eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławRemont częściowy budynku garażowego nr 11 przy ul. Ligockiej we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2022-09-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont częściowy budynku garażowego nr 11 przy ul. Ligockiej we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rejonowy Zarząd Infrastruktury we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930103906

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obornicka 126

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 261 65 68 01

1.5.8.) Numer faksu: 261 65 68 02

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rziwroclaw.przetargi@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: rziwroclaw.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl/pn/rzi_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont częściowy budynku garażowego nr 11 przy ul. Ligockiej we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eea1bcab-028b-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00337737

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00064377/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wrocław, K-2854 Remont częściowy budynku magazynowego nr 11

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00252801/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 24/V/WEN/22/R

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 263702,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest częściowy remont budynku garażowego nr 11 przy ul. Ligockiej we Wrocławiu. Dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowi opis przedmiotu zamówienia w myśl ustawy PZP dla rzeczowej realizacji częściowego remontu budynku nr 11.

1.1 Szczegółowy zakres robót określają:
1 SIWZ część B – Opis przedmiotu zamówienia
2 Projekt wykonawczy: Ocena techniczna elementów konstrukcji wraz z projektem rozwiązania stwierdzonych problemów w budynku nr 11
3 Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
4 Informacja BIOZ

2. STAN ISTNIEJĄCY

Budynek garażowy nr 11 zlokalizowany jest w kompleksie wojskowym nr K-2854 przy ulicy Ligockiej we Wrocławiu na działce nr 13/2 obręb Różanka.
Dane ogólne:
- powierzchnia użytkowa - 1504,27 m2
- powierzchnia zabudowy - 1579,60 m2
- kubatura budynku - 7576,73 m3
- wysokość budynku - 5,01 m
- liczba kondygnacji nadziemnych - 1
- rok budowy - 1985 r.
Budynek 11 to budynek parterowy, niepodpiwniczony o wysokości 5,01 m z rampą wyładowczą od strony północno-wschodniej. Budynek o wymiarach 45,43 m x 34,77 m składa się z dwóch części z których każda jest przekryta dachem dwuspadowym. Ściany zewnętrzne murowane, dach kryty papą na płytach korytkowych, które ułożone są na stalowej konstrukcji opartej częściowo na ścianach zewnętrznych i wewnętrznych oraz stalowych słupach. Na dachu budynku, wzdłuż jego środkowej osi, wykonane jest koryto odprowadzające wody opadowe z wewnętrznej połaci dachowej m.in. żeliwnymi rurami przez wnętrze budynku. W budynku znajdują się posadzki betonowe. Stolarka okienna i drzwiowa (w tym bramy garażowe) wykonana jako stalowa. Budynek wyposażony jest w instalacje elektryczną i odgromową.

3. ZAKRES RZECZOWY PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Szczegółowy zakres rzeczowy określają: projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (STWiOR) oraz opis przedmiotu zamówienia.
Dokumentacje dostępne są na stronie Zamawiającego w wersji elektronicznej, natomiast w wersji papierowej zostaną przekazane Wykonawcy robót, po zawarciu umowy.

3.1. Część ogólna obejmuje:

3.1.1. Organizacja terenu robót.
Organizacja terenu robót została opisana w projekcie umowy w dziale „Obowiązki Wykonawcy” tj. miejsce robót Wykonawca wygrodzi ogrodzeniem tymczasowym, zapewniając swobodny przejazd i przejście. Ewentualne zaplecze robót należy zorganizować w miejscu wskazanym przy przekazaniu terenu robót z udziałem przedstawicieli Inwestora i Administratora 2 WOG (SOI 2).

3.1.2. Warunki realizacji robót narzucone przez Użytkownika
i Zamawiającego
• W ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia.
• W dniu przekazania terenu budowy Wykonawca przedstawi harmonogram rzeczowo-finansowy robót
• Kompleks wojskowy przy ul. Ligockiej we Wrocławiu funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godz. 700 ÷ 1500. Po uzyskaniu pisemnej zgody Szefa Rejonowego Zarządu Infrastruktury we Wrocławiu prace będzie można realizować w innych dniach i godzinach.
• Wykonawca robót przed przystąpieniem do wykonywania prac wystąpi
do RZI we Wrocławiu z imiennym wykazem pracowników przewidzianych do wykonywania prac remontowych oraz wykazem pojazdów, o wystawienie zezwolenia upoważniającego do wejścia i wjazdu na teren kompleksu wojskowego.
• Z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem, uzgadniać wszelkie zmiany osobowe, jakie nastąpią w trakcie realizacji zadania oraz uaktualniać wykaz pracowników realizujących zadanie;
• Wstęp obcokrajowców do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie pozwoleń wydanych na zasadach określonych
w decyzji nr 107/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 18 sierpnia 2021 r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony na-rodowej.
• Zamawiający nie gwarantuje uzyskania pozytywnej opinii Służby Kontr-wywiadu Wojskowego na wstęp obcokrajowców na teren kompleksu wojsko-wego przy ul. Ligockiej 2-4. Odmowa wydania zezwolenia przez Szefa SKW nie stanowi podstawy do zmiany terminu wykonania umowy oraz wynagrodzenia umownego.
• W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę obcokrajowców, nie posiadających obywatelstwa polskiego, winni oni być uwzględnieni
w wykazie osób realizujących zadanie przy czym należy określić przynależność państwową cudzoziemca.
• Roboty tymczasowe i prace towarzyszące nie podlegają oddzielnej zapłacie. Do robót towarzyszących zalicza się roboty, które należą do świadczeń umownych, a nie są wymienione w dokumentacji, w szczególności: montaż i demontaż rusztowań, transport, składowanie oraz utylizacja odpadów, gruzu i ziemi, utrzymanie i likwidacja terenu budowy, utrzymanie urządzeń terenu budowy wraz z maszynami, działania ochronne zgodnie z warunkami BHP.
• Obowiązkiem Wykonawcy jest przekazanie zdemontowanych elementów stalowych do magazynu SOI 2 we Wrocławiu. Przekazanie odbędzie się na podstawie spisania protokołu z demontażu. Wykonawca uzgodni z przedstawicielem Administratora i Inspektorem Nadzoru, które elementy z demontażu nadają się do odzysku i wtórnego wykorzystania.
• Wykonawca przekaże na magazyn SOI 2 we Wrocławiu wszystkie materiały stalowe. Załaduje zważy we własnym zakresie w specjalistyczne firmie, przewiezie, potnie na elementy i złoży w miejscu wskazanym przez Administratora, przedstawiając potwierdzenie ilości (ciężaru) przekazywanych materiałów. Koszty związane z przekazaniem materiałów z odzysku do SOI 2 we Wrocławiu należy uwzględnić w kosztach ogólnych zadania. Wielkość fragmentów na jakie należy pociąć demontowane elementy należy uzgodnić z SOI 2 we Wrocławiu.
• Wykonawca jest wytwórcą odpadów powstałych w trakcie prowadzenia prac remontowych (np. gruz betonowy i ceglany uzyskany z wszelkich rozbiórek, papa i śmieci). Na dzień odbioru przedmiotu umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie kart przekazania odpadów wygenerowane z elektronicznego systemu BDO.
• Wykonawca będzie podejmował wszelkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na placu budowy i będzie unikał szkodliwych działań, szczególnie w zakresie zanieczyszczenia powietrza, wód gruntowych, nadmiernego hałasu i innych szkodliwych dla środowiska i otoczenia czynników powodowanych działalnością przy wykonywaniu robót. Prace remontowe nie wymagają wycinki drzew i krzewów.
• Zabezpieczenie drzew i krzewów na placu budowy. Prace ziemne oraz inne prace związane z wykorzystaniem sprzętu mechanicznego lub urządzeń technicznych, prowadzone w obrębie bryły korzeniowej drzew lub krzewów na terenach zieleni lub zadrzewieniach powinny być wykonywane w sposób najmniej szkodzący drzewom lub krzewom – Wykonawca robót zabezpieczy drzewa i krzewy w sposób gwarantujący ich skuteczną ochronę przed uszkodzeniami.
• Teren czasowo udostępniony przez Zamawiającego do składowania odpadów Wykonawca robót przed odbiorem końcowym przywróci do stanu pierwotnego.
• Na terenie kompleksu wojskowego obowiązuje bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania/aplikowania niedozwolonych polskim prawem produktów oraz przebywania pod ich wpływem.
• Wykonawca zobowiązany będzie do właściwego zabezpieczenia sprzętu i terenu robót przed kradzieżą oraz pod względem BHP i ppoż.
• W trakcie prowadzenia prac remontowych Wykonawca obowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP w budownictwie a także obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej – będzie stale utrzymywał wyposażenie przeciwpożarowe w stanie gotowości, zgodnie z zaleceniami odpowiednich przepisów bezpieczeństwa przeciwpożarowego. Wykonawca we własnym zakresie zapewni pomieszczenia socjalne i magazynowe dla pracowników wykonujących w/w prace remontowe. Wykonawca we własnym zakresie przeprowadzi instruktaż stanowiskowy dla wszystkich pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia. Wszyscy pracownicy zatrudnieni w trakcie robót budowlanych muszą posiadać aktualne wyniki badań lekarskich dopuszczające ich do pracy na zajmowanym stanowisku, oraz tam gdzie jest to wymagane przepisami odpowiednie uprawnienia do obsługi sprzętu/maszyn/pojazdów. Stan techniczny sprzętu używanego do prac remontowych winien być sprawdzany codziennie przed rozpoczęciem pracy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 606990,93 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 606990,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 606990,93 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane PROFBUD Wojtas Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542733010

7.3.3) Ulica: Budowlanych 44d

7.3.4) Miejscowość: Opole

7.3.5) Kod pocztowy: 45-123

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 606990,93 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-11-18

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.