania Veeam - abonament na 3 lata
- DOSTAWA SZKŁA I AKCESORIÓW LABORATORYJNYCH
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa materiałów opatrunkowych"
- Dostawa płynów do dializy oraz materiałów jednorazowych do aparatu PRISMAFLEX
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Dostawy materiałów i urządzeń medycznych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.