Ogłoszenie z dnia 2024-05-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00300057/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja wybranych budynków Gminnego Centrum Biblioteczno- Kulturalnego w Krzanowicach, obiekty zlokalizowane na terenie gminy Krzanowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258428
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Morawska 5
1.5.2.) Miejscowość: Krzanowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-470
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324108207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krzanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzanowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b1eb0ee-0139-11ef-885b-8267c06084531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja wybranych budynków Gminnego Centrum Biblioteczno- Kulturalnego w Krzanowicach, obiekty zlokalizowane na terenie gminy Krzanowice”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b1eb0ee-0139-11ef-885b-8267c0608453
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00337730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-05-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051497/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja wybranych budynków Gminnego Centrum Biblioteczno Kulturalnego w Krzanowicach, obiekty zlokalizowane na terenie gminy Krzanowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GP.271.11.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1980000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1670487,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja Domu Kultury w Bojanowie:a) Remont głównej sali na parterze budynku, w tym m.in. usunięcie zacieków oraz złuszczeń ściany zewnętrznej, remont parkietu, wymiana drzwi do kuchni oraz wejściowych z korytarza do sali, wykonanie sufitu podwieszonego z oświetleniem, obudowa g-k pionów c.o, wymiana kaloryferów wraz z wkuciem (ukrycie) instalacji do ścian wymiana wykładziny na podeście sceny wraz z jej obudową;
b) Wykonanie hydrantu wewnętrznego Ø 25 z istniejącego przyłącza;
c) Montaż klimatyzacji na sali głównej;
d) Wymiana drzwi na zapleczu kuchennym;
e) Wymiana kaloryferów wraz z niezbędnymi pracami związanymi z przeróbkami instalacji c.o. sali głównej, wkucie instalacji do ściany;
f) Rozbiórka istniejących bocznych schodów w konstrukcji żelbetowej od strony północno – zachodniej prowadzących na piętro budynku;
g) Montaż nowoprojektowanych schodów w konstrukcji stalowej, w miejscu rozbiórki w/w wraz z montażem balustrad;
h) Skucie płytek ceramicznych tarasu na piętrze wraz z wykonaniem kompleksowej modernizacji warstw dachu tarasu, tj. ułożenie papy + żwirek;
i) Wykonanie przejścia do pomieszczeń na piętrze na w/w dachu w konstrukcji płytek na dystansie wraz z montażem balustrad;
j) Prace związane z naprawą pokrycia dachowego, a następnie wykonaniem nowej warstwy papy termozgrzewalnej na dachu całego budynku wraz z niezbędnymi pracami;
k) Montaż drzwi przeciwpożarowych w piwnicy budynku, które pozwolą wydzielić przeciwpożarowo kotłownie od pomieszczenia gospodarczego dla potrzeb sołectwa oraz korytarza;
l) Prace wykończeniowe towarzyszące
Oraz pozostałe zapisy z dokumentacji z załącznika nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 850000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja Domu Kultury w Krzanowicach:a) Wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz innymi rodzajami niepełnosprawności, w konstrukcji stalowej wraz z przebudową schodów głównego wejścia w niezbędnym zakresie;
b) Zadaszenie strefy wejściowej do budynku;
c) Doposażenie istniejącej ubikacji na parterze budynku o urządzenia sanitarne i sprzęt pomocniczy ułatwiający korzystanie z niej osobom niepełnosprawnym;
d) Przebudowa wraz z remontem pomieszczenia biblioteki oraz przyległego pomieszczenia salki wraz z ich zapleczami socjalnymi, celem utworzenia czytelni skomunikowanej z pomieszczeniem biblioteki;
e) Wydzielenie niezbędnego pomieszczenia administracyjnego z istniejącej salki przyległej do biblioteki;
f) Remont korytarza przy istniejącym pomieszczeniu biblioteki;
g) Wymiana drzwi do projektowanej czytelni;
h) Zamurowanie otworów drzwiowych zgodnie z nowym układem pomieszczeń oraz wykonanie nowych otworów;
i) Niezbędne prace związane z przeróbkami instalacji c.o.;
j) Obudowa pionów, zarówno c.o. oraz pionu kanalizacyjnego wraz z jego wymianą (na możliwie dużym i niezbędnym odcinku);
k) Prace wykończeniowe towarzyszące
Oraz pozostałe zapisy z dokumentacji z załącznika nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 450000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja pensjonatu „MORAVIA” w Krzanowicach:a) Wykonanie schodów zewnętrznych w konstrukcji stalowej wraz z ich zadaszeniem oraz z podnośnikiem zewnętrznym (platformą) dla osób poruszających się na wózkach, z innymi rodzajami niepełnosprawnościami i z wózkami dziecięcymi;
b) Budowa utwardzonego podejścia do tych w/w schodów i platformy z tyłu budynku, od strony boiska;
c) Wykonanie otworu drzwiowego przy w/w schodach;
d) Przebudowa pomieszczeń strefy projektowanego wejścia, wykonanie przestrzeni szatni;
e) Remont głównej Sali;
f) Przebudowa sanitariatów;
g) Remont strefy wejściowej (od frontu budynku) z wymianą drzwi głównych wejściowych oraz montaż drzwi przy szatni z korytarza;
h) Niezbędne prace związane z przeróbkami instalacji c.o.;
i) Obudowa pionów c.o.;
j) Prace wykończeniowe towarzyszące;
k) Remont istniejących schodów głównego wejścia
Oraz pozostałe zapisy z dokumentacji z załącznika nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 680000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.05.2024r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.05.2024r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.05.2024r. do godz. 09:00 nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.